וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר שף: המנה המהפנטת, הכת הפוליגמית והמתח המיני שחייבים לדבר עליו

אופיר סגרסקי

28.8.2019 / 7:53

ליאור, גל ושחר עבדו בשיתוף פעולה מופתי שעושה חשק לרשום אותם לדרמה במתנ"ס. אלברט המס את ג'אנה בנשיקה, קוסטה שוב הופך ממצב מלחיץ רגיל למצב מלחיץ טורבו. אופיר סגרסקי מסכמת את משימת הקמח הקבוצתית של "מאסטר שף"

מאסטר שף 2019, משימת הקמח הקבוצתית. צילום מסך, מערכת וואלה!
לו רק ידעו ששם הפרק ספיילר את הזוכה. "מאסטר שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך
מתח מיני בין שני לאנסקי - יש או אין? אולי הם מתכוונים להיות מיניים כלפי מזונות בלבד, ובורח להם לצדדים? יתכן שכל אחד מהשניים מייצר עננת סקס אפיל כללית משלו, ורק בשל הקירבה הפיזית ביניהם נדמה שהם מכוונים אותה זה על זו?

לאחר שג'אנה גילתה לאלברט ויותם כי הם למעשה מתמודדים בריאליטי "חמות בהפתעה", מתבשרים השלושה כי הפסידו שוב במשימת הקמח הקבוצתית. למי שפספס: תשעת המתמודדים הנותרים חולקו לשלוש קבוצות, על כל אחת מהן להגיש שלוש מנות מבוססות קמח. יותם, שבפרק הקודם מסר את המושכות לג'אנה והפתיע בצניעותו, ממהר להאשים את השניים האחרים בתבוסה. להזכירכם, הוא היה אמון על קציצת הגפילטע שגרמה למיכל אנסקי לשיתוק שני. לאחר הדגמה סמלית של רגשות אשם מצד ג'אנה על שגררה אותם לתהום, השלישייה קמה כדי להוכיח את עצמה בעוד מנה שרק ג'אנה יודעת להכין: עוגיות מקרון עם מאצ'ה.

בקבוצות האחרות הכל מתנהל כשורה: ונסה ממשיכה לדבר בגובה משרוקית לכלבים, ושחר מפמפם מורל בזמן שגל וליאור עובדות על חלת אווז. "בולה בולה, בולה בולה", הוא מדגים כיצד ליאור מדברת עם אווזים, צליל שבו הוא ידבוק כאמן אמיתי ולא משנה מה ספר צלילי החיות חושב על זה.

יותם, יועץ אסטרטגי בחייו, נותר עירום מאסטרטגיה תחת עינה הטוטליטרית של ג'אנה. "אני חייב לעשות משהו", הוא מתהלך ומתופף על גופו, "אם אין לי מה לעשות אני משתגע". תנו לבן אדם דף צביעה, למען השם. המקרון, מן הסתם, נכשל. אלברט ממס את ג'אנה בנשיקה, וללא ספק מסתמן כמתמודד המנצח בריאליטי הפרטי שלה ובלבבות של כולנו.

"נותרו לכם עוד 20 דקות", מכריז חיים כהן ולא מתאמץ לזייף עניין בעונה הזאת גם לקראת הגמר. ונסה ופרח יודעות טוב מאוד מה זה אומר: עכשיו קוסטה יעבור ממצב מלחיץ רגיל למלחיץ טורבו. "המטבח צריך להישרף עכשיו", מאשש קוסטה את החששות. יש להודות שקוסטה טיפוס מתוק בסך הכל, זו לא אשמתו שציוותו לבולדוזר שתי ציפורי שיר. האימה מאחדת אותן, ויותם הנדכא בעצמו מנצל את המומנטום כדי להסתפח לחיבוק שלהן באלגנטיות של לירן חולצה אפורה.

מאסטר שף 2019, משימת הקמח הקבוצתית. צילום מסך
משימה קמחית. "מאסטר שף"/צילום מסך

חלת האווז יוצאת מהתנור, מבטיחה, תפוחה, מפתה ובולה בולה. גם בגזרת ג'אנה נראה שעולים על הגל. "לקקן!" היא מכריזה, ודווקא לא מתכוונת לאלברט אלא לכלי שעירבל את המילוי למקרון. יותם, שעובר את כל שלבי הנידוי והמרמור בדרך להפוך לנבל של מארוול, ממלמל "מה זה, זה סתם מסקרפונה…" לאזניהם הערלות.

חיים לוקח את הספוט היחידי שמצית בו חדווה וסופר מ-10 עד 0. לצערו, התכנית לא נגמרת וכעת ניגשות הקבוצות לשלב הטעימות. "מקרון מאצ'ה", מוסרת ג'אנה את המנה לשופטים. "טורנדו רוסיני", מתקן אותה יותם ובזאת דן עצמו למוות.

חלת האווז שלה חיכינו מוגשת לשולחן, וכולנו בעדה כי אם לשים רגע ציניות בצד, הקבוצה שמאחוריה מקסימה. ליאור, גל ושחר עבדו בשיתוף פעולה מופתי שעושה חשק לרשום אותם לדרמה במתנ"ס. ברוח החינוכית הזו מסתבר שחברות אמת מולידה הצלחה, והשופטים מסכימים פה אחד כי מדובר במנת מלכים. גם המקרון מוגש לשולחן, ובניגוד לציפיות זוכה מאייל לשיר הלל אירוטי. "זה לא עונה על הגדרה של מקרון, זה יותר טוב ממקרון", מחזק אותו אהרוני, ולא מותיר לנו ברירה אלא להסכים. יצירת השטן הזו נראית נהדר. גם המאפה של הכת הפוליגמית מגיע ליעדו, והשופטים מתמוגגים מכל ביס. "שילוב הזיגוג של הכרישה יחד עם הבצק הפריך הוא זה שמטרף את נפשך", מתפייט שני באזניה של אנסקי, כדי להזכיר לנו את המתח המיני ביניהם שטרם הגיע לפתרון.

עוד בוואלה!

מנה מעוררת פיהוק: "מאסטר שף" מגישה תפריט מוכר וצפוי לעייפה

לכתבה המלאה
מאסטר שף 2019, משימת הקמח הקבוצתית. צילום מסך
מערבולת של משגל קולינרי. "מאסטר שף"/צילום מסך

ואם כבר הוזכר, אפשר לדבר על זה? מתח מיני בין שני לאנסקי - יש או אין? אולי הם מתכוונים להיות מיניים כלפי מזונות בלבד, ובורח להם לצדדים? יתכן שכל אחד מהשניים מייצר עננת סקס אפיל כללית משלו, ורק בשל הקירבה הפיזית ביניהם נדמה, בדרך של אשליה אופטית, שהם מכוונים אותה זה על זו? ובכלל, האם אנסקי קשורה לסיפור, או שמא כל אדם המוצב ליד אייל שני יישאב בעל כורחו למערבולת של משגל קולינרי? ומעל הכל, אפשר שזה יפסק??? יותר מדי שאלות, מעט מדי זמן.

קו הסיום קרב והמתח בשיאו. "טעמנו כאן כמה מהמנות הכי טובות בהיסטוריה של התוכנית", מרים חיים את זוויות פיו. "וזוכה…", הוא ממשיך. פאוזה פאוזה. "חלת האווז". אם רק היה יודע שיהרסו לו את המתח עם ספוילר בשם הפרק. קבוצת ערך הרעות יוצאת לחופשי. הנשים של קוסטה והגברים של ג'אנה נבלעים חזרה בעומק הסט, לאפסן את נשמותיהם לקראת משימת ההדחה. כמו אנסקי ושני, גם אנחנו מוכנים כבר לסיים עם העינוי הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully