וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווסטוורלד", "אוזרק", טים גאן והיידי קלום: מדריך סדרות מרץ 2020

27.2.2020 / 12:30

סדרה חדשה מיוצרי "גומורה", תוכנית ריאליטי-אופנה חדשה של טים גאן והיידי קלום, עונות שלישיות ל"אליטה" ו"בבלוק שלי", הבריטיות "The Trip", "שקרן/שקרנית" ו"משבריסטית" שבות, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך המקיף למה שקורה בטלוויזיה במרץ

טריילר העונה השלישית של ווסטוורלד/HBO

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות החדשות והחוזרות, על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

שישי, 28 בפברואר 2020

המרוץ לדראג של רו פול
עונה 12 לסדרת הריאליטי האהובה (למחרת גם ב-yes).

עוד בוואלה!

סופי: איחוד לא מתוסרט של "חברים" ישודר ב-HBO Max

לכתבה המלאה

במהלך מרץ

משבריסטית (Flack)
עונה שנייה לדרמה הקומית בכיכובה של אנה פקווין ("דם אמיתי") כיחצ"נית אמריקאית המתגוררת ועובדת בלונדון. דניאל דיי קים ("אבודים"), סם ניל ("כנופיית ברמינגהם") ומרתה פלימפטון ("האישה הטובה") מצטרפים לקאסט (בהמשך גם ב-yes).

ראשון, 1 במרץ 2020

Dispatches From Elsewhere
דרמת מסתורין של AMC שיצר ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא"), שגם מככב לצד ריצ'רד אי גרנט ("האם אי פעם תסלחי לי?") וסאלי פילד ("פורסט גאמפ"). קבוצה של אנשים רגילים נתקלת בתצרף, המסתתר מאחורי המעטה של חיי היומיום. הם מגלים כי המסתורין מחלחל עמוק בהרבה מכפי שהיו יכולים לשער. גם עם אנדרה בנג'מין מאאוטקאסט (בעתיד, כנראה, גם באמזון פריים וידאו בישראל).

Stateless
מיני-סדרה אוסטרלית בכיכובן של קייט בלאנשט ואיבון סטרהובסקי ("סיפורה של שפחה"), בהשראת אירועים אמיתיים. הדרמה עוקבת אחר ארבעה אנשים שהיתקלותם עם מערכת ההגירה משפיעה עמוקות על חייהם: דיילת שנמלטת מכת, פליט אפגני שמחפש התחלה חדשה עם אשתו וילדיו, אב לשלושה שמתקשה לפרנס אותם, ובירוקרטית שנקלעת בין שאיפותיה המקצועיות לשערוריה לאומית. חייהם של כולם יצטלבו במתקן מעצר באמצע המדבר (בהמשך גם בנטפליקס).

שני, 2 במרץ 2020

Breeders
סדרה קומית חדשה של FX האמריקאית ו-Sky הבריטית שיצרו סיימון בלאקוול ("Veep", "מסדרונות השלטון", "בסוד העניינים") והקומיקאי כריס אדיסון (שגילם את אולי רידר ב"מסדרונות השלטון" ו"בסוד העניינים"), בכיכובם של מרטין פרימן ("שרלוק"), דייזי האגרד ("אפיזודס") ומייקל מק'קין ("סמוך על סול"). פול ואלי, זוג נשוי שגם ככה מלהטט בין מיליון דברים בבת אחת על בסיס קבוע, בכללם שני ילדיהם הצעירים, נאלץ לשכן את אביו של מייקל כשהוא מופיע על סף דלתם.

שקרן/שקרנית (Liar)
דרמת המתח הבריטית בכיכובם של ג'ואנה פרוגט ("אחוזת דאונטון") ויואן גרופורד ("ארבעת המופלאים"), על מקרה האונס שהוביל למלחמת גרסאות ואז לרצח, חוזרת עם פרקים חדשים שימשיכו מהקליף-האנגר של העונה הראשונה (בהמשך גם ב-yes).

שלישי, 3 במרץ 2020

The Trip To Greece
הקומיקאים רוב קורדרי וסטיב קוגן והבמאי מייקל ווינטרבוטום חוזרים עם עונה רביעית - ואחרונה, לדברי קוגן - לסדרה הקומית שעוקבת אחר שני החברים, בגרסאותיהם המוגזמות, בטיולים מסביב לעולם. אחרי שתיירו בצפון אנגליה, איטליה וספרד, הפעם הם ביוון.

רביעי, 4 במרץ 2020

Dave
סדרה קומית חדשה של FX בכיכובו של הראפר הקומיקאי האהוב ליל דיקי, או בשמו האמיתי דייב בורד, המגלם גרסה של עצמו - בחור בן 20 ומשהו מהפרברים המשוכנע שהוא עומד להיות אחד מהראפרים הכי גדולים אי פעם. שני הפרקים הראשונים משודרים ברצף.

חמישי, 5 במרץ 2020

Devs
מיני-סדרה של FX בהולו (כן, זה מותג חדש, עכשיו כשגם ערוץ הכבלים הנחשב וגם שירות הסטרימינג הפופולרי שייכים לדיסני). מותחן מסתורין מהבמאי של "אקס מכינה" אלכס גרלנד. סונויה מיזונו, ששיתפה פעולה עם גרלנד בפרויקטים הקודמים שלו, מככבת כמהנדסת מחשבים צעירה המתחילה לחשוד שמחלקת הפיתוח בחברת ההיי-טק שהיא עובדת בה אחראית להיעלמותו של בן זוגה. גם עם ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), זאק גרנייר ("האישה הטובה").

דברים טובים (Better Things)
עונה רביעית לדרמה הקומית של פמלה אדלון. שני הפרקים הראשונים משודרים ברצף (בהמשך גם ב-yes).

Cake
עונה שנייה לתוכנית המערכונים של FXX לדור ה-Y.

קסטלווניה (Castlevania)
עונה שלישית לסדרת האנימה של נטפליקס, על צייד ערפדים היוצא להצלתה של עיר שתושביה נרדפים על ידי צבא של יצורי שאול, ואלה נשלטים על ידי דרקולה בכבודו ובעצמו.

שישי, 6 במרץ 2020

אפס אפס אפס (ZeroZeroZero)
סדרת פשע חדשה בת שמונה פרקים של Sky ואמזון פריים וידאו, המבוססת על ספרו של רוברטו סביאנו ("גומורה"), "אפס אפס אפס: איך הקוקאין מנהל את העולם" (שיצא בישראל בהוצאת כנרת זמורה-ביתן), ונכנסת לקרביו של הסחר בסם. כמו במקרה של "גומורה", העיבוד הטלוויזיוני הופך את ספר העיון לסדרת דרמה, הפעם דוברת אנגלית ובכיכובם של אנדראה רייזבורו ("חופשיה ומאושרת", "יצורים ליליים"), דיין דיהן ("כרוניקה בזמן אמת", "בטיפול" האמריקאית) וגבריאל ביירן ("החשוד המיידי", "בטיפול" האמריקאית). על יוצרי הסדרה נמנה סטפנו סולימה, העומד גם מאחורי העיבוד הטלוויזיוני של "גומורה" ובין היתר ביים גם את הסרטים "סיקאריו: הנקמה" ו"סובורה".

Amazing Stories
ריבוט של אפל טיוי פלוס לאנתולוגיה של NBC משלהי שנות השמונים (ששודרה גם אצלנו בערוץ הראשון), בהפקתו של סטיבן ספילברג, אשר מהווה מעין גירסה מד"בית של "אזור הדמדומים" עם פרקים שמכילים עשרה סיפורים נפרדים ולא קשורים זה לזה, מעולמות הפנטזיה והדמיון. במקביל גם בישראל ועם תרגום לעברית.

The Most Dangerous Animal of All
סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים של FX, העוקבת אחר ניסיונו של גבר למצוא את אביו שנטש אותו כשהיה ילד קטן. ככל שמסעו מתקדם כך מתגברות הראיות שאביו אולי היה רוצח הזודיאק.

משטרת פרדייס (Paradise PD)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של נטפליקס, העוקבת אחר טירון צעיר ונלהב שמתגייס לכוח משטרה מגוון בעיירה קטנה תחת פיקודו של אביו ומצטרף לחקירת סמים שיוצאת מכלל שליטה. בין המדבבים: טום קני (הוא בובספוג מכנסמרובע) ושרה צ'וק ("סקראבס", "ריק ומורטי").

שני, 9 במרץ 2020

קוסמוס: עולמות אפשריים
שש שנים אחרי קודמתה מגיעה העונה השנייה של הסדרה התיעודית בהנחיית ניל דה-גראס טייסון, הסוקרת את סודותיו ומרחביו של היקום (ב-15 במרץ גם בנשיונל ג'יאוגרפיק ישראל)

רביעי, 11 במרץ 2020

בבלוק שלי (On My Block)
עונה שלישית לדרמה הקומית המתוקה של נטפליקס, על התבגרותם של מספר נערים בשכונת מצוקה בלוס אנג'לס.

כסף מלוכלך (Dirty Money)
עונה שנייה לסדרת התחקירים בנטפליקס של הבמאי זוכה האוסקר אלכס גיבני ("הסיינטולוגיה וכלא האמונה", "ימי האפס", "לקוח 9"), המספקת מבט מקרוב אל הסיפורים שלא סופרו על שערוריות ושחיתות בעולם העסקים, ועושה זאת באמצעות עדויות ממקור ראשון של מנצלים וקורבנותיהם, בשילוב חומרי וידאו נדירים. אחד מהפרקים בעונה החדשה עוסק בג'ארד קושנר, חתנו של דונלד טראמפ ויועצו הבכיר.

ילד בן זמננו
הפרויקט הנפלא של ה-BBC, שעוקב במשך עשרים שנים אחרי ילדים שנולדו עם חלוף המילניום כדי לבחון מה הופך אותנו למה שאנחנו, חוזר עם הסרט "Childhood" שיסגור את הסדרה. ריב, ריהאנה וג'יימי, שלושה מבין הילדים הרבים, עכשיו כבר כמעט בני 20, מקריינים בעצמם את הסיפור שלהם, שיתמקד בשנות ילדותם מהפרספקטיבה שלהם כבוגרים. עדיין לא ידוע אם הסרט יתייחס למותו הטראגי של פאריס, אחד הילדים שהסדרה עקבה אחריהם (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 13 במרץ 2020

אליטה (Elite)
עונה שלישית לדרמת הנעורים הספרדית של נטפליקס, שמגיעה רק חצי שנה אחרי קודמתה.

ממלכת הזומבים (Kingdom)
עונה שנייה לדרמה העל טבעית התקופתית תוצרת קוריאה, במסגרתה מנסה נסיך הכתר למגר מגפה מסתורית הפוקדת את ארצו.

ראשון, 15 במרץ 2020

ווסטוורלד
על אף כמה רגעים ופרקים מאוד יפים, רוב הזמן העונה השנייה של דרמת המד"ב של HBO התקשקשה סביב עצמה. העונה השלישית כנראה תהיה אחרת. גם כי היוצרים, בני הזוג כריסטופר נולן וליסה ג'וי, הצהירו שתהיה פשוטה יותר להבנה ומעקב, וגם כי בחלקה הגדול היא עוזבת את הפארקים ועוברת אל העולם העתידני האמיתי. בין היתר מצטרף לקאסט ארון פול ("שובר שורות"), מה שמהווה בונוס נוסף (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

Belgravia
יוצר "אחוזת דאונטון", ג'וליאן פלוז, סיפק אדולן למעריצי הסדרה בספרו "בלגרביה" (שבעברית יצא לאור בהוצאת ידיעות ספרים) - "סיפור על שקרים וסקנדלים בלונדון של המאה ה-19". עתה הספר מעובד לסדרה של רשת הכבלים האמריקאית Epix ("תפוס את שורטי"). פלוז עצמו כתב את התסריטים, ומככבים בה פיליפ גלניסטר ("חיים על מאדים"), אליס איב ("סקס והעיר הגדולה"), טמסין גריג ("אפיזודס"), טום ווליקינסון ואחרים.

נפילות חדות (Black Monday)
עונה שנייה לקומדיה המוצלחת של שואוטיים בכיכובם של דון צ'ידל ורג'ינה קינג, המתרחשת בשנות השמונים על רקע נפילת הבורסה (בהמשך גם ב-yes).

שני, 16 במרץ 2020

הקנוניה נגד אמריקה
ספרו של פיליפ רות מ-2004 דמיין היסטוריה חלופית שבמסגרתה הופך צ'רלס לינדברג האנטישמי והפרו-נאצי לנשיא ארה"ב. כעת, על רקע ממשל טראמפ שונא הזרים, מגיעה מיני-סדרה שיצרו דיוויד סיימון ואד ברנס ("הסמויה") על פי הספר. בין היתר מככבים ווינונה ריידר, זואי קאזאן ("הצמד") וג'ון טורטורו ("ליל האירוע") (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

Roswell, New Mexico
עונה שנייה לעיבוד המחודש של סדרת החייזרים-בכדור-הארץ.

על טבעי
סדרת השדים והמפלצות חוזרת לחלקה השני והחותם של עונתה האחרונה.

רביעי, 18 במרץ 2020

Little Fires Everywhere
"שריפות קטנות בכל מקום", ספרה של סלסט אינג, הפך ללהיט ענק בארצות הברית (ויצא לאור גם בישראל בהוצאת ידיעות ספרים), מה שאומר שעכשיו מגיעה הסדרה המבוססת עליו. בהתאם, היא הובילה למלחמת מחירים בין גופי שידור שונים עד שלבסוף הולו זכתה. קרי וושינגטון ("סקנדל") וריס וויתרספון מככבות בדרמה על שתי משפחות שונות זו מזו - האחת עשירה והשנייה דלת אמצעים - משייקר הייטס, עיר פרברית יוקרתית בפאתי קליבלנד, שמעצם היותה אחת הקהילות המתוכננות הראשונות בהיסטוריה של ארצות הברית, היא סמל לחיי מצוינות וסדר אמריקאיים. קשרים סבוכים ועזים מתחילים להירקם בין המשפחות. אל פקעת הרגשות ההולכת ומסתבכת נכנסים עד מהרה סודות ומחלוקות, ואלה מובילים לזעזועים לא רק בקרב שתי המשפחות, אלא גם בקהילה המקומית.

Motherland: Fort Salem
דרמה על טבעית חדשה של רשת הכבלים פריפורם שעלילתה מתרחשת במציאות חלופית, במסגרתה מכשפות אכן חיו בהיסטוריה של ארצות הברית, וכעת בהווה הן הפכו לחיילות הכי מזרות אימה של האומה, הרותמות את כוחותיהן כדי להילחם באיומי טרור. מי יודע, אולי זה פחות אידיוטי ממה שזה נשמע.

Brockmire
עונה רביעית ואחרונה לקומדיית הבייסבול חביבת המבקרים בכיכובו של האנק עזריה.

חמישי, 19 במרץ 2020

מיי וג'ורג' (Feel Good)
דרמה קומית בכיכובה של הסטנדאפיסטית מיי מרטין, שגם יצרה את הסדרה עבור ערוץ 4 הבריטי ונטפליקס, המתמודדת בהומור יבש עם גמילה מאלכוהול, התמכרויות בכלל, ועם החברה החדשה שלה שהייתה פעם סטרייטית (בגילומה של שרלוט ריצ'י הנהדרת, "בשר טרי", "Ghosts"). גם ליסה קודרו כאן בתפקיד אמה של מיי.

שישי, 20 במרץ 2020

בזכות עצמה: בהשראת חייה של מאדאם סי-ג'יי ווקר (Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker)
מיני סדרה בכיכובן של אוקטביה ספנסר, טיפני האדיש וכרמן אג'וגו. סיפורה האמיתי של היזמית מאדאם סי-ג'יי ווקר, שבנתה אימפריה של מוצרים לעיצוב שיער והייתה לאישה האפריקאית-אמריקאית הראשונה שהפכה למיליונרית בכוחות עצמה.

אקדמיית החממה (Greenhouse Academy)
עונה רביעית לסדרת הנוער, המבוססת על הסדרה הישראלית באותו שם.

הרשימה השחורה
סוף סוף חוזרת דרמת המתח בכיכובו של ג'יימס ספיידר להמשך העונה השביעית שלה. היא כבר חודשה לעונה נוספת שתגיע בסתיו (למחרת גם ב-yes, סלקום tv ונטפליקס).

שני, 23 במרץ 2020

פרויד (Freud)
סדרה חדשה שנשמעת כמו מקסימום נטפליקס: דרמת פשע אוסטרית תקופתית שעלילתה מתרחשת בסוף המאה ה-19, עת פוקדת את וינה של שורה של מקרי היעלמות ורצח. זיגמונד פרויד הצעיר יוצא לחקור אותם ומסתבך בקונספירציה מסתורית עם מדיום בעלת כוחות על-טבעיים.

שלישי, 24 במרץ 2020

Council of Dads
דרמה סוחטת דמעות חדשה של רשת NBC, בהשראת הצלחתה הגדולה של "החיים עצמם", שאחרי הפינאלה שלה ישודר הפרק הראשון. בעל ואבא מגייס כמה מחבריו לשמש כ"אבות רזרביים" לילדיו אחרי שהוא עצמו מאובחן עם סרטן. בין היתר מככבת שרה וויין קאליס ("נמלטים", "המתים המהלכים").

One Day at a Time
או "כל יום מחדש", כפי שנקראה בעברית במשך שלוש עונות לפני שבוטלה על ידי נטפליקס: אם היספנית חד-הורית מגדלת את בתה המתבגרת ואת בנה הקטן בעזרת אמה, שמאמינה בערכים של הדור הישן. רשת הכבלים האמריקאית Pop החייתה אותה והיא תשודר אצלה בשידור שבועי. ספק גדול אם תגיע גם לישראל.

רביעי, 25 במרץ 2020

Hitmen
סדרה קומית חדשה של Sky בכיכובם של צמד הקומיקאיות מל גדרויץ' וסו פרקינס ("בייק אוף בריטניה", "מל וסו"), על אודות שתי חברות שמוצאות את עצמן עובדות כמתנקשות להשכרה.

חמישי, 26 במרץ 2020

המורדת (Unorthodox)
סדרת דרמה גרמנית חדשה - ודוברת רוב הזמן יידיש - של נטפליקס, בהשראת רב המכר של דבורה פלדמן ובכיכובה של לא אחרת מאשר שירה האס ("שטיסל", "המנצח"). אסתי, אישה צעירה מוויליאמסבורג, ברוקלין, חיה תחת החוקים הנוקשים של הקהילה החסידית היהודית, עד שיום אחד היא בורחת מנישואי השידוך שלה ונוסעת לברלין כדי למצוא את עצמה. אך בדיוק כשהיא מתחילה לגלות עולם חדש, העבר שלה רודף אותה. גם עם ג'ף וילבוש ועמית רהב ("פלאשבק", "מקוללים").

Tacoma FD
עונה שנייה לקומדיה של ערוץ הכבלים TruTV העוקבת אחר לוחמי האש בעיר הכי רטובה בארה"ב, שבשל מיקומם מוצאים את עצמם מתעסקים פחות באש ויותר במרכיבים הפחות זוהרים של העבודה.

שישי, 27 במרץ 2020

Making the Cut
אחרי שעשו חיל ב"פרויקט מסלול" במשך שנים, טים גאן והיידי קלום עקרו מתוכנית הריאליטי הלהיטית לטובת מיזם חדש ודומה באמזון פריים וידאו - מעצבי אופנה יתחרו זה בזה עד שאחד מהם יוכתר לזוכה. ההבדלים המשמעותיים הם שהפעם מדובר בתחרות עולמית, ובהתאם מוקדי ההתרחשויות הם בניו יורק, פריז וטוקיו. מדי שבוע ישודרו שני פרקים במשך חמישה שבועות.

אוזרק
עונה שלישית לדרמת הפשע האפלה (פשוטו כמשמעו) של נטפליקס, בכיכובם של ג'ייסון בייטמן ולורה ליני.

Vagrant Queen
סדרת מד"ב חדשה של Syfy. אליידה, מלכה-ילדה לשעבר שהתייתמה ונודתה, נמלטת ברחבי הגלקסיה מרודפיה שמבקשים למחות את השושלת המלכותית. כאשר חבר ותיק של אליידה מספר לה כי אמה עודנה בחיים, השניים חוברים אל בת ברית נוספת ויוצאים בחזרה אל לב הסכנה כדי לאתר אותה.

באפריל

"פארגו", הסדרה החדשה של פיבי-וולר ברידג' ב-HBO, דרמה של אפל טיוי פלוס בכיכובם של כריס אוונס ("קפטן אמריקה") ומישל דוקרי ("אחוזת דאונטון"), סדרות בת חדשות של "המתים המהלכים" ו"פני דרדפול", הגרסה האמריקאית של "להיות איתה", עונות חדשות של "להרוג את איב", "הטובות לקרב", "לא בטוחה", "טוני חוזר לחיים", "בית הנייר", "מה שקורה בצללים", "וידה", "נעלמת" ("Save Me") ועוד.

עוד ב-yes במרץ 2020: צרות טובות, אריות הים, יופי של גיל ועוד.

עוד ב-HOT במרץ 2020: בריטניה, NCIS ניו אורלינס, עונה חמישית של האמריקנים ועוד.

עוד בסלקום tv במרץ 2020: סדרת הנוער הספרדית בושה ועוד.

עוד בפרטנר TV במרץ 2020: כל העונות של אבודים, לטובת הכלל ועוד.

עוד בנטפליקס במרץ 2020: Dare Me, רייק ועוד.

עוד באמזון במרץ 2020: תעלומת המגייה השחורה (The Pale Horse) על פי אגתה כריסטי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    11
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully