וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר אלינו שוב: מוריסי יופיע גם השנה בישראל

5.3.2020 / 7:00

בחירות אמנם לא מתקיימות בארץ פעם בארבע שנים, אבל הופעות של מוריסי כן. הזמר והיוצר הבריטי ישוב לישראל בפעם הרביעית לשתי הופעות, בעקבות אלבום חדש שיוציא עוד שבועיים. כל הפרטים

מוריסי בהופעה במנצ'סטר/עמית סלונים

(בסרטון: מוריסי בהופעה במנצ'סטר)

בחירות אמנם לא מתקיימות בישראל רק פעם בארבע שנים, אבל יצא שהופעות של מוריסי בארץ כן מתרחשות אחת לארבע שנים. לאחר הופעותיו המוצלחות הקודמות בשנים 2008, 2012 ו-2016, ישוב המוזיקאי הבריטי בפעם הרביעית אלינו להופעה ב-9 במאי בזאפה אמפי שוני וב-11 במאי בביתן 1 באקספו תל אביב.

מוריסי בן ה-60 פרץ לתודעה כסולן להקת הסמית'ס, שפעלה בין 1982 ל-1987. לאחר פירוקה יצא לקריירת סולו מצליחה, במהלכה הוציא עד כה 12 אלבומי סולו. הופעתו הרביעית בארץ תתקיים בעקבות אלבום חדש שמוריסי יוציא בעוד כשבועיים, "I Am Not a Dog on a Chain" שמו. הוא מוזיקאי בעל השפעה רבה, שזכה להערכה רבה, למשל בחירת מגזין רולינג סטון בו לרשימת מאה הזמרים הכי גדולים בכל הזמנים. הוא גם נודע בלשונו המחוספסת ובהתבטאויות שנויות במחלוקת לא מעטות. לאורך השנים נוצר קשר חם בינו לקהל הישראלי, חלק משיריו עסקו בארץ, ובאחד מביקוריו בארץ אף קיבל את מפתח העיר תל אביב מראש העיר רון חולדאי.

על ההפקה חתום שוקי וייס. כרטיסים, במחירים החל מ-254 שקלים, ניתן לרכוש כאן.

מוריסי בישראל, היכל התרבות. ניב אהרונסון
כיף שהוא חוזר. מוריסי/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • מוריסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully