וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה ואני לבושים אותו דבר": צפו בסטטיק ובן אל מתארחים בתכנית הבוקר של ABC

26.2.2020 / 16:00

סטטיק ובן אל הופיעו עם הראפר האמריקאי פיטבול בתוכנית "גוד מורנינג אמריקה" של ABC, התראיינו וביצעו את השיר "Further Up". המגישים החמיאו להצלחתם הגדולה בישראל, שאלו אותם מה ההבדל בין הפופ הישראלי לעולמי ולא התעלמו מהלבוש יוצא הדופן של בן אל. צפו

סטטיק ובן אל תבורי מופיעים ב"גוד מורנינג אמריקה" ב-ABC/אורון כלפון ויואב גרוס גאגא בוקינג

סטטיק ובן אל הופיעו היום (רביעי) עם הראפר האמריקאי פיטבול בתוכנית הבוקר הוותיקה "גוד מורנינג אמריקה" של ABC. הם ביצעו את השיר "Further Up" שהוציאו בחודש שעבר, שבו מתארח פיטבול. המגישים ציינו את הצלחתם הגדולה בישראל ואת הצפיות הרבות שלהם ביוטיוב. עוד אמרו כי שירם עם פיטבול זכה להצלחה באפליקציית טיק טוק. המנחה ביקשה מהם לספר למי שלא מכיר את הפופ הישראלי מה מאפיין אותו. "ישראל מאוד מושפעת מהתרבות והמוזיקה האמריקאית", אמר סטטיק, "אבל אני מרגיש שיש לנו מבטא במוזיקה שלנו, ויש וויבס ים תיכוניים". המגיש התייחס ללבוש הלא שגרתי של הצמד, בעוד הוא עצמו לבוש בצורה שמרנית יחסית, ואמר לתבורי בצחוק: "לך ולי יש כמעט אותה תלבושת". בנוסף, פיטבול והצמד סיפרו על שיתוף הפעולה ביניהם, חלקו מחמאות זה לזה, ופיטבול הודה להם על העבודה המשותפת.

בשנת 2018 הוחתמו על ידי איש העסקים הישראלי-אמריקאי חיים סבן בחברת ההקלטות קפיטול רקורדס, לעשר שנים, במטרה להוציא שבעה אלבומים מקוריים באנגלית. הם לא העתיקו את מגוריהם לארצות הברית ועיקר פעילותם נשאר בארץ. בסוף 2018 הצמד הוציא את השיר "Broke Ass Millionaure", גרסה אנגלית ללהיטם "סלסולים", לאחר מכן הוציאו גרסה אנגלית ל"טודו בום", אותה הקליטו עם ג'יי באלווין. את השיר החדש "Further Up" כתב סטטיק עם Ten Towns, שגם היה שותף להפקה המוזיקלית עם ג'ורדי. בחלק בולט מהשיר מסומפל הלהיט "Here Comes the Hotstepper" של איני קאמוזי.

עוד בוואלה!

טירוף: סטטיק ובן אל במופע באולפן וואלה! NEWS לרגל סוף העשור

לכתבה המלאה

בריאיון לוואלה! תרבות לפני חודשיים סיפר הצמד על ההתמודדות בשוק האמריקאי האימתני: "זה פשוט שוק ענק, ענק", אמר תבורי. סטטיק הסכים: "קודם כל, יש שם פלחי שוק שלא קיימים פה בישראל. השוק הלטיני, לדוגמא. זה מטורף שיש שוק כזה. זה עולמות אחרים ותחרות ברמות אחרות לגמרי. כשאתה מוציא שם סינגל, אתה מתחרה שם בשמות כמו אריאנה גרנדה, ברונו מארס, פוסט מאלון, זה אנשים שאתה כאילו ב'אהלן אהלן' מתחרה איתם, שניכם מוציאים באותו זמן סינגל. זה מטורף".

סטטיק ובן אל תבורי והרפאר פיטבול מופיעים ב"גוד מורנינג אמריקה" ב-ABC. אורון כלפון ויואב גרוס גאגא בוקינג,
סטטיק ובן אל תבורי והראפר פיטבול מופיעים ב"גוד מורנינג אמריקה" ב-ABC/אורון כלפון ויואב גרוס גאגא בוקינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully