וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון לונדון: "אלו שהתנפלו עליי מטומטמות, כולל מירי רגב"

22.8.2019 / 14:16

לונדון השתלח בנשים שמתחו עליו ביקורת לאחר שסיפר כי תפס לאשה זרה את השד לאחר שנגעה בכרסו. "מטומטמות אלו שהתנפלו עליי, כולל מירי רגב", אמר בריאיון לפודקאסט "מה קורה כאן" בהגשת לי-אור אברבך. עוד אמר בריאיון כי אם יוצע לו פרס ישראל יראה בזה "עלבון". האזינו

ירון לונדון. ניב אהרונסון
"הזעזוע הנורא הזה של גאולה אבן, אשה בת 47, אם לחמישה ילדים, שנשמעה המילה 'הכוס הגלקטי', שזה ביטוי מאוד פואטי". ירון לונדון/ניב אהרונסון

"הן מטומטמות אלו שהתנפלו עליי, כולל מירי רגב", אומר איש התקשורת הוותיק ירון לונדון בראיון לפודקאסט "מה קורה כאן" בהגשת לי-אור אברבך. דבריו נאמרו על התגובות החריפות הרבות שספג לונדון לאחר התבטאותו לפני כחודשיים במסגרת התוכנית "גאולה ולונדון" בכאן 11. בדיון על הנטייה לגעת בבטנן של נשים בהיריון, סיפר לונדון לתדהמת שותפתו לתוכנית, גאולה אבן, על מקרה שבמסגרתו תפס לאישה זרה את השד במעלית שבה נכחו רק שניהם, לאחר שהיא נגעה בכרסו.

הדברים גררו תגובות זועמות רבות. "עד כאן - ירון לונדון, הגיע זמנך ללכת", כתבה שרת התרבות והספורט מירי רגב בעמוד הפייסבוק שלה. "אתה לא מבין שלמעשה סיפרת בשידור חי על אקט של תקיפה מינית שביצעת? אתה באמת לא רואה את ההבדל בין לגעת בכרס שלך לבין לחפון שד של אישה? כמה אפשר להיות מנותק מהמציאות? עליך להתפטר כאן ועכשיו. ואם לא תעשה זאת, על תאגיד השידור הציבורי להשעות אותך מיידית ולמנוע ממך את היכולת להמשיך ולזהם את השיח התקשורתי במימון כספי משלמי המסים".

לאחר דבריו של לונדון על רגב בפודקאסט, שאל המראיין אברבך: אתה חושב שמירי רגב מטומטמת, זה מה שאתה אומר? "היא מיד באותו יום אמרה - מספיק כבר עם הירון לונדון הזה, הגיע זמן לפטר אותו, קיראו לו לבירור בהנהלה", השיב לונדון. "אי אפשר לקרוא לי לבירור. אני עובד אצלכם בכאן על חוזה. אתם צריכים להפר חוזה, אתם צריכים לתבוע אותי לדין. אי אפשר לפטר אותי ככה. אי אפשר לקרוא לי לבירור. אני לא אבוא לבירור. אז מה את מבלבלת את המוח?!"

מירי רגב השרת התרבות והספורט. קובי אליהו
"מה מירי רגב מבלבלת את המוח?!"/קובי אליהו

לונדון התייחס בריאיון להתבטאות שנויה במחלוקת נוספת שלו בתוכניתו "גאולה ולונדון", בתחילת השבוע הנוכחי. במהלך התוכנית שציינה עשור להתאבדותו של דודו טופז סיפר לונדון על שיחה שהייתה לו עם הבדרן והמגיש המנוח. לונדון סיפר שאמר לטופז: "בעצם אתה רוצה את הכוס הגלקטי". גאולה אבן חשה מבוכה מדבריו ואמרה: "כל תוכנית אני צריכה לעצור אותך מלדבר ככה?!". לונדון שאל: "לא יפה להגיד כוס גלקטי?". אבן אמרה: "זה דבר מזעזע". בריאיון לאברבך אמר לונדון: "אם אתה תיפול מהכיסא כשאני אומר 'כוס', אני אסווג אותך מיד לאיזה דור אתה שייך ומהי תפיסת העולם שלך. אם אתה נפלת מהכיסא, אתה פשוט חתיכת אדיוט, מפני שכל ילד מקלל 'כוסאמו'. המילה כוס היא מילה ערבית שמשמעה ערווה, פות. לעזאזל, מה קרה פה? אז גאולה נפלה מהכיסא. אסור להשמיע באוזני ילדים את השם 'כוס'! (...) הזעזוע הנורא הזה, של אשה בת 47, אם לחמישה ילדים, שנשמעה המילה 'הכוס הגלקטי', שזה ביטוי מאוד פואטי, דרך אגב, אני חושב שאפשר להכניס אותו לשיר".

עוד בריאיון: לונדון הצהיר שגם בבחירות הקרובות יצביע לרשימה המשותפת הערבית, וכן אמר "אם היו מציעים את פרס ישראל הייתי רואה את זה כמעט כעלבון".

בפודקאסט "מה קורה כאן" מתארחים אנשי תאגיד השידור כאן, בשיחה על אחורי הקלעים של העבודה שלהם. האזינו לריאיון המלא עם לונדון בפודקאסט.

עוד בוואלה!

ירון לונדון: "אין בחזה שום דבר מקודש. לכן הבהרתי אך לא התנצלתי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully