וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון לראשונה במופע ג'אז, ג'אזנובה מגיעים לישראל: פסטיבל ג'אז ת"א חוגג 30

4.11.2019 / 7:00

פסטיבל ג'אז ת"א יחגוג 30 בין השאר עם עמיר בניון שיקיים לראשונה מופע אלקטרו-ג'אז, ערן צור יופיע עם שני בניו, ההרכב ג'אזנובה יגיע לישראל, הפסנתרן הישראלי-בינלאומי עומר קליין יחגוג 120 לדיוק אלינגטון ויארח את קרולינה ואורחים מכובדים מחו"ל. כל הפרטים

עמיר בניון, "תכתבי לו". אלדד רפאלי,
לראשונה בעיבודי ג'אז. עמיר בניון/אלדד רפאלי

פסטיבל ג'אז תל אביב יחגוג שלושים עם עשרות הופעות מעשר מדינות, הפקות מקור, מופעי מחווה וחיבורים מעניינים, במשך שלושה ימים ב-18-20 בדצמבר בחלליו של מוזיאון תל אביב לאמנות.

בחזית הבינלאומית יתארחו בין השאר בפסטיבל: נגן אורגן ההמונד האמריקאי ג'ואי דה-פרנצ'סקו במופע בכורה בישראל; קולקטיב הנו-ג'אז מברלין ג'אזנובה המשלב ג'אז, צ'יל אאוט והיפ הופ; המלחין, המעבד ומייסד האתיו-ג'אז האתיופי מולאטו אסטטקה; ונגן האקורדיון הצרפתי רישאר גליאנו.

קולקטיב הנו-ג'אז הברלינאי Jazzanova. יח"צ,
קולקטיב הנו-ג'אז הברלינאי Jazzanova/יח"צ

ובחזית המקומית יופיעו בין השאר: עמיר בניון במופע אלקטרו-ג'אז - הפקה מיוחדת לפסטיבל. במופע, בניון לראשונה בתולדות הקריירה שלו יציג את מיטב שיריו בעיבודי ג'אז, שנכתבו במיוחד לערב; ערן צור ודור ההמשך - מופע חדש של צור עם ילדיו, הם בנו הבכור ליאם, בוגר מגמת ג'אז של תלמה ילין וגיטריסט, ובנו הצעיר טומי בשירה ובגיטרה, וגם אורח בהפתעה. במופע יבצע צור שירים מוכרים כמו "בלילות של ירח מלא" ו"פתאום נהיה קיץ", לצד שירים מוכרים פחות והכל בעטיפת ג'אז חדשה, ובנוסף יגיש צור סיפורים מפרי עטו בסגנון ספוקן וורדס.

עוד יופיעו: ברי סחרוף טריו, עם איתמר דוארי, גלעד אברו ועומרי מור; רביעיית דניאל זמיר במופע "בר מצווה" חגיגי לאלבום "אמן" שיארח את אורח יוני רכטר; מאיה בלזיצמן ומתן אפרת שיארחו את אסתר רדא לקלאסיקות האהבה הגדולות של המאה ה-20; עומר קליין יחגוג יום הולדת 120 לדיוק אלינגטון ויארח את קרולינה; הבסיסט האלקטרוני אדם בן עזרא במופע טרום בכורה לאלבומו החדש; ניתאי הרשקוביץ במופע השקת אלבומו החדש עם המפיק ריג'ויסר; ננסי חוא ותזמורת כלי נגינה ערביים במחווה לאום כלתום; וקותימן אורקסטרה.

הפסטיבל מופק על ידי עיריית תל אביב בשיתוף זאפה וגוב הפקות. מנהל: שאבי מזרחי. מנהלים אמנותיים: ברק ויס, מיכי גוב, אייל מרקו ואילן אלקיים.

עוד בוואלה!

סערת "מופע ההדרה": חילופי האשמות בין הפקת המופע לתזמורת הפילהרמונית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully