וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטינו הגיע למפגש עם קהל בסינמטק ירושלים, פטפט בעברית - וקיבל מתנה מרגשת

14.12.2019 / 20:45

קוונטין טרנטינו וזוגתו דניאלה פיק התארחו הערב בסינמטק ירושלים לרגל הקרנה מיוחדת של הדוקו הטרי "טרנטינו: שמונת הראשונים". הבמאי האמריקאי פטפט קצת בעברית ואף זכה לכרזה מקורית בשפה זו של סרטו פורץ הדרך הראשון

טריילר הסרט "היו זמנים בהוליווד"/פורום פילם

ארבע שנים לאחר כיתת האמן הבלתי נשכחת שלו במסגרת פסטיבל הקולנוע ירושלים, שב היום קוונטין טרנטינו לסינמטק של עיר הבירה. יחד עם זוגתו דניאלה פיק, הם היו אורחי הכבוד בהקרנה מיוחדת של "טרנטינו: שמונת הראשונים", סרטה התיעודי הטרי של טארה ווד הסוקר את הקריירה של הקולנוען, בעזרת קטעי ארכיון וראיונות עם שותפיו ושותפותיו לאורך השנים, למשל סמואל ל.ג'קסון, ג'ניפר ג'ייסון לי, טים רות', כריסטופר וולץ, ג'יימי פוקס וגם רוברט פורסטר, שהספיק להצטלם לסרט מעט לפני מותו

לפני ההקרנה, מנכ"לית הסינמטק וארכיון הסרטים הישראלי שבו, ד"ר נועה רגב, כיבדה את טרנטינו בפוסטר ישראלי מקורי של "כלבי אשמורת", והבמאי אמר לה שישמור אותו בביתו בתל אביב, והוסיף גם שיש לו כבר אוסף נאה של כרזות בעברית של סרטיו, בהן של "ממזרים חסרי כבוד", "ג'אנגו ללא מעצורים" ו"שמונת השנואים".

טרנטינו. דב הליקמן
הכרזה שטרנטינו קיבל במתנה/דב הליקמן

לאחר מכן, פנה הבמאי לקהל שמילא את האולם עד אפס מקום ושאל בעברית "שלום, מה נשמע?". הוא המשיך בעברית וסיפר - "אני מתרגש לראות את הסרט הזה איתכם. זו לא הפעם הראשונה שאני צופה בו, אבל כן הפעם הראשונה שאני רואה אותו באולם קולנוע עם קהל. אני חושב שטארה ווד עשתה עבודה ממש טובה, אם כי היא החמיאה לי בו, אז ברור שאני סאקר של הסרט"

"בניגוד לרוב היוצרים שמכינים דיוקנאות של במאים, היא לא ביקשה לראיין אותי וזה היה ממש מגניב בעיני. היא עשתה זאת דרך נקודות מבט של אחרים, ולי עצמי לא היתה שום מעורבות בסרט. צפיתי בו רק לאחר שהיא סיימה לצלם ולערוך אותו, ואחרי הצפייה הראשונה בו, הסמקתי כולי. אני מאוד שמח להציג לכם אותו ואני בטוח שגם טארה מאוד שמחה שאתם תראו אותו". בתום דבריו, הבמאי שאוהב לראות סרטים עוד יותר מאשר לעשות אותם התיישב באולם וכפי שהבטיח, נשאר לצפות בסרט יחד עם מעריציו ומעריצותיו.

עוד בוואלה!

המילון השלם להבנת "היו זמנים בהוליווד" של טרנטינו

לכתבה המלאה
טרנטינו. דב הליקמן
הפוסטר, טרנטינו ומנכל"ית פסטיבל ירושלים וארכיון הסרטים ד"ר נועה רגב/דב הליקמן
טרנטינו. דב הליקמן
טרנטינו בסינמטק ירושלים/דב הליקמן
טרנטינו. דב הליקמן
טרנטינו ודניאלה פיק בסינמטק ירושלים/דב הליקמן
טרנטינו. דב הליקמן
טרנטינו בסינמטק ירושלים/דב הליקמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully