וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרקולה", "תרגיע", "בוג'ק הורסמן", "אווניו 5": מדריך סדרות ינואר 2020

31.12.2019 / 20:44

שנה חדשה, עשור חדש, סדרות ועונות חדשות, בין היתר "דרקולה" של יוצרי "שרלוק", הגרסה האמריקאית ל"תאג"ד", הסדרה החדשה של יוצר "Veep", "תרגיע", דרכן האחרונה של "בוג'ק הורסמן", "כוח" ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך המקיף למה שקורה בטלוויזיה בינואר

טריילר הסדרה "נאחזת בקרח" (Spinning Out) של נטפליקס/"נאחזת בקרח", נטפליקס

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות החדשות והחוזרות, על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

את עמוד היוטיוב שלנו כבר ראיתם?
את עמוד הפייסבוק שלנו כבר ראיתם?

רביעי, 1 בינואר 2020

איש הניסים (Messiah)
דרמה של נטפליקס בכיכובם של מישל מונאהן ("בלש אמיתי"), מהדי דהבי ("איש מבוקש מאוד") וג'ון אורטיז ("אופטימיות היא שם המשחק"). כאשר נראה כי איש מסתורי במזרח התיכון מחולל ניסים, מתעורר ויכוח בין אלה המאמינים שהוא המשיח לבין אלה שבטוחים שהוא מתחזה. גם עם דרמוט מולרוני, בו ברידג'ס ופיליפ בייקר הול. הסדרה צולמה בין היתר בירדן, שרגע לפני עליית הסדרה נמלכה בדעתה וביקשה מנטפליקס לא להזרים אותה בממלכה מפאת רגישויות דתיות.

נאחזת בקרח (Spinning Out)
דרמה חדשה של נטפליקס בכיכובן של קאיה סקודלריו (אפי מ"סקינס") וג'נוארי ג'ונס (בטי דרייפר מ"מד מן"). חלום המדליה האולימפית משתלט לחלוטין על חייה של כוכבת החלקה אמנותית על הקרח, שמתקשה למצוא את האיזון הנכון בין חיי האהבה שלה, משפחתה ובריאותה הנפשית הרופפת.

דרקולה
יוצרי "שרלוק" חוזרים עם סדרה חדשה ב-BBC שעוסקת בדמות ספרותית קלאסית אחרת - הערפד מטרנסילבניה. הסדרה מציגה גרסה חדשה לסיפור על הרוזן דרקולה, עם עלילות חדשות שמציגות את פשעיו העקובים מדם של הערפד, אך חושפות גם את צדו הפגיע. בבריטניה ישודרו שלושת פרקי הסדרה יום אחרי יום, וב-4 בינואר העונה תעלה במלואה בנטפליקס, גם בישראל.

דוקטור הו
עונה 12 בת עשרה פרקים לגלגול החדש של סדרת המד"ב הבריטית, שוב בכיכובה של ג'ודי וויטאקר בתפקיד הדוקטור. שאר הפרקים בימי ראשון (בהמשך גם בסלקום tv).

בנקרופט
עונה שנייה לסדרת המתח של ITV בכיכובה של שרה פאריש ("קצוות מפוצלים", "דוקטור הו"), המגלמת את חוקרת המשטרה אליזבת בנקרופט, אישה עם סודות אפלים בעברה (בהמשך גם ב-yes).

עוד בוואלה!

מצעד 100 הסדרות של שנות העשרה: 20 הגדולות

לכתבה המלאה

חמישי, 2 בינואר 2020

Deputy
דרמה משטרתית חדשה של פוקס בכיכובו של סטיבן דורף ("בלש אמיתי 3"), המגלם גבר שעקב חוק עתיק מימי המערב הפרוע יורש את תפקיד השריף החדש במחוז בלוס אנג'לס, אחרי שהקודם מת בתפקיד.

לשרוד את אר קלי
פרקים חדשים לסדרה התיעודית שבודקת כעת את האירועים שקרו אחרי העונה הראשונה (בהמשך גם ב-yes).

ראשון, 5 בינואר 2020

כוח (Power)
המשך העונה השישית והחותמת של דרמת ההיפ הופ של רשת סטארז - חמישה פרקים אחרונים.

Call The Midwife
עונה תשיעית של הדרמה התקופתית הרפואית הבריטית, שבעבר שודרה בערוץ הראשון תחת השם "מיילדת!".

שני, 6 בינואר 2020

Manifest
עונה שנייה לסדרת המסתורין של NBC.

שלישי, 7 בינואר 2020

Zoey's Extraordinary Playlist
ג'יין לוי ("פרברי הגיהנום", "חסרי בושה") מככבת בקומדיה מוזיקלית חדשה של NBC, על אודות מתכנתת בסן פרנסיסקו שמתחילה לשמוע פתאום את מחשבותיהם ותשוקותיהם של הסובבים אותה באמצעות שירים. הסדרה עצמה תגיע רק באמצע פברואר, אבל NBC משדרת את הפרק הראשון בשלב הזה כהצצה מקדימה.

FBI: Most Wanted
סדרת בת לדרמת הפשע "אף בי איי" (שמשודרת ב-yes) המתמקדת במחלקה של הבולשת שתפקידה הוא לאתר פושעים מרשימת המבוקשים ביותר.

Schitt's Creek
עונה שישית ואחרונה לקומדיה המהוללת על משפחת עשירים שירדה מנכסיה ונאלצה לעקור אל מלונית בעיירה נידחת, הנכס היחיד שנותר ברשותם.

רביעי, 8 בינואר 2020

שולחן לחמישה
הקלאסיקה האהובה מהניינטיז חוזרת כרימייק שעלילתו עוקבת אחר חמשת ילדי משפחת אקוסטה. הם גדלו במשפחה היספנית אמריקאית, וכעת שנאלצים להתמודד עם החיים לבד כמשפחה מאוחדת לאחר שהוריהם מגורשים מארה"ב למקסיקו (למחרת גם ב-yes, שמעלה במקביל גם את כל פרקי הסדרה המקורית ל-VOD).

מחשבות פליליות
עונה 15 ואחרונה בת עשרה פרקים לדרמת הפשע של CBS, שנפתחת עם פרק כפול (בהמשך גם ב-yes).

שישי, 10 בינואר 2020

איי-ג'יי והמלכה (AJ and the Queen)
דרמה קומית חדשה של נטפליקס בכיכובו של רופול. מלכת הדראג רובי רד חוצה את המדינה במכונית חבוטה, ומגלה שותפה מושלמת ובלתי צפויה למסע: איי ג'יי, נוסעת סמויה וקשוחה בת עשר.

משטרה רפואית (Medical Police)
קומדיה חדשה של נטפליקס מאנשי "Childrens Hospital", באותה רוח מחורפנת ובכיכובם של רבים מהקאסט ההוא. הרופאים אוון מאסטרו ולולה ספראט עוזבים את בית החולים לילדים ומצטרפים למחלקה סודית במרכז לבקרת מחלות ומניעתן, כדי לחקור ולהשמיד וירוס קטלני שמתפשט בעולם. בין היתר עם ארין הייז, רוב היובל, מאלין אקרמן, לייק בל, רוב קורדרי וקן מרינו, עם הופעות אורח של חברים כג'ואל מקהייל, קרייג רובינסון, ג'ייסון שוורצמן ואחרים.

אספן העצמות: לינקולן
סדרת מתח חדשה של NBC. הבלש המחונן לינקולן ריים שנפצע ונותר נכה, חוזר לפתור את התעלומות המסובכות ביותר, בעזרתה של שוטרת צעירה (ב-16 בינואר גם ב-yes).

Deadwater Fell
דרמה חדשה בת ארבעה פרקים של רשת Sky הבריטית, בכיכובם של דיוויד טננט ("ברודצ'רץ'") וקוש ג'מבו ("הטובות לקרב") העוקבת אחר שתי משפחות וקורותיהן בעקבות פשע מחריד.

Sick Of It
עונה שנייה לדרמה הקומית של רשת Sky הבריטית שיצר קרל פילקינגטון ובכיכובו, על קורותיו של נהג מונית לוזר בלונדון שמנסה נואשות להחזיר את חייו למסלולם, בעוד הקול בראשו (פילקינגטון בתפקיד כפול) לא תמיד עוזר לו לעשות זאת. גם עם קייט אשפילד ("מת על המתים").

האפיפיור החדש
סדרת ההמשך ל"האפיפיור הצעיר" של פאולו סורנטינו בכיכובו של ג'וד לאו. מצטרפים לקאסט ג'ון מלקוביץ', שרון סטון, מארק איווניר, מרלין מנסון ואחרים. שני פרקים מדי שבוע (שניהם ברצף החל מ-12 בינואר גם ב-HOT).

ראשון, 12 בינואר 2020

זר (Outsider)
דרמת מתח ומסתורין חדשה של HBO, המבוססת על רב המכר של סטיבן קינג באותו שם ועוקבת אחר חקירת הרצח האכזרי של ילד וכוח מסתורי שאופף את המקרה. כאשר גופתו המושחתת של פרנקי פטרסון בן ה-11 נמצאת ביערות ג'ורג'יה, חוקר המשטרה ראלף אנדרסון (בן מנדלסון, "קשר דם") יוצא לחקור ומוצא עדויות וראיות המצביעות לכיוונו של טרי מייטלנד (ג'ייסון בייטמן, "משפחה בהפרעה, "אוזרק"), מורה אהוד בבית הספר התיכון, מאמן בליגת הילדים, בעל ואבא אהוב. הנסיבות המסתוריות האופפות את תיק החקירה שולחות את אנדרסון - שוטר מנוסה שבעצמו מתאבל על מות בנו - לזמן את החוקרת הפרטית הולי גיבני (סינת'יה אריבו), בעלת יכולות על טבעיות שהוא מקווה כי יוכלו להסביר את מה שלא ניתן להסביר (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שני, 13 בינואר 2020

רגליים קרות
עונה תשיעית לסדרת הדרמה הבריטית (בהמשך גם ב-yes).

שלישי, 14 בינואר 2014

אגדות המחר
עונה חמישית לסדרת גיבורי-העל המבדרת של ה-CW (בהמשך גם בנטפליקס).

רביעי, 15 בינואר 2020

68 Whiskey
העיבוד האמריקאי של "תאג"ד" ברשת פראמאונט ("תפוס את שורטי"), המעתיק את ההתרחשות מהבסיס הישראלי, ועוקבת אחר עולמם של חובשים אמריקאים המוצבים בבסיס באפגניסטן שמכונה "בית היתומים".

Everything's Gonna Be Okay
קומדיה חדשה של רשת פריפורם ("צרות טובות", "בוגרת כזה") בכיכובו של ג'וש תומאס ("בבקשה תאהבו אותי"). בחור נוירוטי בן 25 נאלץ להתבגר כאשר אביו גוסס והוא עצמו הופך לאפוטרופוס של שתי אחיותיו בנות העשרה.

צרות טובות
חלקה השני של העונה השנייה של ספין-אוף "משפחת פוסטר" (בהמשך גם ב-yes).

בוגרת כזה
עונה שלישית לסדרה הקומית על קורותיה של זואי מ"שחור כזה" בקולג' (בהמשך גם ב-yes).

גרייס ופרנקי
עונה שישית לקומדיה של נטפליקס בכיכובן של ג'יין פונדה ולילי טומלין.

The Magicians
עונה חמישית ואחרונה לגרסתה של רשת SyFy לספר "הקוסמים" של לב גרוסמן, על צעיר שנרשם לבית ספר לבעלי כוחות קסם ומגלה שם כי העולם האמיתי רחוק מאוד מהספרים שקרא, ושלכוחות הללו יש יכולת לאיים על הקיום האנושי (בהמשך כנראה גם באמזון פריים וידאו בישראל).

שישי, 17 בינואר 2020

Little America
סדרה חדשה של אפל טיוי פלוס. קומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון") ואשתו אמילי גורדון, שיצרו על בסיס סיפור חייהם את הסרט "חולי אהבה", יצרו סדרת אנתולוגיה קומית יחד עם אלן יאנג ("מומחה לכלום", "מחלקת גנים ונוף") שבה פרקים בני חצי שעה, אשר כל אחד מהם מתמקד במהגר אחר שמגיע לארה"ב ומתיישב בה. הסדרה מבוססת על סיפורים אמיתיים שהתפרסמו במגזין "Epic" (תשודר גם בישראל עם תרגום לעברית).

Endlings
סדרת מד"ב והרפתקאות של הולו לכל המשפחה. ארבעה ילדים בני אומנה מתאחדים כדי להציל יצורים קסומים מהצד השני של הגלקסיה, שכמוהם גם הם לבד.

חינוך מיני
עונה שנייה לדרמה הקומית הבריטית של נטפליקס על נער שמקים קליניקת סקס בתיכון שבו הוא לומד. עם אסא באטרפילד, ג'יליאן אנדרסון.

COBRA
מותחן פוליטי בריטי של Sky בכיכובם של רוברט קרלייל ("טריינספוטינג"), ויקטוריה המילטון ("הכתר") וריצ'רד דורמר ("משחקי הכס"), המתאר את המתרחש במסדרונות השלטון בעיצומו של משבר לאומי גדול המאיים על שלום המדינה ואזרחיה.

שבת, 18 בינואר 2020

Seven Worlds, One Planet
סדרת טבע בת שבעה פרקים של BBC אמריקה מהצוות של "עולם מופלא" ו"הכוכב הכחול" ובהנחיית דיוויד אטנבורו.

ראשון, 19 בינואר 2020

9-1-1: Lone Star
סדרת בת של "מוקד 911" (שמשודרת ב-yes) מבית היוצר של ריאן מרפי, שעוקבת אחר שירותי ההצלה של העיר אוסטין, טקסס. רוב לאו וליב טיילר מככבים.

אווניו 5
קומדיה חדשה של HBO מאת ארמנדו יאנוצ'י, היוצר הגאון של "Veep". ארבעים שנה מעכשיו, כשטיולים למערכת השמש הם דבר שבשגרה ומהווים עסק ענק של מיליארדי דולרים, ראיין קלראק (יו לורי) הוא הקפטן נעים ההליכות של ה"אווניו 5" - ספינת תענוגות חללית ויוקרתית. עוד מככבים ג'וש גאד ("לשבור את הקרח") וזאק וודס ("עמק הסיליקון") (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

תרגיע
עונה עשירית לקומדיה של לארי דיוויד (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שלישי, 21 בינואר 2020

Project Blue Book
עונה שנייה לסדרת הדרמה של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי, המבוססת על מה שהוא פחות או יותר הגרסה האמיתית של "תיקים באפלה": חקירות סמויות של חיל האוויר האמריקאי על ביקורי עב"מים בשנות החמישים והשישים. מככבים איידן גילן (בייליש מ"משחקי הכס"), מייקל מאלארקי ("יומני הערפד") וניל מקדונה ("אחים לנשק").

רביעי, 22 בינואר 2020

Awkwafina Is Nora From Queens
סדרה קומית חדשה של קומדי סנטרל בכיכובה של הקומיקאית אקוופינה ("עשיר בהפתעה"), שגם יצרה את הסדרה בהתבסס בחופשיות על חייה. סיפור התבגרותה של צעירה אמריקאית ממוצא אסיאתי בפלאשינג, קווינס. גם עם ב"ד וונג ("מר רובוט"), לורי טאן צ'ין ("כתום זה השחור החדש"), בוון יאנג ("סאטרדיי נייט לייב").

חמישי, 23 בינואר 2020

Star Trek: Picard
פטריק סטיוארט שב לנעליו של קפטן ז'אן-לוק פיקארד מ"מסע בין כוכבים: הדור הבא", שבדומה לסדרה עלילתה מתרחשת עשרים שנים אחרי כן. הסופר מייקל שייבון הוא השואוראנר, ובמהלך הסדרה יגיעו פרצופים מוכרים מ"הדור הבא" ו"וויאג'ר" (למחרת גם באמזון פריים וידאו בישראל).

October Faction
דרמת פנטזיה משפחתית חדשה של נטפליקס, העוקבת אחר ההורים פרד ודלוריס שצדים יצורים על טבעיים, בעוד התאומים ויו וג'ף מסתירים סודות משלהם.

תחנה 19
עונה שלישית לדרמת מכבי האש, סדרת הבת של "האנטומיה של גריי", בה גם תמשיך העלילה של הסדרה האם, שהסתיימה במתח לפני שיצאה לפגרת חורף (וחוזרת אף היא באותו ערב) (ב-26 בינואר גם ב-yes).

Outmatched
קומדיה חדשה של רשת פוקס בכיכובם של ג'ייסון ביגס ("אמריקן פאי") ומגי לוסון ("בשידור חוקר"), העוקבת אחר משפחת צווארון כחול המתגוררת בדרום ג'רזי, ששלושה מילדיה הם גאונים מוסמכים (וכנראה גם הרביעי, פשוט לא היה להם כסף לוודא את זה).

The Bold Type
עונה רביעית לדרמה של רשת פריפורם המבוססת על חייה של עורכת מגזין "קוסמופוליטן" לשעבר, ג'ואנה קולס. שלוש חברות מתמרנות בין קריירה לאהבה במהלך עבודתן במגזין הנשים הפיקטיבי "סקרלט".

שישי, 24 בינואר 2020

הרפתקאותיה המצמררות של סברינה
עונה שלישית לסדרת המסתורין של נטפליקס בכיכובה של קירנן שיפקה.

החווה
החלק השמיני והאחרון בסיטקום של נטפליקס בכיכובו של אשטון קוצ'ר.

Shrill
עונה שנייה לקומדיה של הולו בכיכובה של איידי בראיינט.

שלישי, 28 בינואר 2020

Miracle Workers: Dark Ages
מיני-סדרת המשך לקומדיה של רשת הכבלים האמריקאית TBS בהפקת לורן מייקלס ("סאטרדיי נייט לייב") ובכיכובם של דניאל רדקליף ("הארי פוטר") וסטיב בושמי ("אימפריית הטיילת"), שחוזרים עם דמויות חדשות וסיפור חדש המתרחש בימי הביניים.

חמישי, 30 בינואר 2020

אדם זר (The Stranger)
דרמת מתח בריטית חדשה על פי ספרו של הרלן קובן באותו שם, שגם יצא בישראל בהוצאת כנרת זמורה ביתן. אדם פרייס הוא סיפור הצלחה. יש לו אישה יפה, שני בנים מקסימים, עבודה טובה ובית נהדר. עד שיום אחד אדם זר ניגש אליו ומספר לו סוד נורא על אשתו, וחייו המושלמים נקרעים לגזרים. מהר מאוד הוא מוצא את עצמו מסובך במשהו אפל מכפי שיכול היה להעלות בדעתו, משהו מסוכן במידה כזאת שטעות אחת קטנה יכולה לא רק להרוס את חייו, אלא גם להביא למותו. מככבים ריצ'רד ארמיטאג' ("ההוביט"), שיבון פינרן ("עמק האושר"), אנתוני הד ("באפי קוטלת הערפדים"), ג'ניפר סונדרס ("פשוט נהדרת") ועוד.

שישי, 31 בינואר 2020

בוג'ק הורסמן
חלקה השני של העונה השישית, שהוא גם מקבץ הפרקים האחרון של סדרת העשור הקודם של וואלה! תרבות.

עוד ב-yes בינואר 2020: מיליון דברים קטנים, ישנן בנות הדור הבא, עובדת על זה, הנסיכה הספרדית, ההודאה, גולד דיגר ועוד.

עוד ב-HOT בינואר 2020: הרופא הטוב, חסרי בושה, הבורחים, הנסיכה הספרדייה, NCIS לוס אנג'לס ועוד.

עוד בסלקום tv בינואר 2020: בית המשפט, הבלתי אנושיים, המפצחת ועוד.

עוד בפרטנר TV בינואר 2020: הבלתי אנושיים ועוד.

עוד בנטפליקס בינואר 2020: אן עם הצמות, טיטאנים, המאבק של קנזו (Giri/Haji), חליפות ועוד.

עוד באמזון פריים וידאו בינואר 2020: Treadstone ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully