וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם משתגע, למתמודדים אין מושג: דרמות ענק ב"אח הגדול" מסביב לעולם

17.3.2020 / 10:10

הקורונה ממשיכה להתפשט בעולם, אבל למתמודדי "האח הגדול" אין מושג. בקנדה זה הוביל לסיטואציה הזויה במיוחד, ובגרמניה - לסערה ציבורית שגרמה למפיקי התוכנית לקבל החלטה חסרת תקדים

האח הגדול

כמו בישראל, גם במדינות אחרות בעולם מתנהל כרגע יקום מקביל: תוכניות "האח הגדול" שנמצאות בעיצומן, ולמתמודדים בהם אין מושג מה קורה בעולם החיצון, כולל כמובן משבר הקורונה.

ככל הידוע, מדובר כרגע בארבע גרסאות בינלאומיות של התוכנית: בישראל; ברזיל, בה המתמודדים נכנסו לבית בתחילת ינואר; גרמניה, בה נכנסו בתחילת פברואר; וקנדה, בה נכנסו בתחילת מרץ. בכל המקרים, זה היה בשלבים שונים אך עדיין מוקדמים יחסית של ההתפרצות המהירה של המגיפה, כך שיושבי הבית מתנהגים בהתאם, ובחוסר מודעות לסיטואציה יוצאת הדופן שמחוץ לארבעת הקירות שלהם.

בקנדה, הדבר אף הוביל לסצינה הנראית כאילו נלקחה מסרטי אימה לבני הנעורים, בה המתמודדים תוהים איך זה שכבר לא שומעים רעש של קהל חיצוני כשהמודחים יוצאים מהבית. הם כמובן לא משערים מה הסיבה, ומעלים השערות לא רלוונטיות שהופכות את הסיטואציה להזויה עוד יותר.

בגרמניה, הסיטואציה הזו הזויה גם כיוון שבית האח הגדול נמצא באזור קלן, בו יש תחלואה גבוהה במיוחד. ובכל זאת, מנהלי התוכנית המשודרת בערוץ סאט 1 התעקשו להמשיך ולא לספר לדיירים דבר. הם עשו זאת משני נימוקים: ראשית, תקנון התוכנית קובע במפורש כי המתמודדים יעודכנו בהתרחשויות חיצוניות רק במקרה של מחלה או מוות במשפחה; שנית, כיוון שננקטו אמצעים מיוחדים לדאוג להגיינה בבית ולהגן על הדיירים מזיהום. סיבה שלישית, שלא נאמרה מפורשות - מדובר במהדורה חגיגית במיוחד של "האח הגדול" הגרמני, החוגג עשרים לשנה לקיומו, והמפיקים כנראה לא רצו לחבל בשמחה.

עוד בוואלה!

השחקן אידריס אלבה ("הנוקמים", "הסמויה") הודיע כי חלה בקורונה

לכתבה המלאה
האח הגדול. מתוך "האח הגדול" גרמניה, צילום מסך
מתוך "האח הגדול" הגרמני/צילום מסך, מתוך "האח הגדול" גרמניה

אבל לא תהיה להם ברירה: בעקבות הלחץ הציבורי ההולך וגובר, הוחלט כי הערב, בשמונה שעון ישראל, רגע לפני שידור התוכנית הרגילה - יתקיים משדר מיוחד בו יושבי הבית יתבשרו על מה שקורה בעולם ובמדינתם, וגם יקבלו את ההזדמנות לשאול שאלות בנושא ולצפות בהודעות וידאו שהכינו להם קרוביהם. כעת נותר לראות אם תתקבל החלטה דומה גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully