וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע שנים אחרי: הגורל הקשה של בת ה-13 ששרה את "השיר הגרוע בעולם"

13.2.2020 / 0:01

כמעט עשור חלף מאז רבקה בלאק בת ה-13 הפכה לכוכבת בין לילה בזכות הלהיט הדביק שלה, "Friday" - והשבוע היא העלתה פוסט כואב על החוויה הקשה שעברה מאז: "הלוואי והייתי יכולה לחזור ולדבר עם הילדה שהייתי, שלא היה לה עם מי לדבר על הדיכאון שלה"

YOUTUBE/rebecca

9 שנים בדיוק חלפו מאז רבקה בלאק בת ה-13, מהדור הראשון של כוכבי הרשת, הפכה לסנסציה בזכות הלהיט הסופר דביק ומעצבן שלה, "Friday". גם היא נכנסה לפנתאון ה"וואן היט וונדר" (זמר של להיט אחד) ונעלמה מאור הזרקורים כשהיא לא מצליחה לשחזר את הצלחת הלהיט הגדול שלה (שזכה למיליוני צפיות אבל גם ללא מעט לעג, בדיחות והתואר "השיר הגרוע ביותר בעולם"). כמו רבים שחוו הצלחה רגעית ונפלו למעמקי התהום, גם בלאק חוותה רגעים קשים מאוד בימי תהילתה הקצרים ובימים שבאו לאחר מכן. בפוסט מרגש שהעלתה בטוויטר ובאינסטגרם, חשפה בלאק מה הייתה אומרת לעצמה אילו הייתה יכולה לחזור אחורה בזמן.

זוכרים את זה?

בלאק, היום בת 22, צייצה: "היום לפני 9 שנים פורסם ברשת הקליפ לשיר 'שישי'. מעל לכל, הלוואי והייתי יכולה לחזור לאחור ולדבר עם עצמי בת ה-13 שהתביישה בעצמה מאוד ופחדה מהעולם. לבת ה-15 שהייתי שהרגישה שאין לה עם מי לדבר עם הדיכאון איתו התמודדה. לבת ה-17 שהייתי שהגיעה לבית הספר רק כדי שיזרקו אוכל עליה ועל חבריה. לבת ה-19 שהייתי שכמעט כל מפיק/כותב שירים אמר לי שהוא לעולם לא ירצה לעבוד איתי. לעזאזל, אפילו לעצמי מלפני כמה ימים שהרגישה נורא כשהסתכלה על עצמה במראה!". בלאק הוסיפה: "אני מנסה להזכיר לעצמי יותר ויותר שכל יום היא הזדמנות חדשה לשנות את המציאות שלך ולהרים את מצב רוחך. את לא מוגדרת בידי אף בחירה של מישהו או כל דבר אחר. הזמן מרפא ושום דבר אינו סופי. זה תהליך שלעולם לא מאוחר להתחיל אותו והנה, הנה זה קורה! זה אולי דבר מוזר לכתוב, אך כנות היא טובה יותר מכל דבר". בפוסט נוסף היא צייצה מחדש גיף מהקליפ שלה וכתבה: "9 שנים. איזו דרך".

כך היא נראית היום:

הפוסט החושפני שלה:

זו לא הפעם הראשונה שבלאק משתפת את הקהל בטראומה שעברה. שלוש שנים לפני כן היא דיברה על הביקורות הקשות שקיבלה בגלל הקליפ שלה, כולל תגובות משפילות ואפילו איומי רצח. "רגע אחד הייתי ילדה רגילה ורגע אחרי מיליונים ידעו מי אני. הם היו חסרי רחמים כשמיהרו להוציא את המילים הכי שפלות עליי", היא כתבה למדור Think של חדשות NBC באוקטובר 2017. "אנשים כתבו דברים עליי ברשת וצחקו עליי בתכניות טלוויזיה וסרטוני יוטיוב", היא הסבירה והוסיפה כי בעוד שהסרטון סייע לה להגיע לכמה אירועי שטיח אדום ולהופעות אורח טלוויזיוניות, הבריונות שחוותה הייתה כה אינטנסיבית שהיא נאלצה לעזוב את בית הספר באנהיים הילס, קליפורניה ולעבור לקבל חינוך ביתי מאמה. "היו אנשים שהכרתי באופן אישי בבית הספר ובמעגל הפנימי שלי שתקפו אותי מילולית", היא אמרה, "אבל אז היו גם זרים גמורים מכל העולם שהשתמשו ברשת חברתית כדי ללעוג לי, לבזות אותי ואף גרוע מזה. יש אנשים שאיימו על חיי".

במשך השנים נאבקה בלאק בשיניים כדי למחוק את "שישי" מתיק העבודות שלה וניסתה נואשות להמשיך ולפתח קריירה בתעשיית המוזיקה. היא ניגשה לאודישנים של "The Four" ב-2018 אך לא הגיעה שם לשלבים מתקדמים. גם אז היא דיברה על שישי: "זה יצא מכל פרופורציה. אף אחד לא יכול להכין אותך לדבר כזה. יש משהו מאוד אכזרי כשבגיל 13 אנשים אומרים לך שאת לא שייכת לכאן. בהחלט היו רגעים שרציתי לוותר על הקריירה שלי. לעולם אל תתנו למישהו להגיד לכם שמה שאתם אוהבים לעשות זה טעות". בלאק ממשיכה לעדכן את עמוד היוטיוב שלה בסרטונים (שחלקם אפילו הצליחו לצבור כמה מיליוני צפיות) והמשיכה לשחרר מאז כמה שירים כשהאחרון שלה, "Sweetheart", יצא באוקטובר 2019.

צפו בקליפ העדכני ביותר שלה לשיר "Sweetheart":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully