וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הקולנוע הבינלאומי חוזר - כל הסרטים בעשרה שקלים

17.11.2019 / 9:30

אם עוד לא ראיתם את "ג'וקר" ואם אתם רוצים לראות את "לשבור את הקרח 2" בהקדם האפשרי, תוכלו לעשות זאת ביום חמישי הקרוב תמורת עשרה שקלים בלבד. כל הפרטים על חגיגת הקולנוע

יחצ

כמיטב המסורת, גם השנה יתקיים יום הקולנוע הבינלאומי, במהלכו אפשר יהיה לרכוש כרטיסים לסרטים בעשרה שקלים בלבד (פלוס עמלה, במידה ותזמינו מראש באינטרנט, ותוספת להקרנות בתלת-ממד, איימקס וכדומה). כל זה יקרה ביום חמישי הקרוב, ה-21 בנובמבר. כרגיל, חשוב להדגיש כי המתכונת שונה לעומת יום הקולנוע הישראלי שנערך לפני כחודשיים, שכן הפעם התעריף המיוחד תקף לכל התוצרים הקולנועיים, ויהיו הם תוצרת הארץ, תוצרת הוליווד או תוצרת כל מדינה אחרת לצורך העניין.

בשנה שעברה, נמכרו במסגרת יום הקולנוע כרבע מיליון כרטיסים וההערכה שהשנה המספרים יהיו דומים, אם לא גבוהים עוד יותר, בהנחה כמובן שהמצב הביטחוני יאפשר זאת. "ג'וקר" בגופו, למשל, צפוי למכור עשרות אלפי כרטיסים לכל הפחות.

חוץ מהלהיט בכיכובו של חואקין פיניקס וכמה סרטים חמים אחרים שכבר עלו בקולנוע, למשל "מחילה", "דיוקן של נערה עולה באש" ו"פורד נגד פרארי", יוכל הקהל להתענג גם על כמה שמות חדשים שיעלו למסכים ביום חמישי, ואפשר יהיה לצפות בהצגות הבכורה שלהם תמורת המחיר המוזל.

לשבור את הקרח 2. פורום פילם,
לשבור את הקרח 2/פורום פילם

בין אלה, בולטים שניים מן הסרטים הגדולים של עונת הסתיו-חורף: "האירי", אפוס הפשע של מרטין סקורסזי בכיכובם של רוברט דה נירו ואל פצ'ינו, שעולה לבתי הקולנוע לפני שיגיע לנטפליקס; ו"לשבור את הקרח 2", ההמשך של להיט האנימציה הפולחני. כמו כן, יעלו בחמישי גם הקומדיה הבריטית החביבה "ידיד הדייגים"; "עיר יתומה" של אדוארד נורטון; ומותחן הפעולה "21 גשרים".

החגיגה תתקיים בעשרות בתי קולנוע ברחבי הארץ, מאילת ועד הצפון, ולאורך כל שעות היממה. צפייה מהנה!

עוד בוואלה!

19 מיליון: השיא המשוגע של "ג'וקר" בקופות ישראל, והעלייה הדרמטית הכוללת במכירות הכרטיסים

לכתבה המלאה
האירי. נטפליקס,
מתוך "האירי"/נטפליקס
פורד נגד פרארי. פורום פילם,
מתוך "פורד נגד פרארי"/פורום פילם
דיוקן של נערה עולה באש. קולנוע לב,
מתוך "דיוקן של נערה עולה באש"/קולנוע לב
מתוך הסרט מחילה. יונייטד קינג,
מתוך "מחילה"/יונייטד קינג
ג'וקר. טוליפ מדיה,
מתוך "ג'וקר"/טוליפ מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully