וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שבו אתם בוחרים את הפרקים הכי טובים של "חברים"

22.9.2019 / 0:00

236 פרקים של "חברים" שנפרסו על פני עשר עונות - אילו מתוכם הם הטובים ביותר? האיחוד המשמעותי הראשון של רוס ורייצ'ל? כשהם יצאו להפסקה? כשכולם גילו על מוניקה וצ'נדלר? כשג'ואי התאהב ברייצ'ל? כשמוניקה ורייצ'ל הפסידו את הדירה שלהן? הצביעו והשפיעו!

רייצ'ל וצ'נדלר הכירו לפני בסדרה "חברים". צילום מסך
עברו מאז 25 שנים. מתוך הפרק הראשון של "חברים"/צילום מסך

קצת קשה להתרפק בערגה על סדרה שנדמה כאילו מעולם לא עזבה, בעיקר כי אכן מעולם לא עזבה והיא ממשיכה לחיות בשידורים חוזרים בלתי נגמרים, אבל יש גם בכך כדי ללמד על גדולתה של "חברים". קומדיה שעקבה אחרי ששה חברים רווקים בני עשרים ומשהו בניו-יורק בניינטיז, וממשיכה להיות נאהבת ונצפית גם עשרים שנה אחרי שהפציעה.

כבר בזמן אמת כולם צפו ב"חברים", מבוגרים כצעירים. משהו בכימיה של "חברים", בכל האלמנטים, פשוט עבד. הסדרה הפכה להצלחת ענק שהמשיכה לאורך השנים לזכות לעוד ועוד מעריצים, והנוכחות שלה בנטפליקס חשפה אותה בפני דור צעיר שבחלקו אפילו לא היה בחיים כאשר שודרה בזמן אמת. רבים גם הולכים על עוד ועוד צפיות חוזרות ב-236 הפרקים שלה, הנפרסים על פני עשר עונות.

על כן מתבקשת השאלה - מה הם הפרקים האהובים ביותר של "חברים"? זה אחרי שהם צופים בנשף התיכון ורייצ'ל מתאחדת באמת עם רוס? כשהם יצאו להפסקה? כשכולם גילו על מוניקה וצ'נדלר? כשג'ואי התאהב ברייצ'ל? כשמוניקה ורייצ'ל הפסידו את הדירה שלהן? במה באמת עבד צ'נדלר, לכל הרוחות? הצביעו לפרקים האהובים עליכם והשפיעו. ניתן להצביע לכמה פרקים שרוצים. ולמען הסר ספק, שמות הפרקים שלהלן הם הרשמיים לפי תרגומם בנטפליקס.


עוד בוואלה! תרבות
"חברים" לנצח: מה הופך אותה לתופעה כל כך גדולה?
20 שנים ל"הבית הלבן": הסדרה שנתנה לכולנו תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully