וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רייצ'ל הייתה בהריון במשך שנה": עוד פאשלה נחשפה ב"חברים"

15.12.2019 / 23:50

משתמשים ברשתות החברתיות ממשיכים לחשוף טעויות מביכות בסדרה המצליחה, והפעם: כיצד ההריון של רייצ'ל עם אמה נמשך 12 חודשים: "היא גם ילדה במאי וטוענת שזה קיץ חם בניו יורק"

ידעתם שג'ניפר אניסטון כמעט לא שיחקה את רייצ'ל ב"חברים"?/מערכת "סיפור בדקה"

בסרטון: כך ג'יין קרקובסקי כמעט גילמה את דמותה של רייצ'ל ב"חברים"

אחד מהתחביבים של גולשים רבים ברשתות החברתיות זה למצוא אי עקביות או פדיחות בסדרות מסוימות, בעיקר ב"חברים". פדיחה די גדולה כזו נמצאה לאחרונה על ידי אחד מהגולשים ב-Reddit, שבדק ומצא כי רייצ'ל נשאה ברחמה את בתה אמה במשך לא פחות משנה - ולא תשעה חודשים כמו כל אשה נורמלית.

וכך הוא מוכיח את טענתו: "בעונה השביעית, בפרק 17, הפרק עם שמלת החתונה הזולה, מוניקה אומרת שהיא מתחתנת ב-15 במאי. בפרק הראשון של העונה השמינית, עדיין כחלק מהחתונה של מוניקה וצ'נדלר במאי, רייצ'ל מודה שהיא כמה שבועות בהריון, למרות שבפרק של הלוואין באותה עונה (שמתרחש כידוע ב-31. באוקטובר, אין לה עדיין בטן הריונית, למרות שהיא כבר אמורה להיות בחודש החמישי להריונה".

הפוסט שחשף את הפאשלה

הוא ממשיך וחוקר: "בעונה 7, פרק 24, הפרק עם חתונתם של מוניקה וצ'לנדר: חלק 2, ג'ואי אומר שתאריך השחרור של הסרט שלו על מלחמת העולם הראושנה הוא בסוף השבוע של יום הזיכרון, ה-27 במאי 2002. אנחנו מגלים בהמשך, בעונה 8, פרק 22, הפרק שבו רייצ'ל מאחרת, ששבוע שלפני הפרמיירה של הסרט שלו, זהו התאריך שבו היא אמורה ללדת".

המשתמש מצביע על כך שתאריך הלידה הצפוי של רייצ'ל הוא כמעט שנה מאז החתונה של מוניקה וצ'נדלר, והוא מסכם: "זה הופך את ההריון שלה לבן 12 חודשים".

המשתמשים בפורום היו מוטרדים מעוד עובדה לא הגיונית לגבי ההריון - בסדרה זה נראה כאילו אמה נולדה ביום קיץ חם בניו יורק, למרוצ שהיא לא נולדה באמת בקיץ. "שום דבר לא הגיוני", כתב אחד המשתמשים, "במיוחד בשלב שהיא לובשת חולצת בטן והבטן שלה בולטת והיא כבר ממש בסוף ההריון. רוס מעיר לה והיא אומרת שיש 38 מעלות בחוץ, משהו שקשה להאמין שקרה אם לא מדובר בקיץ (וכזכור - תאריך הלידה שלה הוא חודש מאי). יש כל כך הרבה דברים לא הגיוניים עם ההריון של רייצ'ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully