וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של סטיבן ספילברג חושפת שהחלה להופיע בסרטי פורנו

20.2.2020 / 13:29

מיקאלה ספילברג, בתו בת ה-23 של סטיבן ספילברג, חשפה כי החלה להופיע בסרטי פורנו וכי היא מקווה לקבל רישיון כחשפנית. היא סיפרה להוריה על כך בשיחת וידאו. עוד סיפרה כי עברה התעללות מחוץ למשפחה על ידי "מפלצות", וכי סבלה בילדותה מחרדות, הפרעות אכילה ודיכאון

סיפור בדקה: בקשתו של סטיבן ספילברג לביים את בונד נדחתה/מגישה: מיכל רשף

(בסרטון: ספילברג מגלה שרצה לביים סרט ג'יימס בונד ונדחה)

מיקאלה ספילברג, בתו בת ה-23 של הקולנוען האגדי סטיבן ספילברג בן ה-73, גילתה אתמול (רביעי) כי החלה להופיע בסרטי פורנו בריאיון ל"סאן" האמריקאי. ספילברג גילתה כי היא מקווה גם להופיע כרקדנית אירוטית לאחר שתקבל רישיון לעבוד כחשפנית בנאשוויל, טנסי. בתם המאומצת של במאי "אי.טי" ושל השחקנית קייט קאפשו הוסיפה כי סיפרה להוריה על כך במהלך שיחת וידאו.

ספילברג גילתה גם כי סבלה מחרדות בילדותה, וכי הלימודים בפנימיה בנעוריה הובילו אותה להפרעות אכילה ולדיכאון, אבל היא אינה מאשימה את הוריה המפורסמים. "זו אינה אשמת הוריי", אמרה ספילברג, "הם לא יכלו לדעת".

השחקנית קייט קאפשו עם הילדות שלה ושל בעלה סטיבן ספילברג, מיקאלה ג'ורג' ספילברג ודסטרי אלין ספילברג, שנת 2013. Donato Sardella/Getty Images, GettyImages
השחקנית קייט קאפשו עם בנותיה יחד עם בעלה סטיבן ספילברג - מיקאלה/GettyImages, Donato Sardella/Getty Images

לדבריה, הוריה "סקרנים" מהקריירה החדשה שלה, ומקווה שהם יהיו גאים בהתמודדותה עם בעיית האלכוהול שכמעט גבתה את חייה "מספר פעמים" לאחר שהגיעה לגיל 21.

ספילברג, שכינתה את עצמה "יצור מיני", אמרה בריאיון שככל שהתחזק הביטחון העצמי שלה בהתבגרותה היא חשה ש"נמאס לי שאיני יכולה להשתמש בגוף שלי", אמרה, "האמת היא שנמאס כשאומרים לי לשנוא את הגוף שלי. וגם נמאס לי לעבוד יום יום בדרך שאינה מספקת את נשמתי. אני מרגישה שאם אעבוד בעבודה כזאת אוכל לספק אנשים אחרים, אבל זה ירגיש טוב בגלל שזה לא בדרך שתגרום לי להתענות". ספילברג אמרה גם כי אינה רוצה להמשיך להיות תלויה בהוריה.

עוד בוואלה!

צעצוע שבור: אלוהים, השיר החדש של נטע ברזילי כל כך מעצבן

לכתבה המלאה
מיקאלה וסטיבן ספילברג. AP
לא אשמת ההורים. מיקאלה וסטיבן ספילברג/AP

"זה לא ש'הגעתי לתחתית'. זוהי בחירה מעצימה וחיובית. הבנתי שאין בושה בהתלהבות מהתעשייה הזאת ולרצות לעשות משהו בטוח, שפוי, בהסכמה". עם זאת, ספילברג הבהירה כי לא תקיים יחסי מין מול המצלמה עם אף אחד אחר מתוך כבוד לארוסה צ'אק בן ה-47.

ספילברג בעבר העלתה סרטונים לאתר PornHub תחת שם הבמה "Sugar Star", אבל הורידה אותם באופן זמני עד שתאושר בקשתה לרישיון לעיסוק בעל הקשר מיני מטנסי.

עוד אמרה כי ספגה התעללויות מחוץ למשפחה וטופלה על ידי "מפלצות חלאתיות שהבחינו בפגיעות שלי. אני מרגישה כי ההתעללות שעברתי לא היתה מאוד אינטנסיבית אבל עדיין היתה לה השפעה ארוכת טווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully