וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שאקירה וג'ניפר לופז סיפקו מופע בלתי נשכח במחצית הסופרבול

2.2.2020 / 6:13

הליהוקים, הסרטונים הוויראלים, האיחודים והקאמבקים, הסנסציות והקוריוזים - מהוליווד ועד אסיה, כל מה שקורה בעולמות הקולנוע, הטלוויזיה והמוזיקה. יומן חוץ - לייב בלוגינג תרבותי

יונייטד קינג

3.2, 6:15: שאקירה וג'יי לו חרכו את הבמה במחצית הסופרבול

הסופרבול שנערך לפנות בוקר במיאמי לא איכזב בכל הקשור לאיכות המשחק ולדרמה הספורטיבית וגם ההופעה במחצית סיפקה את הסחורה: שאקירה וג'ניפר לופז הפגיזו ביחד ולחוד עם מופע ששילהב את הקהל וזכה לכל שבח אפשרי, מהקהל ומהקולגות.

השתיים ניצלו את המיטב מכל שריר בגופן ומכל שנייה שעמדה לרשותן ובמשך כרבע שעה ביצעו מחרוזת של מיטב להיטיהן לאורך השנים, וגם הוכיחו שכוחן עוד במותניהן והתנועעו על הבמה בצורה שאפשר להגדיר רק במילה אחת, בטח בערב כזה - "אליפות". ג'ניפר לופז גם היטיבה להמחיש את כישורי הריקוד על עמוד, אותן חידדה השנה בלהיט "נוכלות בלי חשבון".

נכון, בניגוד לציפיות, ג'יי לו לא קיבלה השנה מועמדות לאוסקר על תפקידה, אבל הלילה התכבדה במשהו חשוב יותר - מחמאות מליידי גאגא. המוזיקאית, שבעצמה הופיעה בסופרבול לפני שלוש שנים, השתפכה בטוויטר עליה ועל שאקירה - "איזה מופע מחצית כיפי! רקדתי וחייכתי כל הזמן. נשים כה סקסיות ומלאות עוצמה, מול המצלמה ומאחוריה. אני אוהבת אתכן!".

גם התקשורת האמריקאית גמרה את ההלל על המופע והעניקו לו כל מחמאה אפשרית - "מסחרר", "כל מה שיכולנו לחלום עליו" וכיוצא בכך. כמובן שהיתה התייחסות גם לממד הפוליטי שלו. "באקלים פוליטי שבו מהגרים ואמריקאים ממוצא לטיני עוברים דה-לגיטימציה, זו היתה חגיגה של גאווה לטינית ושל גיוון תרבותי", נכתב בניו יורק טיימס, בו גם התייחסו לכך שהשתיים השתמשו בציטוט מ"Born in the U.S.A" של ברוס ספרינגסטין בשעה שלופז עוטה דגל של פורטו ריקו.

בקיצור, הופעת המחצית הותירה בנו הרבה זיכרונות והרבה מה לחשוב עליו, והיתה גם נקודה ישראלית: לופז, שהעלתה לבמה את בתה בת ה-11 אמה כדי לשיר איתה את "Let's Get Loud", שאבה השראה בביצוע שלה מן העיבוד הישראלי הטרי של קולולם (שנוצר במקור להעלאת המודעות לאבחון מוקדם לסרטן השד מטעם עמותת 'אחת מתשע'). בקיצור, ערב בלתי נשכח מכל הבחינות.

צפו בהופעה במלואה

המחמאה מליידי גאגא

שאקירה וג'ניפר לופז. GettyImages
שאקירה וג'ניפר לופז/GettyImages
ג'ניפר לופז. GettyImages
ג'יי לו עם דגל פורטו ריקו/GettyImages

2.2.2020, 23:30: האוסקר הבריטי

שבוע לפני האוסקר האמריקאי, נערכו היום בלונדון פרסי האקדמיה הבריטית, הבפטא. כצפוי, "1917" התגלה כזוכה הגדול. האפוס המלחמתי זכה בפרסי הסרט, הבימוי (סם מנדס), הצילום (רוג'ר דיקינס), עיצוב ההפקה, האפקטים, המוזיקה המקורית, הסאונד וכמובן גם בפרס הסרט הבריטי הטוב ביותר.

גם בקטגוריות המשחק, לא היו הפתעות: חואקין פיניקס זכה בפרס השחקן הראשי על "ג'וקר" ובראד פיט בקטגוריית שחקן המשנה על "היו זמנים בהוליווד". הוא שלח את חברתו לסרט מרגו רובי לקבל את הפרס בשמו, והיא העבירה מהרווק המבוקש מסר לקהל הבריטי בימים שאחרי הברקזיט - "שמעתי שאתם רווקים שוב. ובכן, הצטרפו למועדון". בקטגוריית השחקנית הראשית זכתה רנה זלווגר על "ג'ודי - מעבר לקשת" ובפרס שחקנית המשנה לורן דרן על תפקידה ב"סיפור נישואים". כל זה אמור לחזור על עצמו גם באוסקר האמריקאי.

פרסים בולטים נוספים: הלהיט הקוריאני "פרזיטים" זכה בפרסי התסריט המקורי והסרט הזר. "למען סאמה" הוכתר כדוקו הטוב ביותר ו"קלאוס" של נטפליקס כסרט האנימציה הטוב ביותר. "פורד נגד פרארי" זכה בפרס העריכה, "נשים קטנות" בפרס התלבושות ו"פצצה" בפרס האיפור ועיצוב השיער.

עוד בוואלה!

שוט אחד, כמעט 5 כוכבים

לכתבה המלאה
1917 זוכה באוסקר הבריטי. GettyImages
אנשי הצוות של "1917" עם האוסקר הבריטי הלילה/GettyImages

2.2.20 - 9:00 - הכחשה להשתתפות מרקל בריאליטי

למרות השמועות שפורסמו אמש בתקשורת הבינלאומית, רשת הטלוויזיה הקנדית-אנגלית CTV שעומדת מאחורי סדרת הריאליטי החדשה פרסמה הבוקר הכחשה כי מרקל תשתתף בה.

1.2.20, 20:13 - העבודה הראשונה של מייגן מרקל לאחר עזיבת בית המלוכה

מסתמן: עבודתה הראשונה של השחקנית מייגן מרקל, אשתו של הנסיך הארי, מאז עזיבת בית המלוכה הבריטי יהיו הופעות אורח בריאליטי קנדי המצולם לנטפליקס, "I Do, Redo" שמו. הריאליטי בן עשרת הפרקים יעסוק בזוגות המתכננים חתונה שניה לאחר שאסון או נסיבות טרגדיות הרסו את הטקס הראשון שלהם ויוגש על ידי חברתה, מעצבת האופנה הקנדית ג'סיקה מלרוני, כך על פי דיווחים בתקשורת הבינלאומית. יהיה זה הצעד המקצועי הראשון מאז שמרקל בת ה-38 והארי הכריזו על "עצמאות כלכלית". הופעותיה בתוכנית לא יהיו סדירות. מרקל עצמה נישאה פעמיים.

שרה מהלנגה היא אחת הכפילות של הדוכסית מייגן מרקל. Matthew Pover, אתר רשמי
תופיע בריאליטי על זוגות המתכננים חתונה שניה לאחר שאסון הרס את הטקס הראשון שלהם. מייגן מרקל/אתר רשמי, Matthew Pover

29.1.20, 23:30 - בילי אייליש תופיע באוסקר

לאחר שנודע כי תהיה הזמרת הצעירה ביותר שתשיר שיר נושא בסדרת סרטי ג'יימס בונד, ולאחר הזכיות ההיסטוריות שלה בגראמי - בילי אייליש כובשת עוד פסגה. האקדמיה האמריקאית לקולנוע הודיעה הערב כי תופעת הטבע תופיע גם בטקס האוסקר הקרוב, למה שהוגדר בהכרזה הרשמית כ"הופעה מיוחדת".

כיוןן שאייליש לא שרה אף אחד מן השירים המועמדים בקטגוריית השיר המקורי, וכיוון שהפרק החדש בסדרת בונד עוד לא יצא, ההגדרה הזו מעוררת תהיות - האם המוזיקאית תשיר דואט עם אחד המועמדים לאוסקר? האם היא תשיר במקומו? האם היא תספק חשיפה ראשונית לשיר הבונד שלה? או אולי תשיר רק חלק ממנו? האם התשובה אחרת לחלוטין? דבר אחד ברור - המהלך נועד לסייע לאקדמיה לשקם את אחוזי הצפייה המידרדרים של הטקס, בעיקר בקרב הקהל הצעיר.

29.1.20, 10:00 - גל גדות תגיש פסלון באוסקר

שנתיים לאחר שהגישה פסלון בטקס האוסקר, גל גדות תעשה זאת שוב. האקדמיה האמריקאית לקולנוע פרסמה אתמול מקבץ ראשון של מגישים ומגישות שיעלו על הבמה בטקס הנוצץ, שיתקיים בעשרה בפברואר (בלילה שבין ראשון לשני שעון ישראל), ובהם גם כוכבת "וונדר וומן 1984". בפעם שעברה, כזכור, היא העניקה את הפסלון בקטגוריית עיצוב השיער והאיפור, והפעם סביר להניח שתשתדרג.

אם במקרה תיבחר גדות להגיש את האוסקר בקטגוריית התסריט המקורי, הבימוי או הסרט הטוב ביותר, יש אף סיכוי שהיא תהיה זו שתעניק את הפסלון לטרנטינו, והוא יוכל להגיד לה "תודה, גברת". כך או כך, בין השמות האחרים שנודע כי יגישו פסלון אפשר למצוא גם את קריסטן וויג, שמככבת עם גדות ב"וונדר וומן 1984" ואולי גם תגיש את הפרס איתה; טימותי שאלאמה, המככב כעת ב"נשים קטנות"; וויל פארל וג'וליה לואי-דרייפוס המככבים יחד ב"Downhill", עיבוד אמריקאי ל"כוח עליון השוודי", מינדי קלינג; ואת אלילה של יונית לוי, לין מנואל-מירנדה.

גל גדות. GettyImages
שוב על פסגת העולם. גל גדות/GettyImages
ההכרזה שגל גדות תגיש אוסקר. צילום מסך
ההכרזה של האקדמיה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully