וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס בונד, "מהיר ועצבני" ומארוול: צפו בכל הטריילרים מהסופרבול

3.2.2020 / 8:16

האלמנה השחורה חשפה סודות, מולאן נופפה בחרבות, דיסני חשפה את סדרות מארוול שלה, והיצירתיים מכולם היו דווקא בוב ספוג וסוניק הקיפוד. צפו בכל הקדימונים שכמיטב המסורת, הוצגו הלילה במסגרת שידורי הסופרבול

קולנוע

האלמנה השחורה

אחרי שתככב בטקס האוסקר עם מועמדות כפולה, הן על "סיפור נישואים" והן על "ג'וג'ו ראביט", סקרלט ג'והנסון תשבור קופות באביב עם "האלמנה השחורה", סרט גיבורות העל של מארוול בכיכובה. הקדימון שלו במסגרת הסופרבול נתן הצצה מרומזת לסיפור הרקע שלה, עם המשפט - "'הנוקמים' לא היו המשפחה הראשונה שלי". אז מי כן? נחכה ונגלה.

לא זמן למות

אחד הקדימונים המסקרנים ביותר בסופרבול היה לפרק החדש בסדרת ג'יימס בונד, האחרון בו דניאל קרייג יגלם את הסוכן החשאי. למרבה הצער, לא ניתנה בו הצצה לשיר הנושא של בילי אייליש.

עוד בוואלה!

צפו: שאקירה וג'ניפר לופז סיפקו מופע בלתי נשכח במחצית הסופרבול

לכתבה המלאה

מולאן

אחרי "מלך האריות", כבר בשלהי מרץ יגיע לאקרנים עיבוד מחודש נוסף של דיסני לאחד מלהיטי האנימציה שלה, והפעם "מולאן". העובדה שבאופן חריג לאולפן, הגיבורה שלו אסייתית, ודאי תהפוך אותו באקלים הנוכחי לתופעת תרבות. בינתיים, בצד הקדימון הקצר שהוצג במסגרת שידורי הסופרבול, האולפן גם העלה לרשת טריילר מלא אחרון של הסרט.

אהבה בשחקים: מאווריק

בזמן ששחקני הפוטבול מתרוצצים על הדשא, טום קרוז מעופף לו בשמים, עם הקדימון להמשכון של "אהבה בשחקים".

מהיר ועצבני 9

ובזמן שטום קרוז בשחקים, וין דיזל בכבישים, בקדימון ל"מהיר ועצבני 9".

מקום שקט 2

קדימון מסקרן נוסף היה להמשכון של להיט האימה המפתיע, ויש לציין שיחסית לשמו, הוא נראה דווקא רועש למדי.

בוב ספוג: מבצע הצלה

ונעבור לגזרת האנימציה, עם הקדימון לפרק החדש בסדרת סרטי בוב ספוג, היחיד שהרשה לעצמו להתייחס באופן משועשע ומודע למחירים האסטרונומיים של הפרסום בזמן הסופרבול, שגרמו לאולפנים רבים להדיר ממנו את רגליהם.

סוניק: הסרט

קדימון נוסף שלא סתם הסתפק בהצגת קטעים מהסרט אלא התכתב עם הסופרבול היה זה של "סוניק: הסרט", בו שלל אתלטים אגדיים סיפרו על הערכתם לקיפוד המהיר, שזריז אפילו יותר מהם.

המיניונים: עלייתו של גרו

ורגע לפני הקינוח: הקדימון החדש להמשכון של יצירת המופת המדהימה "המיניונים", שתנסה לשחזר את הישגיה הכלכליים המרהיבים בקיץ הקרוב.

האיש הבלתי נראה

בניגוד לשאר הקדימונים, שפמפמו סרטים מדוברים גם כך, "האיש הבלתי נראה" הוא פרויקט בפרופיל הרבה יותר נמוך. מדובר בעיבוד נוסף לקלאסיקה של ה.ג' וולס והפעם בכיכובה של אליזבת מוס, ואולי החשיפה בסופרבול תסייע לו למשוך קצת יותר תשומת לב.

טלוויזיה

סדרות יקום מארוול

דיסני פלוס אמנם טרם הגיע לישראל, מה שיקרה לכל המוקדם כנראה ב-2021, אבל חובבי מארוול יכולים להתרגש עוד קצת לנוכח הטריילר החדש שמציג את הסדרות החדשות שיגיעו השנה ובשנה הבאה: "לוקי", העוסק בדמותו הנבלית של אחיו של ת'ור; "וונדה-ויז'ן" (WandaVision), העוקבת אחר מכשפת השני, וונדה מקסימוף, ויציר מוחו הקודח של טוני סטארק, ויז'ן; ו"הפלקון וחייל החורף", שעוקבת אחר באקי בארנס וסם וילסון.

Hunters

אמזון פריים וידאו ממש בונה על המיני-סדרה החדשה שלה בכיכובו של אל פצ'ינו, ועוד במבטא יידישאי, ושילמה המון כסף עבור טריילר בן דקה שלמה ששודר במהלך הסופרבול. ב-1977 בניו יורק, קבוצת ציידים שדמותו של פצ'ינו היא מנהיגה, מגלה כי מספר בכירים מהמפלגה הנאצית זוממים ליצור רייך רביעי בארצות הברית ויוצאים לעצור אותם. עוד מונה הקאסט את ג'וש רדנור ("איך פגשתי את אמא"), ג'ריקה הינטון ("האנטומיה של גריי") וקרול קיין ("קימי שמידט"). הסדרה עולה באמזון ב-21 בפברואר, גם כאן בישראל ועם תרגום לעברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully