וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת מהשורה: הקומיקאית והשחקנית אלכס בורסטין ("גברת מייזל המופלאה") בדרך לישראל

12.2.2020 / 8:00

כוכבת "איש משפחה" ו"גברת מייזל המופלאה" בדרך לשתי הופעות מסקרנות בתל אביב. בין השאר הקומיקאית זוכת האמי חושפת על הבמה אנקדוטות מאחורי הקלעים של התוכניות המצליחות, מבצעת שיר בקולה של לויס גריפין וגם עושה קאבר לשיר של להקת קווין

טריילר גברת מייזל המופלאה 2/יח"צ - חד פעמי

בסרטון: טריילר העונה השנייה של "גברת מייזל המופלאה"


בספטמבר האחרון זכתה אלכס בורסטין בפעם השניה ברציפות בפרס האמי לשחקנית המשנה הטובה ביותר, על תפקידה כסוזי בקומדיה המצליחה של אמזון "גברת מייזל המופלאה". "אני יודעת שהרבה אנשים כעסו עליי בשנה שעברה בגלל שלא לבשתי חזייה, אז אני רוצה להתנצל בגלל שהלילה אני לא לובשת תחתונים", פתחה בורסטין הנרגשת את הנאום שלה.

אלא שאז הנאום לקח סיבוב של 180 מעלות כשהיא הודתה לסבתה ניצולת השואה. לדבריה של בורסטין, סבתה עמדה בשורה יחד עם יהודים נוספים על סף בור הריגה, והמתינה להוצאתה להורג כשלפתע לקחה יוזמה ושאלה את אחד השומרים "מה יקרה אם אני אצא מהשורה?".

""הוא אמר 'אין לי לב לירות בך, אבל מישהו אחר יעשה את זה', והיא יצאה מהשורה", סיפרה בורסטין והוסיפה: "ובזכות זה אני כאן, ובזכות זה הילדים שלי כאן. אז צאו מהשורה ליידיז. צאו מהשורה". הנאום העוצמתי הזה הפך באופן טבעי לוויראלי, ובורסטין, שהייתה מוכרת עד לפני כמה שנים בעיקר כקולה של לויס גריפין מ"איש משפחה" הפכה לרגע להאשטג פמיניסטי ויהודי.

"צאו מהשורה": הנאום העוצמתי של אלכס בורסטין בטקס האמי בספטמבר 2019

באפריל הקרוב יוכל הקהל הישראלי להכיר מקרוב את היהודיה המצליחה שכבר זכתה בשלושה פרסי אמי כחלק מסיבוב הופעות שלה עם ה-Amstergang, להקה קטנה של שני נגני יוקלילי שהיא מצאה בברצלונה. המופע מוגדר כ"קצת מוזיקה, קצת קומדיה והרבה דיבור מלוכלך". ולפי ביקורות על הופעות קודמות שלה עולה כי מדובר במופע אינטימי שבו בורסטין נפתחת מול הקהל לשיחה חופשית, ובין לבין ישנם שירים קברטיים - אותם בורסטין מבצעת ברמה גבוהה.

בין השאר היא חושפת על הבמה אנקדוטות מאחורי הקלעים של "גברת מייזל המופלאה", מבצעת שיר בקולה של לויס גריפין וגם עושה קאבר לשיר "Fat Bottomed Girls" של להקת קווין.

עוד בוואלה!

מצעד סדרות העשור: "גברת מייזל המופלאה" במקום ה-36

לכתבה המלאה
אלכס בורסטיין. יחסי ציבור,
תביא לישראל את שלושת פרסי האמי שלה? אלכס בורסטין/יחסי ציבור

ההופעות של בורסטין יתקיימו בזאפה תל אביב ב-10-11 באפריל. המכירה נפתחת היום (רביעי) בשעה 10:00. כרטיסים במחיר של 180 שקלים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully