וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משל עצמם: צפו באיורים של מאיר אריאל קמים לתחייה

5.8.2019 / 0:00

במסגרת ערב מחווה למאיר אריאל, שבו יחזרו מוזיקאים וסופרים אל אלבומו המופתי "רישומי פחם", תוצג עבודת וידאו-ארט שבה איוריו של מאיר יקבלו חיים ויהפכו לסרטונים מרגשים. צפו בשניים מהם בבכורה

וידאו ארט: יהלי הרבט

השילוב בין יום השנה ה-20 למותו של מאיר אריאל לבין תשעה באב הוא תמיד הזדמנות נהדרת לחזור לדון ביצירתו של המוזיקאי הגאון. על רקע כל אלו, יתקיים ביום חמישי הקרוב ערב בשם "רישומי פחם באב", שבו כמה יוצרים יחזרו אל אלבום המופת של אריאל "רישומי פחם" בניסיון לפענח את המסרים שלו, והכול על רקע ימי בין המצרים.

המופע, שיתקיים במוזיאון תל אביב, מתקיים כחלק מאירועי "חורבן הבית" של "בית אביחי". ייקחו בו חלק סופרים, מוזיקאים ואנשי תרבות ורוח. זהו שיתוף פעולה נוסף בין שני מוסדות תרבות מובילים בארץ, בית אבי חי בירושלים, וספריית בית אריאלה בתל אביב. באירוע ישתתפו יונתן בלומנפלד, עדי רנרט, שחר אריאל, מאיה בלזיצמן, מתן אפרת, נסים קלדרון וגלית דהן-קרליבך. אלון עדר יתארח, ועל הניהול המוזיקלי אחראי אייל תלמודי.

על האנימציה והווידאו-ארט באירוע אמונה האנימטורית יהלי הרבט, שקיבלה לידיה ממשפחת אריאל 10 איורים של מאיר עצמו. היא הפיחה בהם חיים באמצעות אנימציה והתוצאה - לפניכם (גם בראש הכתבה וגם בהמשכה). "לצייר את רישומיו של מאיר אריאל היה עבורי מפגש קרוב ומעניין עם התודעה של מאיר, תהליך היצירה והרגישות שלו", סיפרה. "כל כך שמחתי כשבית אבי חי הביא את הרעיון להפיח חיים ברישומיו באמצעות אנימציה ולהציג אותם במהלך המופע. זו זכות גדולה בשבילי להשתתף במחווה הזו".

וידאו ארט: יהלי הרבט
מאיר אריאל, איור: אורי גולדברג. איור: אורי גולדברג, עיבוד תמונה
מאיר אריאל/עיבוד תמונה, איור: אורי גולדברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully