וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמכרות לסמים ובריחה מהבית: לא תאמינו מה עלה בגורלן של האני בו בו ומאמא ג'ון

8.8.2019 / 8:05

הרבה קרה בחייהם של כוכבות הריאליטי כבדות המשקל מאמא ג'ון ובתה הקטנה האני בו בו בשבע השנים מאז הפכו לתופעה טלוויזיונית קשה לעיכול. עד לפני שנתיים היה נראה שהן על דרך המלך - אבל אז עולמן קרס עליהן

TLC

גם לכם יצא להיתקל בגיפים של האני בו בו ומאמא ג'ון ולתהות לאן נעלמה המשפחה הכי מוזרה על המסך (אחרי הקרדשיאנס כמובן)? עד לפני 5 שנים עוד עסקנו במשפחת שאנון-תומפסון בהרחבה, כשאלה כיכבו על המסך בתכנית הריאליטי השנויה במחלוקת "הנה באה האני בו בו". התכנית עקבה אחר אלנה תומפסון בת ה-7 הסובלת מעודף משקל, מכורה למשקאות אנרגיה ונשלחת בידי אמה - ג'ון שאנון המכונה "מאמא ג'ון" וסובלת בעצמה מעודף משקל קיצוני - לתחרויות יופי לילדים. תומפסון למעשה התפרסמה עוד לפני בריאליטי Toddlers & Tiaras שעקבה אחר תחרויות יופי לפעוטות, אך את הפריצה הגדולה שלה היא עשתה כהאני בו בו כמה שנים לאחר מכן. היא ואמה היוו מושא ללעג ברשתות החברתיות עקב אורח חייהן הלא בריא והמראה שלהן. תכנית הריאליטי שלהן זכתה להצלחה על אף - ואולי בזכות - הביקורות הקשות נגדה. היא משכה 2.2 מיליון צופים והמשפחה הרוויחה עד 3 אלף ליש"ט לפרק. היא ירדה מהאוויר ב-2014 אחרי 4 עונות, לאור טענות שמאמא ג'ון חזרה לבן זוגה לשעבר, מארק מק'דניאל, אחרי שריצה עונש מאסר על הטרדה מינית של בתה של שאנון, אנה קארדוול. תגובתה בנושא בהמשך.

כך הם נראו אז:

האני בו בו. יח"צ, אתר רשמי
אתר רשמי, יח"צ/אתר רשמי, יח"צ

ב-2017, אחרי הפסקה קצרה, מאמא ג'ון חזרה למסך בתכנית ריאליטי חדשה, "מאמא ג'ון: מ-Not ל-Hot", שליוותה את המהפך החיצוני שעברה, בו השילה 136 קילוגרמים ממשקלה בעזרת שינוי תפריט, הוספת פעילות גופנית וניתוח שרוול קיבה. העונה הראשונה הסתיימה בנימה אופטימית, בה נראה שמאמא ג'ון מאמצת לה חיים בריאים יותר ומאושרים לצד בתה, רק שמאז העניינים הסתבכו. העונה השלישית ששודרה לאחרונה הסתיימה באקורד צורם, כשהאני בו בו - שהחליטה לעזוב את הבית ולעבור לגור אצל אחותה הגדולה - פורצת בבכי לעיני מאמא ג'ון במהלך התערבות משפחתית שנועדה לעודד אותה להתאשפז במכון לגמילה מסמים.

עוד בוואלה!

עדיין מילף: לא תאמינו איך נראית היום אמא של סטיפלר מ"אמריקן פאי"

לכתבה המלאה

כך הן נראות היום:

האני בו בו ומאמא ג'ון. GettyImages
האני בו בו ומאמא ג'ון/GettyImages

אלנה תומפסון היום כבר בת 13 בעוד אמה, ג'ון שאנון, חגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-39. מוקדם יותר השנה פורסם שמאמא ג'ון ובן זוגה הנוכחי, גנו דואק בן ה-43, נעצרו בגין החזקת סמים מסוג קראק וקוקאין. השניים התווכחו זה עם זו בתחנת דלק באלבמה וכשהחלו להתנהג באלימות, הגיעה למקום המשטרה ועצרה אותם. מאמא ג'ון נעצרה באשמת החזקת סמים קשים ובן הזוג גנו גם באשמת אלימות והטרדה. מאז נחשף סוד התמכרותה לסמים בפני משפחתה והמצלמות, בנותיה הביעו דאגה וניסו לשכנע אותה להיפרד מגנו. בפרק האחרון אלנה התייפחה מול אמה: "אמא, הייתי שמחה לחזור הביתה ולהישאר איתך, אבל אני לא יכולה לעשות את זה כי אני מפחדת לגור איתך". מאמא ג'ון נראית בוהה באוויר וממלמלת מילים לא ברורות, כששיניה נראות רקובות. הפרק מסתיים כשהיא יוצאת בסערה מהבית ומתמוטטת ברחוב.

צפו בהאני בו בו נשברת מול המצלמה:

במקור התכנית נועדה לעקוב אחר תהליך השינוי החיובי של מאמא ג'ון, אך המצלמה המשיכה ללוות אותה גם כשקרסה. בין היתר, ליוותה המצלמה גם את אלנה תומפסון ואחיותיה למחצה: אנה, ג'סיקה ולורין. אביה של אלנה, מייק, עזב את בית המשפחה מאז שודר הראיליטי המקורי. "לראות את אלנה במצב רוח נסער כזה היה כואב", סיפרה אחותה אנה, "צ'יקדי", בת ה-24, "היא רק ילדה והיא צריכה להתמודד עם יותר מדי לחץ, במיוחד בגלל שכל המדינה שוב חשופה לחייה האישיים".

הפסיכולוג ד"ר איש מייג'ור, שסייע בהתערבות שערכו המשפחה למאמא ג'ון, הסכים עם דבריה של אנה: "כל המשפחה, בעיקר אלנה ומאמא ג'ון, חיו ברכבת הרים מטורפת, הפכו בין לילה מאנשים לא מוכרים ונורמטיביים לכוכבי ריאליטי בינלאומיים", הוא מסביר, "התהילה מגיעה עם מחיר כבד למשפחה ומאמא ג'ון זקוקה לעזרה מקצועית כדי לרדת מהסמים ולארגן מחדש את סדר העדיפויות שלה. אלנה נמצאת באור הזרקורים כבר שנים ויודעת איך להסתגל, אבל היא מזועזעת מהמצב של אמה". הוא הוסיף: "אלנה רק רוצה את אמא שלה בחזרה. היא מרגישה שננטשה מכיוון שאמה בחרה בגנו (בן זוגה) על פניה. היא הייתה הרוסה וזה רק היה קשה יותר כשהחיים האישיים שלה משודרים ככה בטלוויזיה".

לאחר שידור הפרק, המעריצים מיהרו לפרוק את תסכולם ברשתות החברתיות והאשימו את המפיקים בניצול לרעה של אלנה הקטנה. אחד התחנן בפניהם "להפסיק לנצל לרעה את הסיטואציה ולהוציא משם את אלנה", בעוד אחרים צייצו: "מאמא ג'ון, תזרקי את גנו עכשיו, לילדה שלך מגיע יותר" ו"האני בו בו זקוקה לעזרה. אני מוכן להתקשר למשטרה".

אחותה של האני בו בו, אנה. פייסבוק, צילום מסך
אחותה של האני בו בו, אנה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully