וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראבא קיבל את ההודעה לפני העלייה לבמה: "לפחות אספיק להרדים את הבת שלי"

11.3.2020 / 21:36

"אני לא זוכר בכל שנותיי אירוע כזה דרמטי. זה מזכיר לי את מלחמת המפרץ", אומר השחקן שלמה בראבא לוואלה! תרבות על ביטול הצגת הבכורה של "הקומיקאים" בתיאטרון חיפה רגע לפני תחילתה, בשל הגבלת ההנחיות. וגם: צפו במאות אנשים נשלחים הביתה על ידי מנהל הפילהרמונית

מאות אנשים שהגיעו להופעה של התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות בתל אביב נשלחים לביתם בעקבות הנחיית רה"מ נתניהו ומשרד הבריאות לא להתכנס יותר ממאה אנשים בשל התפשטות נגיף הקורונה/אביב צל

(בסרטון מעל: מאות אנשים שהגיעו להופעה של התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות בתל אביב נשלחים לביתם בעקבות הנחיית רה"מ נתניהו ומשרד הבריאות להגביל התכנסויות עד למאה איש)

"אני לא זוכר בכל שנותיי בתאטרון אירוע כזה דרמטי", אמר (רביעי) לוואלה! תרבות השחקן והקומיקאי שלמה בראבא, בעקבות ביטול הצגת הבכורה של "הקומיקאים" בתיאטרון חיפה זמן קצר לפני שהייתה אמורה להתחיל. זאת לאחר שראש הממשלה נתניהו ומשרד הבריאות הכריזו על הנחיות חדשות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה, ובראשן הגבלת התקהלויות במקומות סגורים עד למאה איש. ההצגה נכתבה על ידי ניל סיימון ובוימה על ידי אילן רונן, ובראבא לוהק אליה לצד שותפו הוותיק מוני מושונוב, וגם בנו מיכאל מושונוב משתתף בה.

"השעה היתה עשרה לשמונה. עמדנו לעלות להצגה ראשונה בתיאטרון חיפה, היינו כבר לבושים ומוכנים", משחזר בראבא. "פתאום התקבלה באופן מפתיע ההוראה שבעקבות האירועים מודיעים למאות אנשים בקהל לחזור הביתה וגם לנו. זה היה מאוד דרמטי. זה הזכיר לי את מלחמת המפרץ. אני לא זוכר בכל שנותיי בתאטרון אירוע כזה דרמטי".

"מיד נזכרתי בדבריו של הדלאי לאמה. הוא דיבר על עידן החומר, שהכל בא מסין ונהיה יותר ויותר זול, בזמן שבסין מיליונים מתים ממחלות ונמצאים במחנות ריכוז. נהיינו עבדים לחומר ולצריכה, אכול ושתה כמו ברומא. היקום מאלץ אותנו לעשות ריסטרט בדמות הקורונה. התכוונתי שהערב הזה יאפשר לנו לברוח מהטירוף שמשתולל, אבל לא מאפשרים לנו. אז אני חוזר הביתה. לפחות אני אספיק להרדים את הילדה שלי. כך שלכל מטבע יש שני הצדדים".

בעקבות ההנחיות החדשות שורה ארוכה של אירועי תרבות בוטלו הערב, חלקם לאחר שהקהל כבר הגיע למקום. כך למשל קונצרט של התזמורת הפילהרמונית שבוטל רגע לפני שהיה אמור להתחיל. מנהל התזמורת עלה לבמה וביקש ממאות האנשים בקהל להתפזר הביתה. במקום לנגן מול קהל, עברה התזמורת לנגן בשידור חי בפייסבוק. צפו למעלה בבשורה לקהל המאוכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully