וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביסה את "פליבאג": "על הספקטרום" זכתה בפסטיבל הסדרות של סיאול

28.8.2019 / 15:14

הישג נוסף לסדרה הישראלית "על הספקטרום" של yes - היא זכתה בפרס הגדול לסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של סיאול. הסדרה גברה על מתמודדות גדולות אחרות מהעולם, בהן הסדרה "פליבאג". נעמי לבוב: "שמחה לעורר שינוי אמיתי ביחס החברה לאנשים על הספקטרום"

נעמי לבוב ואבי דנגור זוכים בפסטיבל הסדרות הבינלאומיות של סיאול/דנה שטרן

הישג נוסף לסדרה הישראלית "על הספקטרום" של yes - הסדרה זכתה בפרס הגדול לסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של סיאול, המתקיים זו השנה ה-14. היצירה הישראלית גברה על מתמודדות גדולות אחרות מהעולם - בהן הסדרה המוערכת "פליבאג" וגם "שומר הראש". זאת הפעם הראשונה שסדרה קומית ישראלית זוכה במקום הראשון הזה. את ישראל והסדרה ייצגו בתחרות כוכבי "על הספקטרום", נעמי לבוב ואבי דנגור, וכן דנה שטרן, ראש yes Studios, ודגנית אטיאס-גיגי, מנהלת מחלקת הדרמה של yes.

נעמי לבוב ואבי דנגור זוכים בפרס הגדול לסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של סיאול. דנה שטרן,
נעמי לבוב ואבי דנגור זוכים בפרס הגדול לסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של סיאול/דנה שטרן

"זאת זכות גדולה להיות חלק מהסדרה המיוחדת הזאת", אומרת לבוב לוואלה! תרבות בשיחה מסיאול, "החוויה הזאת של להיות בצד השני של העולם, לעמוד על הבמה ולייצג אותנו באהבה וכבוד היא מיוחדת ונדירה. אני מלאת שמחה והתרגשות שגם העולם מקבל את 'על הספקטרום' בחיבוק ענק ומקווה נצליח לכבוש עוד פסגות, והעיקר - לעורר שינוי אמיתי ביחס של החברה לאנשים על הספקטרום".

עוד בוואלה!

לא רגילה: 7 רגעים שהופכים את "על הספקטרום" לסדרה הכי יפה בטלוויזיה

לכתבה המלאה
על הספקטרום. אוהד רומנו,
"על הספקטרום"/אוהד רומנו

זוהי אינה הזכיה הראשונה של הסדרה. לפני כחודשיים זכתה ב-3 פרסים בפסטיבל הטלוויזיה של מונטה קרלו - הסדרה הקומית הטובה ביותר, השחקנית הקומית והשחקן הקומי הטובים ביותר, ובנוסף זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות סירייס מאניה. "על הספקטרום" גם קטפה 9 פרסים בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה האחרון, ביניהם פרס סדרת הדרמה, התסריט, הבימוי והשחקנית הטובה ביותר. בימים אלה מופקת גרסה אמריקאית של הסדרה בראשות של היוצר והתסריטאי זוכה האמי ג'ייסון קייטמס, עבור פלטפורמת הסטרימינג של אמזון.

"על הספקטרום", שיצרו דנה אדיסיס ויובל שפרמן, בהפקת אודי סגל (סומיוקו הפקות), היא דרמה קומית בכיכובם של נעמי לבוב, ניב מג'ר ובן יוסיפוביץ', במרכזה צעירים על הספקטרום האוטיסטי, אשר חולקים יחד דירה במסגרת דיור מוגן בלב שכונות רגילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully