וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות רעות למעריצי ומעריצות מארוול: נדחתה הפצת "האלמנה השחורה"

17.3.2020 / 11:16

אולפני דיסני דחו את הפצת סרט גיבורות העל החדש מבית היוצר של מארוול. השחקן כריסטופר היביו, שגילם את טורמונד ב"משחקי הכס", נדבק בנגיף הקורונה. נטפליקס הקפיאה את הפקת הסדרה "המכשף" בכיכוכבו. כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

פורום פילם

19:22: דיסני דחו את הפצת "האלמנה השחורה"

זה היה צפוי, ועכשיו זה רשמי: אולפני דיסני הודיעו על דחיית הפצת "האלמנה השחורה", סרט גיבורות-העל מבית היוצר של מארוול. הלהיט הפוטנציאלי, בכיכובן של סקרלט ג'והנסון ופלורנס פיו, היה אמור להגיע לאקרנים בתחילת מאי - אך נדחה למועד לא ידוע. בכך הוא מצטרף לפרק החדש בסדרת ג'יימס בונד, לפרק התשיעי בסדרת "מהיר ועצבני", לעיבוד המחודש של "מולאן" ולסרטים אחרים שהפצתם נדחתה בשל משבר הקורונה. זאת, בשעה שבתי הקולנוע ברחבי העולם הולכים ונסגרים.


כעת, נותר לראות מה יעשו אולפני וורנר עם "וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות. הסרט אמור לצאת ביוני, וסביר להניח כי זה רק עניין של זמן עד שנתבשר על דחייתו.

האלמנה השחורה. פורום פילם,
נמשיך לחכות. מתוך "האלמנה השחורה"/פורום פילם

12:37: ירד המסך על ההצגה הוותיקה בעולם

בעקבות הודעתו של בוריס ג'ונסון כי על הציבור הבריטי להתרחק מן המקומות הציבוריים, בתי הקולנוע והתיאטרות באי הבריטי החלו לסגור את שעריהם. בין השאר, משמעות דבר היא הורדת מסך על "מלכודת העכברים", המחזה המיתולוגי על פי אגאתה כריסטי, שרץ ברציפות מדי ערב מאז 1952 - מה שהיה שיא גינס. מלחמות, מהומות חברתיות, משברים כלכליים וכיוצא בכך לא עצרו אותו ולו לרגע, אבל הקורונה הובילה להורדת המסך ההיסטורית, שיש לקוות כי היא זמנית.

עוד בוואלה!

המלחמה על העולם: צפו בטריילר החדש של "האלמנה השחורה"

לכתבה המלאה
מלכודת העכברים. האתר הרשמי של "מלכודת העכברים", אתר רשמי
ההצגה לא חייבת להימשך. מתוך "מלכודת העכברים"/אתר רשמי, האתר הרשמי של "מלכודת העכברים"

11:43 - בית קולנוע ראשון בסין נפתח מאז משבר הקורונה, איש לא הגיע

בית קולנוע ראשון בסין שב לפעילות מאז שהתפשטות הקורונה הובילה לסגירת בתי הקולנוע במדינה. הקולנוע, הנמצא באורומצ'י בירת מחוז שינג'יאנג, נסגר ב-26 בינואר ונפתח מחדש אתמול (שני, 16 במרץ). בית הקולנוע ניסה לעודד צופים להגיע על ידי הצעה לצפיה ללא תשלום להורים וילדים, אבל אפילו צופה אחד לא הגיע להקרנה.

אזרח עוטה מסיכת מגן כשהוא צופה בסרט, בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בהונג קונג.. רויטרס
אזרח עוטה מסיכת מגן כשהוא צופה בסרט, בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בהונג קונג/רויטרס

11:20 - כוכב "משחקי הכס" נדבק בנגיף הקורונה, הדרמה "המכשף" נעצרה

השחקן הנורווגי כריסטופר היביו, המוכר בעיקר מדמות טורמונד ב"משחקי הכס", נדבק בנגיף הקורונה. נטפליקס הקפיאה לשבועיים את הפקת העונה השנייה של הסדרה "המכשף" שבה הוא משחק. זו הדרמה הטלוויזיונית הראשונה בבריטניה שנעצרת בשל התפשטות הקורונה. ההפקה הודיעה כי תערוך "ניקוי יסודי" של סט צילומי הסדרה.

היביו הודיע על כך בחשבון האינסטגרם שלו וכתב שהוא ומשפחתו נמצאים בבידוד. "המצב שלי טוב, יש לי רק תסמינים קלים של הצטננות", כתב השחקן ששוהה כעת בנורווגיה, "יש אנשים שנמצאים בסיכון גבוה משלי, עבורם הווירוס הזה יכול להיות קטלני. אני קורא לכולם להיות זהירים ביותר, לשטוף ידיים, לשמור על מטר וחצי מרחק מאחרים, להימצא בבידוד ולעשות כל מה שאפשר כדי שהווירוס הזה לא יתפשט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully