וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה הנוראית הזו, נשארנו עם זוג נורמלי וחבורת בכיינים

8.9.2019 / 8:57

ניסים סופסוף נרגע ואפילו נראה מבסוט כשהטיחו אותו בגונג, פיי מקבלת (שוב) התמוטטות עצבים בלי שיש לנו מושג מדוע ולמה, וקארין ממשיכה להשתמש באריאל כפיליפינית במשרה מלאה. קארין ארד דופקת את הראש מרוב געגועים לטלי וגילי

המירוץ למיליון המרוץ. צילום מסך
התמוטטות עצבים? המירוץ למיליון/צילום מסך

אויש, נו. איזו הדחה מבאסת, אלוהים! מה, אתם רציניים? מה נעשה בלי גילי במירוץ למיליון? מי יבדר אותנו? מי יסביר לנו שאמבטיה קרה היא בעצם שכיבה בשמש כשציפורים מלבישות אותנו? מה יישאר לנו לראות? זהו, נשארנו עם זוג וחצי טובים ועוד חבורה של בכיינים. הזוג המועדף עלי הוא כמובן האחים ממן וחצי הזוג השני הם איל וסיד, שמביניהם אני מחבבת רק את איל. פתאום התחלתי לשים לב מאד לטון המתנשא והכלבתי של סיד, שלא לדבר על זה שהוא לא יודע מי זה מתי כספי. חוץ מזה נשארו לנו בארסנל עוד שלושה זוגות, שבכל אחד מהם יש בכיין אחד שתמיד הורס לשני את המשימות - ניסים, פיי קארין, והמטפלות הסיעודיות שלהם אוראל, טיה ואריאל. שלושת האנשים האלה מקבלים באופן קבוע בכל פרק התמוטטות עצבים. נכון, המירוץ לא קל, והמשימות הופכות אכזריות יותר ויותר, מה שלא בדיוק עוזר לאף אחד להירגע, אבל עובדה שיש זוגות שעוברים את אותן משימות עם הרבה יותר פאסון.

המשימה הראשונה בפרק של אמש הייתה לא רק אכזרית ומשפילה, היא גם נראתה מסוכנת. אני בטוחה שעשו בדיקות בטיחות, אבל המתחרים נראו כאילו הם חוטפים מכות חזקות בראש, מה שלא נראה לי לעניין. במשימה הם היו צריכים לבחור בין הטחת ראשו של אחד מהם בגונג כדי להגיע לדציבל מסוים, או ניחוש צליל של גונג, מעין חידה מוסיקלית בלתי אפשרית שבסופו של דבר הוכרעה על ידי ניחוש. אפילו לא ניחוש מושכל. במשימה הזאת דווקא ניסים, שבדרך כלל לפני כל משימה מקדיש חצי שעה להסברים למה הוא לא מוכן, לא יכול ולא יעשה, נרגע קצת. יכול להיות שהוא שחרר הכל במשימת הקורבנות לאלים שבה התפלפ על אוראל, אבל כשאוראל הטיחה אותו בגונג הוא התנהג בצורה די סטואית, וגם באמבטיית הקרח של הפרק הקודם הוא נראה מבסוט למדי.

המירוץ למיליון המרוץ. צילום מסך
בכיינית. פיי/צילום מסך

הבכיינית המצטיינת של הפרק היא פיי. עם כל הגטו וייב והגאנגסטר שיט שלה, גם היא מקבלת התמוטטות עצבים אחת לרבע שעה. במשימת הצבים עלתה לה הפוסט טראומה, במשימת הקרח היא קיבלה היפותרמיה, אבל היום היה השיא - והיא אפילו לא זאת שכאב לה, אלא זאת שתפקידה היה להטיח את הראש של טיה בגונג. לא כל כך הלך להן עם הדציבלים, כי מה לעשות ששתיהן שוקלות ביחד 37 קילו והאפרו של טיה שימש כחומר מבודד וריכך את המכה, אבל בעוד טיה מקבלת בברכה את זעזוע המוח, פיי נשברה והתחילה לבכות. עד עכשיו אין לי שום מושג על מה הייתה כל הדרמה - על זה שלא הולך לה, על שהחיים האלה לא הוגנים, או אולי היא סתם מצטערת על זה שהיא עשתה החלקה יפנית כדי שיהיה לה יותר קל לסדר את השיער בדרכים. זו טעות גם בעיני, אבל ממש לא סיבה לאבד את זה.

גם רוטינת העלמה במצוקה של קארין, העלה הנידף של המירוץ, מתחילה להימאס. עזבו את כל החפירות שלה על אלוהים, זה מילא, אבל למה הביאו את הגברת עם הקמליות לרוץ למיליון למה? מעבר לזה שהיא ואריאל זוג חמוד שבאמת אוהב אחד את השני (באמת, מה נסגר?) אריאל בתכל'ס משמש כפיליפינית במשרה מלאה - כל הזמן הוא מסייע לה, מרחם עליה, מתחשב בה, מרגיע אותה, מביא לה מלחי הרחה, ומסדר לה את השביס. וההיא, כל פעם כשהיא צריכה לזוז מטר היא כמעט מתה. במשימת הצבים היא בכתה כאילו חרב עליה עולמה, במדרגות היא כמעט הקיאה ריאה, ובמשימת הגונג היא התנהגה כאילו היא עברה תאונת דרכים על כביש החוף. אני בטוחה שזה היה לא נעים, אבל בחיי שמימיי לא ראיתי בחורה בגיל שלה עם כל כך מעט כושר או כוח. אני די בטוחה שגילי וטלי מנצחות אותה בריצת 60 מטר, וזה קצת מביך. בגדול, לא זכור לי שראיתי פרק אחד שבו אחד מהשלושה האלה לא הרשה לעצמו להישבר על חשבון בן הזוג שלו ולבזבז זמן משימה יקר, בעוד שתי הנשים בנות הכמעט שישים שנתנו בראש כמו נינג'ות, עשו משימות מטורפות, עלו מדרגות בגובה שש קומות, הרימו אבנים, שחו, קפצו, ועברו מכשולים נפשיים ופיזיים עם חיוך - מודחות בגלל טעות כל כך מטופשת.

עוד בוואלה!

נקמה על ההשפלה: כשאביעד נהנה לתקוע את עדן בתוך ג'יפת הירקות

לכתבה המלאה
המירוץ למיליון המרוץ. צילום מסך
העלמה במצוקה. קארין ואריאל/צילום מסך

במשימת שבירת הכדים שבה הזוגות היו צריכים למצוא אחד שהתחתית שלו מוזהבת, טלי וגילי מצאו את הכד כבר בניסיון השני שלהם, ולרוע המזל לא שמו לב. אולי כי היה קצת חשוך, אולי כי הראייה שלהן לא להיט, או סתם בגלל רגע של חוסר פוקוס. כמה מתסכל היה לראות את זה. הצלם ראה, אנחנו ראינו, וגילי וטלי המשיכו לשבור כדים ולספור מטבעות. בסופו של דבר הן נשארו ברחבת המשימה רק עם ניסים ואוראל, לדו קרב עד המוות על המקום האחרון, וכמה דקות אחרי שניסים ואוראל נסעו לעבר נקודת הסיום, גילי וטלי פתאום קלטו את החלקיק המוזהב שמבצבץ מתוך ערימת השברים. הן קפצו למונית כמה דקות אחרי ניסים ואוראל ואפילו עקפו אותם בדרך, אבל זה כבר היה מאוחר מדי - משהו עיכב אותן, ובסופו של דבר גילי וטלי הגיעו אחרונות והודחו. איזה באסה. אני אתגעגע לגילי הלא מחוברת הזאת, וגם לחצי השני החרדתי שלה. למרות שאני בטוחה שנתראה שוב באח הגדול. אם "האח" חכמים, כאילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully