וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט האימה שנגנז לאחר שהרג 86 צופים חוזר לקולנוע

18.2.2020 / 0:02

הסרט "אנטרום: הסרט הקטלני ביותר שנעשה אי פעם" חוזר לאקרנים ביפן 20 שנה מאז שנגנז - לאחר שגבה לכאורה את חייהם של 86 בני אדם שצפו בו. יוצריו מאמינים שהסרט מקולל ומכיל קטע שכל מי שמצליח לראות אותו נידון למוות בטוח. בקרוב בישראל?

Else Films

צפו בטריילר לסרט - על אחריותכם בלבד

כולנו מכירים את הקלטת הקטלנית של סמרה מ"הצלול" שמודיעה לצופה בה שנותרו לו שבעה ימים לחיות - אבל מי היה מאמין שקלטת כזו קיימת במציאות? "אנטרום" הוא סרט שהופק ב-1979 ונגנז ב-1993 לאחר שנטען כי הוא "מקולל" והורג את מי שצופה בו. הסרט הבדיוני, הלבוש במעטה של סרט תיעודי, מכיל לכאורה קטע קצר ו"סודי" שרק אנשים מסוימים מסוגלים לראות אותו - ואלו הם אלה שימצאו את מותם מיד לאחר מכן.

שני אירועים היסטוריים לכאורה מגבים את גורלם המר של צופי הסרט. בראשון מדובר בהקרנה הראשונה של הסרט במהלך פסטיבל קולנוע בבודפשט ב-1988, שם האולם בו הוקרן הסרט עלה באש והביא למותם של 56 הצופים שהיו בפנים. האירוע הקטלני השני אירע בהקרנה השנייה של הסרט בסן פרנסיסקו בשנת 1993, בה 30 צופים נהרגו לאחר שהמבנה התפוצץ. למפיק סרטי האימה אריק טרטין נודע על הסרט בפסטיבל סרטי האימה בברוקלין בסוף 2018 והוא היה נחוש בדעתו לתת לו הזדמנות שלישית ולהפיץ אותו לקהל הרחב בתקווה שלא יגבה עוד קורבנות. הוא סגר עסקה עם Uncork'd Entertainment על מנת להקרין את הסרט במהלך 2020 בבתי קולנוע ברחבי יפן - ועוד לא ברור האם הסרט גם יגיע לאקרנים בישראל.

הסרט "אנטרום". IMDB, אתר רשמי
כרזת הסרט "אנטרום: הסרט הקטלני ביותר שנעשה אי פעם"/אתר רשמי, IMDB

הסרט "אנטרום" מגולל את סיפורם של אחים שכאבו את מותו של כלבם האהוב והחליטו לחפור בור לגהנום במטרה להחזיר את נשמתו. הסרט הוא פרי יצירתם של דייוויד אמיטו ומייקל לייסיני, שבעצמם נרתעו מהסרט לאחר שהוקרן וטענו שחלק קצר שמופיע בו אינו משהו שהם אחראים לו. כמובן שאין דרך טובה יותר לקדם סרט אימה מלהפוך אותו ל"מסוכן לצפייה", כך שייתכן שמדובר באסטרטגיה מתוכננת מראש.

הסרט "אנטרום". IMDB, אתר רשמי
האחים מנסים להחזיר את כלבם לתחייה/אתר רשמי, IMDB
הסרט "אנטרום". יוטיוב, צילום מסך
בסרט יש קטע שרק מי שמסוגל לראות אותו - ימצא את מותו/צילום מסך, יוטיוב

הסרט זמין לצפייה גם ב"אמזון פריים" ואלו שצפו בו בבית, כך נראה, אכן נותרו בחיים. רבים סיפרו שבקושי הצליחו לשרוד אותו - חלק כי מצאו אותו מפחיד מדי לצפייה ואחרים כי השתעממו למוות. "אנטרום היה מאוד אפקטיבי בלגרום לי להרגיש שאני צופה במשהו שאני לא צריך לראות. סופר מפחיד, לא נוח, מטריד, אבל לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים", כתב צופה בתגובה ב-IMDB, שם קיבל הסרט ציון נמוך (4.8 מתוך 10). צופה נוסף חשב אחרת: "באמת ניסיתי לתת צ'אנס לסרט הזה. אהבתי שמדובר בסרט שאמור 'להרוג אותך', אבל הוא לא מעניק את התחושה הזאת. מלבד סצינה אחת מטרידה (סצנת השטן), שאר הסרט היה פשוט לא מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully