וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לחיוך עם השיניים, מסתתרות שתי הדמויות המסקרנות של העונה

אופיר סגרסקי

9.3.2020 / 8:34

דנית מחייכת יותר מדי. אמיר נבחן כבר פעמיים - כן, פעמיים - ל"חתונה ממבט ראשון". מה שמבהיר לנו ללא ספק שמדובר בשתי דמויות אקסטרימיות לחלוטין. וגם: הטענה המדהימה של דני הפסיכולוג והזוגיות המשעממת של הגר וניר

חתונמי פרק 1, צוקית אשכולי קארין ארד/בימוי: דובי קליין, סאונד: חיים מרקו

(בווידאו למעלה: "חתונמי", תכנית שנייה - בהגשת צוקית אשכולי וקארין ארד)

סוף שבוע שלישי ל"חתונמי" הביא עמו זיווג חדש: אמיר זהבי, 30, רמת גן, אנליסט. נשמע מרובע, אבל שימו לב לטוויסט - היה ברמן במסיבות גייז. מסיבות. של גייז. אתם קולטים? כיוון שהוא משוגע על כל הראש יש לו גם בקתה בפינלנד. אבל מה שהופך אותו למיוחד באמת זה שהוא כבר פעם שניה עושה אודישן לתכנית. טוב, זה באמת מיוחד. קצת בקטע שדורש איבחון.

לטיפוס הנ"ל משודכת דנית, 31, מתל אביב, עורכת דין, בוגרת בליך, מצטיינת. בחיר ליבה חייב לאהוב את המדינה. בגדול שניהם פרופילים שהומצאו לצורך שיווק אתר "אלפא". היא סובלת מחרדת נטישה והוא נוטש בקלות, מה שהופך אותם מבחינת יעל לשידוך מתבקש.

הפסיכולוגים ממשיכים ללרלר שעה כדי לספר לנו על הדמויות שממילא נכיר בעצמנו ולהצדיק את השידוך. זה חוזר על עצמו, לעוס וממילא לא משכנע. חזקה ככל שתהיה החיבה שלי לרי"ש של דני פרידלנדר - ברצינות, אני מוכנה לראות שעה של לקט מילים נבחרות - תביאו לראות כבר זוגות מחליקים על התחת.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
אתר "אלפא". דנית/צילום מסך, קשת 12

ניר והגר שנישאו אמש פותחים את הבוקר בארוחה קונטיננטלית ושיחת רופאים שלא מעניינת אף צופה מן הצד. ומה יהיה עם הלוקיישן המשמים הזה של ארוחת בוקר במלון? אם חיפשתם אתגר, שימו אותם באיקאה. נופשים הם הכי מרדימים בעולם, ויודע את זה כל מי שהתעניין בטעות בשלומו של חוזר מנופש: "והים? פלטה, אחי. פלטה". ככה גם הפרק.

רוני וטוב-טוב - סליחה, נועם - מארחים חברים בבית החדש, ולכאורה הכל מתנהל כשורה. אך בשיחה עם פרידלנדר, רוני חושפת את אכזבתה מכך ש - לא תאמינו - נועם נמוך. פרידלנדר מאשים את רוני בשטחיות, טענה די מדהימה בתוך הפקה שכל כך אובססיבית לגובה של נועם. פלא ששיכנו אותו בדירה רגילה ולא גזע עץ.

עוד בוואלה!

ולא רק בגלל הגובה: השידוך בין רוני ונועם נועד לכישלון, וכולם יודעים את זה

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
שתיקה רועמת. ניר/צילום מסך, קשת 12

הגר, הדוקטורית המרשימה מהצמד "מילים ארוכות", מתחילה להיכנס ללחץ. על רקע עוד לוקיישן משמים של ארוחה, השתיקה בינה לבין ניר רועמת. אי אפשר להאשים אותם - באמת, על מה נשאר לדבר כשיושבים כל כך הרבה אחד מול השני? זוגיות טובה ניזונה מהחוץ, מהחברה והסביבה. מעבירים את היום במחיצת אנשים אחרים, מתכנסים לזוגיות לעת ערב, מתנשאים יחד על כולם וצומחים מתוך תחושת ניצחון משותפת על הזולת. אבל ב"חתונמי" לזוגות אין שום דבר לנצח, בין אם זה אדם חיצוני או משימה, וכל שנותר להם הוא לשתוק.

משם אנו שבים להתמקד באמיר ודנית, המצויים באותו תהליך הכנות נדוש שיצא כבר מכל החורים. עוד משפחה בהלם, עוד דעות של חברים, קלישאות של שיקוף-עצמי כמו "אני מאוד שיפוטי" ו-"לא מוכן להתפשר" ולבסוף עוד מסיבת רווקות שנותנת במה לדמויות לא רלוונטיות ולא מספרת שום סיפור. אם נרצה סדרת אווירה נראה "סיפורה של שפחה".

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
הוא רק רוצה לשנוצ. אמיר/צילום מסך, קשת 12

מסתבר שהפרופיל הפיקטיבי של אמיר מתאים בול לזה של דנית, והוא מחכה לשנו"צ איתה אחרי החומוס של שישי. זה כאילו שניהם נולדו להצביע ליאיר לפיד. או לשמש כהדפס אילוסטרטיבי של זוג בחנות צילום. לחופה שלהם, אם כן, אין ברירה אלא להצליח.

הם משיקים כוסות. "שנראה רק את הטוב, ורק חיובי", מאחלת דנית. הכל בינתיים זורם על מי מנוחות, אבל תקשיבו טוב: היא מחייכת יותר מדי. החיוך שלה חוצה בדיוק בצעד אחד את הגבול בין "מלח הארץ" ל"חונטת אוגרים במרתף". הוא נבחן פעמיים ל"חתונמי", מה שמוכרח להעיד על אישיות אקסטרים. רוצה לומר שמתחת לנורמטיביות הפוטוגנית, יתכן ומסתתרות כאן שתי הדמויות המסקרנות של העונה. והיא משוועת לדמויות מסקרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully