וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולדפליי השיקה אלבום בהופעות בירדן: צפו

22.11.2019 / 7:56

הדשא של השכן - רוק יותר: לרגל השקת אלבומה "Everyday Life", קולדפליי קיימה הבוקר בעמאן, בירת ירדן, מופע זריחה ואחר הצהריים מופע שקיעה, שתיהן הועברו בשידור חי ביוטיוב. בשבת תקיים הופעה נוספת, בפני קהל. אלו הופעותיה הראשונות של הלהקה בירדן. צפו בהופעות

צפו: קולדפליי בהופעה בירדן:

הדשא של הירדן - רוק יותר: לרגל השקת אלבום האולפן השמיני, "Everyday Life", להקת הרוק הבריטית קולדפליי קיימה היום (שישי) שתי הופעות בעמאן, בירת ירדן - מופע זריחה שהחל בשש בבוקר, ומופע שקיעה שהחל בארבע אחר הצהריים (זמן ישראל), ושתיהן הועברו בשידור ישיר ביוטיוב. על קיומם הופעות הוכרז כבר בתחילת החודש, ולא נמכרו עבורן כרטיסים. זמן הופעות ההשקה הוא בהתאם לשמות שני חלקי האלבום הכפול - "זריחה" ו"שקיעה", ובכל הופעה מנוגנת מחצית האלבום שכותרתו תואמת את מצב השמש. בנוסף, תקיים הלהקה הופעה שלישית בשבת, היחידה שתהיה מול קהל. אלו הופעותיה הראשונות של הלהקה בירדן. צפו בהופעות מהממלכה השכנה.

עטיפת הסינגל "Everyday Life" של להקת קולדפליי. יח"צ,
עטיפת הסינגל "Everyday Life" של להקת קולדפליי/יח"צ

הופעות הזריחה והשקיעה בעמאן הוכרזו ב-1 בנובמבר, בסרטון פרודי המדמה מסיבת עיתונאים. מהלהקה נמסר כי היא בחרה בירדן "בגלל היופי הטבעי שלה וההיסטוריה והתרבות המשמעותיות שלה". עוד מסרה הלהקה כי הממלכה היא "המקום המושלם לקיים את ההופעות האלה".

שלושה סינגלים יצאו עד כה מהאלבום החדש: בחודש שעבר השירים "Orphans" ו-"Arabesque", ובתחילת החודש שיר הנושא, "Everyday Life". הסולן כריס מרטין אמר בריאיון עיתונאי שהאלבום החדש קיבל השראה מהסדרה "משחקי הכס". הוא הוסיף: "האלבום החדש מאוד סקסי. הוא כמו מסיבה. הוא כמו וגאס בליל חמישי. שימו קולדפליי. שימו ביקיני, אפילו אם אתם בנים".

עוד בוואלה!

ברגע אחד בפסטיבל הפסנתר, הבנו איך קרן פלס הגיעה בצדק למעמדה הרם

לכתבה המלאה

בתחילת 2017 הודיעה חברת ההפקות הישראלית פורום פקטור כי תביא את להקת קולדפליי לישראל, אולם הלהקה הכחישה זאת. חודשים קודם לכן לוו בפרסומים וספקולציות על אפשרות בואם. חברי ה להקה ביקרו בישראל ונטען בתקשורת שהם מקיימים "סיור לוקיישנים". בסופו של דבר הלהקה לא הופיעה בישראל, הכי קרוב שתגיע אלינו תהיה ההופעה הירדן. לא נופתע אם יסעו אליה גם ישראלים, זמן קצר לאחר שצויינו 25 שנה להסכם השלום בין ישראל לירדן.

קולדפליי, שנוסדה בשלהי שנות ה-90, הפכה לאחת מלהקות הרוק המצליחות והפופולריות ביותר בעולם. למעלה מ-80 מיליון עותקים מאלבומי הלהקה נמכרו עד כה, וברפרטואר שלה שיתופי פעולה עם ביונסה וריהאנה. הלהקה זכתה ב-7 פרסי גראמי (31 מועמדויות). בין להיטיה הגדולים ניתן למנות את "Yellow", "A Sky Full of Stars", "Hymn for The Weekend", "Paradise", "Viva La Vida", "Speed of Sound" ועוד רבים נוספים.

להקת קולדפליי. יח"צ,
מזמינים את הגברים ללבוש ביקיני. קולדפליי/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully