וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפצחים את השיטה: אנחנו יודעים מי יזכה ב"האח הגדול"

אמיר צומר ואיתן שפיר

27.3.2020 / 0:00

אמירה בוזגלו על כוכב הריאליטי המושלם, מייקל לואיס נזכר בפיתויי הוליווד, משה קפטן על הקשר בין תיאטרון לאינסטגרם ופנינה רוזנבלום מפטפטת על החיים הלא נורמליים שלה. האזינו לאורחים של "פופולר", פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

לחצו על הנגן והאזינו לפודקאסט:

כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, שרים איתם, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים והאמנים שעושים את החיים מעניינים פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

רוצים לשמוע עוד "פופולר"? | לכל הפרקים הקודמים של הפודקאסט

אתם יכולים לא לפספס אף פרק גם באפליקציות: הרשמו בספוטיפיי | הרשמו באפל פודקאסט

וירוס הקורונה מאלץ אתכם להישאר בבית? זה הזמן להאזין לפודקאסט "פופולר" שמחזיר את מיטב האורחים שפטפטו עם איתן ואמיר: אמירה בוזגלו משחזרת איך עברה מתחום הליהוק לטלוויזיה להשתתפות בריאליטי בעצמה ומסבירה כיצד לכבוש את הקהל על המסך. פנינה רוזנבלום מגלה איך לא התעייפה מהפרסום כבר עשרות שנים. המנהל האמנותי של תיאטרון "הבימה", משה קפטן, קובע שלא יתפשר על המקצועיות לטובת פופולריות של שחקן, רק כדי להביא מעריצים לאולמות. וגם: מייקל לואיס מסביר את המשיכה של האמנים הישראלים לקריירה בינלאומית - ואיך עומדים בכל הפיתויים שהוליווד מעמידה בפניך. זה בדיוק הזמן שבו אתם חייבים להאזין לפודקאסט המלא ולגלות.

אמיר צומר, איתן שפיר, פנינה רוזנבלום. תמונות גולשים
חיה את החיים המשוגעים. פנינה רוזנבלום עם איתן שפיר ואמיר צומר/תמונות גולשים
מייקל לואיס באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
התמודד עם הפיתויים בהוליווד. מייקל לואיס (אינסטגרם)/צילום מסך, אינסטגרם
אמירה בוזגלו. ניר פקין
מה היא אוהבת לראות על המסך? אמירה בוזגלו (צילום: ניר פקין)/ניר פקין
משה קפטן. צילום: ז'ראר אלון,
מה הקשר בין האינסטגרם ועולם התיאטרון? הבמאי משה קפטן (צילום: ז'ראר אלון, יח"צ)/צילום: ז'ראר אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully