וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות בריאליטי: מתמודדת "הישרדות" נגחה במתמודד והודחה במיידי

24.2.2020 / 0:01

לוחמת MMA המתמודדת בגרסה הרומנית של "הישרדות" שברה ליריבה את האף כשהפסידה במשימה - והודחה מהאי. המתמודדת איבדה את עשתונותיה ונגחה ביריבה דווקא כשזה ניסה לנחם אותה

Romanian Survivor

מתמודדת בתוכנית הריאליטי "הישרדות רומניה", אנה מריה פאל, הודחה מהתחרות לאחר שנגחה באפו של אחד מהיריבים שלה מול המצלמות. לוחמת ה-MMA בת ה-26 הפסידה במשימה ולא הצליחה להירגע. כשיריבה, אנדריי סיובאנו, ניגש לנחם אותה - היא נגחה בפרצופו ושברה לו את האף. בקטע מהתכנית נראה סיובאנו ניגש לפאל ואומר לה: "זה קשה, אנה, זה קשה". היא מצמידה את פניה לשלו, נוגחת בו ומפילה אותו לאדמה. פאל הודחה במיידי מהתחרות בשל המעשה האלים שלה, עליו לא הביעה חרטה ואף אמרה ש"זה הגיע לו".

מתמודדת נוגחת במתחרה בהישרדות רומניה - גיף. Romanian Survivor, צילום מסך
אנה מריה פאל נוגחת במתחרה לאחר שהפסידה במשימה/צילום מסך, Romanian Survivor

מפיקי התכנית אמרו שהיא הפרה את כללי התחרות וכינו את התנהגותה "לא ספורטיבית". מגיש התכנית, דן קרוסרו, מסר בתגובה ל-"CanCan": "ראיתי רגע נורא, רגע מזעזע. ראיתי מתחרה נפגע בפניו בידי מתחרה אחרת. לרוע המזל, אנה פאל איבדה את עשתונותיה. מה שאנה עשתה היה דבר נורא, מעשה שקיווינו שלעולם לא נראה. אנחנו לא נסבול התנהגות שכזו ב'הישרדות' וההחלטה שלנו הייתה שאנה פאל לא תחזור אל האי".

פאל היא לוחמת MMA שהחלה להתחרות בענף לאחר שהפכה לאמא בגיל 19. היא שברה את שיא ה-MMA ל-2-3-0 ודורגה במקום השני מבין 15 הלוחמות הפעילות ברומניה. לוחמת רומניה אחרת, דיאנה בלביטה, כתבה על מעשיה של פאל באינסטגרם: "אני לא יכולה להסכים עם התנהגותה של אנה מריה פאל. זו לא התנהגות טיפוסית ללוחמי MMA ואני מקווה שמעשיה לא יכלילו על כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully