וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה של מגישת הריאליטי הבריטית קרוליין פלאק מגיב להתאבדותה: "לבי נשבר"

16.2.2020 / 15:11

על רקע פרשת קרוליין פלאק: 60 אלף איש חתמו על עצומה שקוראת לממשלת בריטניה לחקור את התקשורת הבריטית בנושא סיקור אנשי ציבור. חברה של פלאק, שהאשים אותה כי ניסתה לתקוף אותו, כתב פוסט כואב על מותה: "לבי נשבר. אני אוהב אותך בכל לבי"

מערכת וואלה! News ו-BBC

על רקע פרשת קרוליין פלאק: בתוך יום אחד חתמו 60 אלף איש על עצומה חדשה שקוראת לממשלת בריטניה לחקור את התקשורת הבריטית בנושא סיקור אנשי ציבור. חברה של פלאק, שהאשים אותה כי ניסתה לתקוף אותו, כתב פוסט כואב על מותה, שנפתח במילים "לבי נשבר" ומסתיים במילים "אני אוהב אותך בכל לבי".

התאבדותה של פלאק, המגישה לשעבר של "אי האהבה", אחת מנשות הטלוויזיה האהובות בבריטניה, דירבן את פרסום העצומה. החותמים דורשים מהממשלה לחקור את התקשורת בעקבות הטענה ל"התעללות באנשים שנמצאים מול עין הציבור, ובהם קרוליין פלאק, הנסיך הארי ומייגן מרקל", כפי שנכתב בעצומה, שהופנתה לשר התרבות החדש, אוליבר דאודן. "הכותרות, ההטרדות והמשפט שמבצעת התקשורת חייבים להסתיים ויש לתת עליהם את הדין".

ברטון, חברה של פלאק התייחס למותה. "לבי נשבר, היה בינינו דבר כל כך מיוחד", כתב בחשבון האינסטגרם שלו. "אני אבוד וללא מילים, אני בכאב כל כך גדול, אני מתגעגע אליך כל כך. אני יודע שהרגשת בטוח איתי. תמיד אמרת 'אני לא חושבת על שום דבר אחר כשאני איתך'". החבר הוסיף כי נאסר עליו להיות בקשר כלשהו עם פלאק עד למשפט, וחתם את הפוסט באמירה "אני אוהב אותך בכל לבי".

מגישת הטלוויזיה הבריטית נמצאה מתה בביתה אתמול (שבת) לאחר ששמה קץ לחייה - והיא בת 40 בלבד. פלאק זכתה ב"רוקדים עם כוכבים" והנחתה שלל תוכניות, בהן "אקס פקטור" ולאחרונה גם "אי האהבה". הכוכבת הייתה אמורה גם להנחות את העונה החדשה שלה אך הוחלפה ברגע האחרון, זאת בעקבות הליך משפטי שנפתח נגדה בעוון תקיפת בן זוגה לשעבר, ברטון. פלאק הואשמה בכך שניסתה לתקוף אותו עם מנורה, המשפט היה אמור להתחיל בתחילת מרץ. הכוכבת הכחישה את ההאשמות. מזה שבועות הצהובונים הבריטים מסקרים את הפרשה בצורה בוטה ולעגנית שהשפילה את הכוכבת. היא הורידה פרופיל, התרחקה מן הרשתות החברתיות וחשה מאוכזבת ונטושה בשל היחס כלפיה. שנויה במחלוקת במיוחד היתה התנהלות הצהובון "סאן", שמיהר למחוק כתבה משפילה בעניינה של פאלק ותחת זאת פרסם שלל מאמרים על התמודדות עם מצוקה נפשית, מה שהוביל למתקפה נגדו ברשתות החברתיות בשל הצביעות שלו.

עוד בוואלה!

הטרגדיה שמסעירה את בריטניה: מגישת הריאליטי קרוליין פלאק התאבדה

לכתבה המלאה
קרולין פלאק. GettyImages
קרוליין פלאק (צילום: GettyImages)/GettyImages

בהודעה שפרסמה משפחתה נאמר: "קרוליין הלכה לעולמה. אנחנו מבקשים מן התקשורת לכבד את הפרטיות שלנו ולא לנסות ליצור איתנו קשר או לצלם אותנו".

לפני ארבעה חודשים העלתה פלאק לאינסטגרם פוסט שהיה מצמרר כבר בזמנו וכיום מצמרר עוד יותר. "רציתי לכתוב משהו על הבריאות הנפשית שלי", כתבה אז. "בזמן האחרון אני נמצאת במקום מוזר. קשה לי לדבר על זה. אני מניחה שאלה החרדות והלחצים של החיים, וכשניסיתי לדבר על זה עם מישהו, אמרו שאני חופרת. בגלל זה אנשים שומרים את הרגשות שלהם לעצמם. אני שונאת לדבר על הרגשות שלי, והכי מפחיד אותי להפוך לעול. אני בת מזל שאני מסוגלת להרים את עצמי גם כשהכל חרא, אבל מה יעשה מי שלא מצליח? תהיו נחמדים לאנשים. אתם אף פעם לא יודעים מה קורה בתוכם. אף פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully