וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע ירושלים 2019: "עיניים שלי" הוא הזוכה הגדול

2.8.2019 / 7:41

סרטו של ירון שני ("עג'מי") קטף את פרסי הסרט והשחקן הראשי בתחרות העלילתית המקומית של פסטיבל ירושלים. "מאה אחוז" של יעל קיפר ורונן זרצקי זכה בקטגוריה התיעודית

עיניים שלי. פסטיבל ברלין,
מתוך "עיניים שלי"/פסטיבל ברלין

התחרויות השונות של פסטיבל ירושלים הגיעו לסיומן אמש (חמישי) בטקס חלוקת הפרסים. בתחרות העלילתית, הזוכה הגדול היה "עיניים שלי", הפרק השני בטרילוגיה של ירון שני ("עג'מי"), שהחלה ב"עירום". הדרמה הזו, העוסקת בשוטר המאבד שליטה על חייו, קטפה את פרסי הסרט הטוב ביותר, חביב הקהל והשחקן הראשי (ערן נעים, בעבר שוטר בעצמו).

את פרס השחקנית הטובה ביותר קטפה בצדק נעמה פרייס המצוינת על "אלוהי הפסנתר". פרס התסריט הוענק לגור בנטביץ' על "קצפת ודובדבנים" ו"מאמי" של קרן ידעיה גרף את פרסי הצילום (לורן ברונה) והמוזיקה (יוסי מר-חיים, אהוד בנאי, דודו טסה וניר מימון).

פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר הוענק ל"מאה אחוז" של יעל קיפר ורונן זרצקי, המציגים את סיפורו של בית ג'אן, היישוב הדרוזי שתמיד ניצב בראש רשימת הרשויות המובילות בזכאות לבגרות. אריאל סמל ("פאראנו") זכה בפרס הבימוי במסגרת זו.

"עלובי החיים", הסרט הצרפתי המופתי העוסק באלימות משטרתית בפרברי פריז, זכה בפרס התחרות הבינלאומית. הפסטיבל עצמו יימשך עד יום ראשון (כולל) והנה הסרטים שהכי כדאי לראות בו.

אלוהי הפסנתר. מידן ארמה,
נעמה פרייס ב"אלוהי הפסנתר"/מידן ארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully