וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכתר", "ריק ומורטי", "ריי דונובן": מדריך סדרות סתיו 2019

29.8.2019 / 0:00

שירות הסטרימינג של אפל מגיע גם לישראל ואיתו שפע סדרות חדשות. חוץ מזה גם "האיש במצודה הרמה", "סוף הפאקינג עולם", "חסרי בושה", "ג'ק ריאן" ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך המקיף למה שקורה בטלוויזיה בקרוב

טיזר של "אל קמינו: שובר שורות - הסרט"/נטפליקס

עדכון אחרון: 31 באוקטובר 2019.

נובמבר מגיע ואיתו שני שירותי סטרימינג חדשים - אחד מהם עולה ממש ביום הראשון של החודש וזמין גם בישראל עם תרגום לעברית - Apple TV Plus, והשני הוא דיסני פלוס שעולה ב-12 בנובמבר בארצות הברית, ואל ישראל צפוי להגיע מתישהו בהמשך. כמובן, עמם מגיעות המון סדרות חדשות שיוסיפו לעומס על המסך הצפוף ממילא.

אפל משיקה את השירות שלה עם ארבע סדרות חדשות (ועוד כמה לילדים ונוער), בהן הדרמה הקומית "תוכנית הבוקר", בכיכובן של ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון וסטיב קארל, "See" הפוסט-אפוקליפטית בכיכובו של ג'ייסון מומואה, "דיקינסון" עם היילי סטיינפילד בתור המשוררת אמילי דיקינסון ועוד. כמו כן יעלו על סדרות ענק נוספות שינסו למלא את החלל שהותירה "משחקי הכס" בתרבות הפופ, בכללן "חומריו האפלים" של HBO ו-BBC ו-"The Mandalorian" של דיסני, המתרחשת בעולמה של "מלחמת הכוכבים".

בנוסף לכך חוזרות החודש "ריק ומורטי", "הכתר", "סוף הפאקינג עולם", "חסרי בושה", "ריי דונובן", "ג'ק ריאן", העונה האחרונה של "האיש במצודה הרמה" ורבות אחרות.

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית, כאמור). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

עוד בוואלה!

Make פוליטיקה great again: עשרים שנה ל"הבית הלבן"

לכתבה המלאה

עוד ב-yes בחודשים הקרובים: למה נשים רוצחות, פילדלפיה זורחת, הליצן העצוב, בחשכה (In The Dark) ועוד.

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: שיקגו Fire עונה 6, הוואי חמש אפס עוהה 9, בבילון ברלין ועוד.

עוד בסלקום tv בחודשים הקרובים: למה נשים רוצחות, המפצחת, מחשבות פליליות 1-13 ועוד.

עוד בפרטנר TV בחודשים הקרובים: מחשבות פליליות 1-13.

בכאן 11 בחודשים הקרובים: שחיתות (Line of Duty) ועוד.

עוד בנטפליקס בחודשים הקרובים: בשירות החוק (Line of Duty), ויקינגים, חלל אינסופי, גות'האם ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully