וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעין את הסנטר על הגיטרה - ונדם: מוזיקאי מת על הבמה בזמן ההופעה

20.1.2020 / 16:30

המוזיקאי דיוויד אולני (71) הלך לעולמו ביום שבת בזמן הופעה בפסטיבל מוזיקה בפלורידה. אולני היה באמצע השיר השלישי בהופעתו כאשר הפסיק לפתע לנגן. הוא התנצל, השעין את הסנטר על הגיטרה והפסיק לשיר. הקהל חשב שהוא לוקח הפסקה, עד שכולם הבינו מה שקרה

דיוויד אולני. צילום מסך
טרגדיה על הבמה. דיוויד אולני/צילום מסך

המוזיקאי דיוויד אולני (71) הלך לעולמו ביום שבת בזמן הופעה בפסטיבל מוזיקה בפלורידה. אולני היה באמצע השיר השלישי בהופעתו כאשר הפסיק לפתע לנגן בעודו יושב על הכיסא ואז התנצל. הקהל והנגנים שלצדו היו בטוחים שהוא בסך הכול לוקח הפסקה קטנה, עד שהבינו מה בדיוק קרה לו. הם הורידו אותו מהבמה במהרה וניסו להגיש לו עזרה, אך לשווא. ככל הנראה, אולני לקה בלבו ומת מיד.

הזמרת איימי ריגבי ששרה לצדו במופע כתבה בפייסבוק את שאירע: "הוא ישב זקוף עם הגיטרה, חבש את הכובע הכי מגניב וז'קט זמש מקסים בצבע חלודה שצחקנו עליו כי מחוץ להופעה ירד גשם מאוד חזק. רופאים בקהל ניסו כמה שאפשר להחיות אותו. כולנו איבדנו מישהו חשוב". מוזיקאי נוסף תיאר את שראו עיניו: "דיוויד ניגן שיר. הוא הפסיק, אמר 'אני מתנצל', השעין את הסנטר על החזה. הוא לא הפיל את הגיטרה. זה היה עדין בדיוק כמוהו. העולם הפסיד אדם נהדר אבל עדיין נותרו לנו השירים שלו".

הופעתו הראשונה באותו יום צולמה בווידאו ועלתה ליוטיוב:

אולני היה דמות נערצת בסצנת האמריקנה והפולק-רוק. הוא הקליט 20 אלבומים וכמה משיריו זכו לגרסאות כיסוי מצד אמנים אחרים כמו אמיליו האריס, דל מקורי וסטיב ארל. המוזיקאי טאונס ואן זנט ספד לו: "בכל פעם שמישהו שואל אותי מי המוזיקאים האהובים עלי אני עונה: מוצרט, לייטנינג הופקינס, בוב דילן ודייב אולני. דייב אולני הוא אחד מכותבי השירים הטובים שאי פעם שמעתי. אני מתכוון לזה מכל הלב".

עוד בוואלה!

הרייטינג המדמם, התסכול במסדרונות: כך כשל מיזוג עשר ורשת

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פלורידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully