וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אידריס אלבה ("הנוקמים", "הסמויה") הודיע כי חלה בקורונה

16.3.2020 / 20:41

אידריס אלבה חלה בקורונה, אלטון ג'ון דחה 17 הופעות, כאן 11 מקפיאה את צילומי העונה השנייה של "80 וארבע", והכירו את הלהקה עם השם הכי חסר מזל בעולם - "הקורונות". כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

דורית ראובני, יעקב (יענק'לה) מנדל וילדיהם טל אסי ומור מופיעים ברחוב מגוריהם בשכונת הדר יוסף בתל אביב על רקע איסור ההתקהלות ומניעת הופעות בשל התפשטות נגיף הקורונה, 15 במרץ 2020/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: וואלה! NEWS

(בסרטון מעל: דורית ראובני ובני משפחתה מופיעים אמש ברחוב מגוריהם בשכונת הדר יוסף בתל אביב על רקע איסור ההתקהלות ומניעת הופעות בשל התפשטות נגיף הקורונה)

22:58: הצעד התקדימי של אולפני יוניברסל

בצעד תקדימי שיכולה להיות לו משמעות היסטורית, החליטו אולפני יוניברסל לשבור את חלונות ההמתנה המסורתיים בין הפצה קולנועית ודיגיטלית. וכך, כל הסרטים הטריים שלה מן העת האחרונה יהיו זמינים מיידית הן באותם בתי קולנוע שעדיין נשארו פתוחים בארצות הברית, והן בשירותי הסטרימינג השונים. יש לציין כי כל זה רלוונטי לגבי אמריקה בלבד, ולא לישראל או לכל מדינה אחרת.

מדובר בסרטים כמו "בלתי נראה" ו"משחקי ציד", שכבר הופצו באולמות בארצות הברית, והן ב"טרולים מסביב לעולם", שהיה אמור לעלות רק בעשרה באפריל, אבל כמו שאר התוצרים החדשים, יהיה זמין בסטרימינג כבר מיום שישי הקרוב - וכל זאת במחיר של כ-20 דולר לסרט.

הצעד כמובן תקף רק למשבר הקורונה, אבל השאלה היא אם אפשר להחזיר את המצב לקדמותו ולסגור את החלונות שנפתחו. האם אנחנו נכנסים לעידן חדש, שבו סרטים זמינים בו זמנית הן בקולנוע והן בפורמט ביתי?

טרולים מסביב לעולם. טוליפ מדיה,
לא רלוונטי לישראל. מתוך "טרולים מסביב לעולם"/טוליפ מדיה

20:49 - אידריס אלבה ("הסמויה", "לות'ר") הודיע כי הוא נשא קורונה

השחקן האנגלי אידריס אלבה הודיע כי הוא חולה בקורונה. אלבה התפרסם בסדרה "הסמויה" בתפקיד סטרינגר בל, זכה בפרס גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה "לות'ר", ושיחק גם בסרטים "תור" ו"הנוקמים". הוא אמר כי ניגש לבדיקות לאחר שהתברר לו שבא במגע עם נשא אחר. בווידאו שפרסם בטוויטר הפציר אלבה באנשים להשאר בבתיהם ולהתרחק מהתקהלות.

20:23 - נעצרו צילומי "מטריקס 4"

צילומי החלק הרביעי בסדרת סרטי "מטריקס" ייעצרו גם הם בשל משבר הקורונה, כך הוחלט באולפני וורנר. הצילומים החלו בחודש שעבר, והתקיימו בארצות הברית ובגרמניה. הכוונה היתה לצלם השבוע בברלין, אך נדחתה בשל התפשטות הנגיף ומגבלות הטיסה שהטיל הנשיא דונלד טראמפ. לא ידוע בשלב זה מתי יסתיימו הצילומים של "מטריקס 4" והאם הדחייה הזאת תשפיע על הכוונה להוציא את הסרט לאקרנים ב-21 במאי 2012. בסרט מככבים השחקנים המקוריים קיאנו ריבס, קארי אן-מוס וג'יידה פינקט סמית' ומביימת אותו לאנה וצ'אוסקי.

קיאנו ריבס. yes
קיאנו ריבס ב"מטריקס"/yes

18:05 - אלטון ג'ון דוחה 17 הופעות שלו בארצות הברית

אלטון ג'ון מצטרף לשורה ארוכה של מוזיקאים ופסטיבלים ברחבי העולם, שביטלו או דחו את האירועים וההופעות שלהם בגלל התפשטות נגיף הקורונה. 17 מההופעות של ג'ון, בסבב הנקרא "Farewell Yellow Brick Road", שנועדו להתקיים בין 26 במרץ ל-2 במאי בארצות הברית, יידחו למועד חדש בשנה הבאה. שאר ההופעות, שאמורות להתקיים בין 22 במאי ל-8 ביולי כרגע מתוכננות להתקיים כפי שנקבע.

טקס אוסקר 2020 אלטון ג'ון. GettyImages
אלטון ג'ון/GettyImages

17:15 - חולים חדשים בקורונה: "נערת בונד" ויו"ר ענקית המוזיקה יוניברסל

השחקנית האוקראינית אולגה קורלינקו, שהתפרסמה כשגילמה את "נערת בונד" בסרט "קוונטום של נחמה", אובחנה כנשאית קורונה. בפוסט באינסטגרם כתבה: "אני מבודדת בביתי לאחר שנמצאתי חיובית לקורונה. האמת שהייתי חולה כמעט שבוע. חום ועייפות הם הסימפטומים העיקריים. תשמרו על עצמכם ותתייחסו לזה ברצינות!". קורלינקו גם כיכבה בצד נינט טייב בסרט הישראלי "קירות" ולאחרונה ראינו אותה ב"ג'וני אינגליש 3.0". כמו כן, היתה בין המועמדות האחרונות לגלם את וונדר וומן, אך הפסידה בפוטו-פיניש לגל גדות.

בנוסף, לוסיאן גריינג', יו"ר ענקית המוזיקה יוניברסל, אחד האנשים החזקים בתעשיית המוזיקה העולמית, אושפז בבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שהתגלה כי הוא נשא של נגיף הקורונה.

אולגה קורלינקו נינט טייב. הדס תפוחי, מערכת וואלה!
אולגה קורלינקו עם נינט טייב/מערכת וואלה!, הדס תפוחי

15:40: שירות VOD חדש יציע אופרות לצפייה ביתית

לנוכח המצב, כבר אי אפשר ללכת לאופרה וגם אי אפשר ללכת לבתי הקולנוע ולצפות באופרות, אבל גם לזה יש פתרון זמני: שירות VOD חדש של חברת התוכן ELLACOMM שיהיה זמין ב-HOT וב-yes. תמורת 24.90 שקל בחודש, הפלטפורמה הזו תציע מה-18 במרץ שלל אופרות לצפייה ביתית, ובהן קלאסיקות כמו "ריגולטו", "לה טרוויאטה", "אאידה" ו"חליל הקסם", והכל בהפקות בינלאומיות נוצצות.

עוד בוואלה!

אם משבר הקורונה יימשך, הוליווד תתקשה להתאושש ממנו

לכתבה המלאה
אופרות ב-VOD. אלהקום,
לילה באופרה/אלהקום

15:21 - פרסום ראשון: כאן 11 מקפיאה את צילומי העונה השנייה של "80 וארבע"

על רקע התפשטות הקורונה גם בבתי האבות ברחבי הארץ, כאן 11 החליטה להקפיא את הפקת העונה השנייה של הסדרה "80 וארבע" שמצטלמת בימים אלו, כך נודע לוואלה! תרבות. זאת על מנת שלא לחשוף את הקשישים בפני סכנת הידבקות. התכנית היא אחת מתכניות הדגל של התאגיד, שתרמה להעלאת המודעות לבדידותם. הצילומים יחודשו רק לאחר שהחשש להדבקתם יוסר.

80 וארבע. כאן תאגיד השידור הישראלי,
הסדרה "80 וארבע"/כאן תאגיד השידור הישראלי

14:46 - הלהקה עם השם הכי חסר מזל בעולם: "הקורונות"

ב-2003 הוקמה להקה אירית בשם "קורונה". לאחר מכן, היא שינתה את השם שלה ל"הקורנות", והיום היא מוצאת את עצמה כהרכב עם השם הכי מרתיע בעולם. "זה בהחלט חסר מזל", אמר הסולן דני או'ריילי בריאיון לאתר המוזיקה NME. "זה הופך את כל העסק למוזר עוד יותר. מתבטלות לנו כל ההופעות עכשיו ואמנם זה מה שקורה כרגע לכל הלהקות, אבל לא לכולן יש את השם של הווירוס. האם נשנה את השם? לא חשבנו את זה. הוצאנו כבר כמה אלבומים, וזו מחלה חדשה, אבל לכו תדעו איזה אפקט יהיה לזה. אולי נצטרך מיתוג מחודש. מצד אחר, כבר עושים מאיתנו צחוק בטוויטר, ולא מזיק להסתכל על כל המצב מזווית קצת קלילה יותר".

12:30 - קובי מידן ולוסי אהריש יגישו בכאן 11 את "סוכן תרבות - המהדורה היומית"

שינויים בלוח השידורים של כאן 11 על רקע משבר הקורונה: החל מהיום (שני) ובכל יום מהשעה 14:30 ועד 16:00 תשודר התכנית "סוכן תרבות - המהדורה היומית" בהגשת קובי מידן ולוסי אהריש. התכנית תעסוק בנושאים שעל סדר היום בימי הקורונה, תכלול פינות קבועות ותעסוק גם בתרבות, אמנות ומוזיקה; במהלך השבוע יעלה אולפן פתוח בהגשת גאולה אבן וירון ברובינסקי, ובהמשך תכנית לייט נייט שבה ישתלבו אנשי מחלקת הדיגיטל של כאן.

בנוסף, בכאן חינוכית יתקיימו משדרי בוקר מיוחדים בשידור חי, מדי יום מ-8:00 ועד 14:00, בהנחיית מירב פלדמן ואביעד בנטוב, שיכללו שעשועונים, הפעלות ומשחקי אולפן. הצופים יוכלו לבחור את לוח השידורים, כפי שנעשה בעבר בתוכנית "רואים 6/6" של החינוכית.

לוסי אהריש. רפי דלויה
לוסי אהריש/רפי דלויה

11:25 - yes פותחת לצפייה חינמית עשרה סרטים טריים

בתי הקולנוע אמנם סגורים, אבל יש גם חדשות טובות, לפחות למנויים ולמנויות של yes: ספריית ה-VOD שלהם פתחה לצפייה חינמית עשרה סרטים טריים, בהם כמה לוהטים עד מאוד. קודם כל, אם עוד לא ראיתם את זוכה האוסקר הסנסציוני "פרזיטים", תוכלו לעשות זאת עכשיו. כנ"ל לגבי "המוסד", אחד הלהיטים הישראלים הגדולים של השנים האחרונות וסרט משמח ומשובב לב, בדיוק מהסוג שאנחנו צריכים עכשיו. גם "המטרה: שומר הראש", שהיה שובר קופות גדול אצלנו, זמין. מי שרוצה לשעשע את הילדים יוכל לעשות זאת בעזרת "הרפתקה בשחקים", פליימוביל", "נורם בעיר הגדולה 3", "תעלול של טיול", ו"אסטריקס ושיקוי הקסמים". אף אחד מהם לא מציאה גדולה, אבל בימינו לוקחים את מה שיש.

פרזיטים. פסטיבל קאן,
הסרט "פרזיטים"/פסטיבל קאן
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully