וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסך הקטן באמת: האם Quibi תעשה לניידים את מה שנטפליקס עשתה לטלוויזיה?

27.3.2020 / 0:00

שירות התוכן החדשני, שיושק בצפון אמריקה בתחילת אפריל, לא רואה את עצמו כחלק ממלחמת הסטרימינג של הטלוויזיה. תחת זאת הוא מציע לדור הטיק-טוק מבול של תכנים קצרים וקצביים, טכנולוגיה יצירתית פורצת דרך ואינסוף סלבס. שאלת מיליארד הדולר היא האם יהיו לכל זה קונים?

פרומו קוויבי/קוויבי
בזכות תקציב עצום הצליחו קצנברג ו-וויטמן למשוך שמות כמו סטיבן ספילברג, סטיבן סודרברג, ג'ניפר לופז, אנטואן פוקואה, גיירמו דל טורו, ליאם המסוורת', כריסטוף ואלץ, סופי טרנר, אידריס אלבה, ריס ווית'רספון ועוד רבים וטובים

קחו לכם רגע כדי לחשוב על המכשיר שבו אתם קוראים את הכתבה הזאת (או אם אתם עדיין אולד סקול, אז על המכשיר שמונח עכשיו לצד המחשב שלכם): האם ביליתם היום יותר זמן בצפייה בו או בטלוויזיה? אם התשובה חיובית - אתם שייכים לדור שאליו מכוון "קוויבי" (Quibi), שירות הסטרימינג החדש שיושק ב-6 באפריל.

מחקר של אתר Emarketer שנערך ב-2019 בארה"ב הצביע על שנת מפנה היסטורית בצריכת התרבות. תוצאות המחקר חשפו שלראשונה בהיסטוריה, אמריקאים בני 18 ומעלה בילו יותר זמן עם הטלפון הנייד שלהם מאשר צפו בטלוויזיה. המחקר חוזה שהמגמה הזאת תלך ותתעצם בשנים הבאות, כשהמסך הקטן באמת יתפוס פער הולך וגדל על חשבון מי שהחזיק בהגדרה הזאת לפניו. מה שהמחקר לא ציין הוא שבקרב גילאי 18 ומטה - הפערים לטובת הניידים דרמטיים כבר היום.

אם תשאלו את ג'פרי קצנברג - לשעבר ראש מחלקת האנימציה בדיסני, מייסד ומנכ"ל דרימוורקס, ומי שייסד את "קוויבי" יחד עם מנכ"לית HP ואיביי, מג וויטמן - הצעצוע החדש בכלל לא משחק במגרש הסטרימינג. Quibi (הלחם של "Quick Bites" או ביסים מהירים בתרגום חופשי) היא ספריית תכנים קצרים, שבנויה למידותיו של דור ה-Z. אורכם של כל התכנים בשירות הוא עשר דקות או פחות, וכולם יהיו זמינים אך ורק באפליקציה לנייד. סקנד סקרין? "קוויבי" לא מאמינה בחלוקת קשב עם מכשירים אחרים. אם אתם ממילא מבלים שעות בבהייה ביוטיוב, באינסטגרם ובטיק-טוק, יהיו לכם גם עשר דקות לשרוף על פרק - זה, בצמצום גדול, ההיגיון שעליו השירות מבוסס.

בשלב זה אולי תטענו (בצדק) שאופציה כזאת קיימת כבר מזמן: כל שירותי הסטרימינג המובילים מאפשרים צפייה בנייד, אבל נכון להיום רק 10% מהצפייה בסטרימינג נעשית בטלפון (על פי נתוני נטפליקס). על אף שמדובר בשירותים טכנולוגיים מתקדמים שמותאמים לצריכה בכל מקום ובכל זמן, מרבית המנויים של שירותי הסטרימינג מתייחסים אליהם כאל שירותי טלוויזיה. ייתכן שמדובר בעניין של נוחות, ייתכן שכאן מתבטא הפער הדורי בין מי שמשלבים בין מכשירים לבין מי שהטלפון הוא כל עולמם. "קוויבי" לא מעוניינת במבחר אופציות: או שאתם כאן, או שעזבו, זה לא בשבילכם.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

פרק אחד, שתי נקודות מבט

כל דקת תוכן בהפקות היוקרה של השירות מוערכת בעלות ממוצעת של 125 אלף דולר. כלומר, עלות פרק ממוצע עומדת על 7.5 מיליון דולר (שווה לפרק של "משחקי הכס" בעונותיה הראשונות)

גולת הכותרת של "קוויבי" היא טכנולוגיה בשם "Turnstyle". כל תוכן בשירות מצולם ונערך בפורמט אופקי ואנכי, כך שלמעשה כל אחד מהם מורכב משלושה קבצים שונים (קובץ וידאו אורכי, קובץ וידאו אנכי וקובץ סאונד) שפועלים בסנכרון מלא ברגע שהתוכן מופעל בטלפון שלכם. המשמעות פורצת הדרך מבחינה יצירתית, היא האפשרות לייצר שתי נקודות מבט שונות לכל תוכן. חלק מהתכנים עומדים להשתמש בפונקציה הזו כדי להפעיל את הצופים לשנות את נקודת המבט, ולחשוף בפניהם חלקים בפריים שלא נראו קודם לכן ומשנים את המשמעות של הסצנה, או כדי להתאים את הסצנה למצבים שונים (למשל, כשהדמות בסדרה גוללת את הטלפון של עצמה). באופן פוטנציאלי, כל תוכן ב"Quibi" יספק שתי חוויות צפייה שונות לחלוטין לאותו סיפור, אבל נכון לעכשיו עיקר ההייפ הוא בעצם קיומה של המשחקיות הייחודית שלא קיימת אצל אף אחת מהמתחרות. המידע ש"קוויבי" תלקט מנתוני השימוש בשירות בימיו הראשונים, ישמש מן הסתם גם לשפצורים ושדרוגים של היכולת הזאת.

האופי של התכנים ייגזר אף הוא מהאופן שבו קהל היעד צורך כיום את עיקר המידע שלו: עריכה קצבית, תכני ריאליטי על סוגיהם השונים, כוכבי תרבות וסלבריטאים בכל פריים, קצת פוד פורן, קצת דייטים, קצת אופנה, מיקוד בסיפורים אישיים שמייצרים הזדהות ושיח. עכברי טלוויזיה שמחפשים ללא הרף את הדבר הגדול הבא בתוך אוקיינוס התוכן האדיר שנוצר סביבנו, כנראה לא ימצאו את עצמם כאן - לפחות בשלב ההתחלתי.

175 סדרות שבנויות מ-8,500 "טעימות קטנות" - או פרקים אם אתם ממש מתעקשים על הגדרות ישנות - מיועדות לעלות במהלך השנה הראשונה של השירות, כשהן מחולקות לשלוש קטגוריות עיקריות: הפקות יוקרה - שהן לכל דבר ועניין סרטי קולנוע שפורקו למנות קטנות - בכיכובם או ביצירתם של שמות גדולים, הפקות לייפסטייל ודוקו-ריאליטי ותוכניות אקטואליה רזות וקצביות. הסוג האחרון מתחבר לז'אנר שהולך וצובר תאוצה בימים אלה בתחום הפודקאסטים, לנוכח עומס המידע ותועפות הפייק ניוז: תוכניות שמסכמות את אירועי היום על בסיס מקורות אמינים, מדגישות את הפרטים שחשוב לדעת - ובעיקר לא מעמיסות על המאזין (או הצופה במקרה של קוויבי) שעות של טרחנות, קשקושים וצעקות באולפנים. לנוכח העובדה שקהל היעד העיקרי של השירות צורך את כל המידע שלו ישירות מרשתות חברתיות - יהיה מעניין מאוד לעקוב אחר כמות הצפיות שתירשם בתכנים האלה.

כשמדברים על שמות גדולים, מגיעים לתקציב התוכן העצום של השירות החדש - מיליארד דולר (זהה לזה של אפל טיוי פלוס). בזכות הסכום הזה הצליחו קצנברג ו-וויטמן למשוך שמות כמו סטיבן ספילברג, סטיבן סודרברג, ג'ניפר לופז, אנטואן פוקואה, גיירמו דל טורו, ליאם המסוורת', כריסטוף ואלץ, סופי טרנר, אידריס אלבה, ריס ווית'רספון ועוד רבים וטובים. אבל הכספים לא שימשו רק למשכורות. על פי קצנברג, כל דקת תוכן בהפקות היוקרה של השירות מוערכת בעלות ממוצעת של 125 אלף דולר. כלומר, עלות פרק ממוצע עומדת על 7.5 מיליון דולר (שווה לפרק של "משחקי הכס" בעונותיה הראשונות).

אלא שאפילו זו לא גולת הכותרת של חבילת הפינוקים שהרעיפה "קוויבי" על יוצרים כוכבים. חוזי התוכן אמנם מבטיחים לשירות התוכן בלעדיות על התכנים בפורמט הביסים הקצרים למשך שבע שנים, אבל כבר אחרי שנתיים יכול היוצר לארוז אותם לסרט או מיני סדרה - ולמכור אותם לכל שירות שירצה בהם. ניתן ללמוד מכאן לא מעט על הביטחון של "קוויבי" בפורמט הקצר שלה, אבל גם על האופן שבו התכנים האלה מיוצרים מלכתחילה.

עוד בוואלה!

10 סדרות כיפיות שישכיחו מכם את חרדות הקורונה

לכתבה המלאה

החשש: להפוך למעבדת הניסוי של האולפנים הגדולים

במציאות של מלחמת תוכן אדירה, בה כל אחת מענקיות התוכן מתחמשת בעוד ועוד תכנים בלעדיים שיבדלו אותה מהמתחרות - הן יוכלו לבחון את הצלחתן של סדרות ב"קוויבי", לשלוף את פנקס הצ'קים כעבור שנתיים ולרכוש כל אחת מהן

לא מעט סימני שאלה עולים בהקשר למודל של "קוויבי". השירות יושק במחיר מנוי של 5 דולר לגרסה עם פרסומות ו-8 דולר לגרסה ללא פרסומות, אבל המתחרות הגדולות שלו (אינסטגרם, יוטיוב וטיק-טוק) מציעות את התכנים שלהן בחינם. בכירי "קוויבי" בונים על כך שאיכות ההפקות וההשקעה הגדולה יעשו את ההבדל, אבל זאת בדיוק הייתה גם התקווה של "go90". אם לא שמעתם את השם עד כה, אל תרגישו לא מעודכנים. מדובר בשירות שהשיקה ענקית התקשורת האמריקאית "ורייזון" במרץ 2018, עם פרמיס שיישמע מוכר: שירות טלוויזיה המיועד לטלפון, בדגש על קהל יעד של צרכני רשתות חברתיות, עם תכנים מקוריים והשקעה כוללת של למעלה ממיליארד דולר. "go90" הצליח לשרוד ארבעה חודשים בלבד לפני שנגנז ונעלם, והוא לא מקרה בודד. שירות התוכן "Vessel" שהושק ב-2015 כמתחרה איכותי בתשלום ליוטיוב, נעלם אף הוא בלי להותיר זכר.

חשש עיקרי נוסף שמעלה המודל של "קוויבי" הוא שהשירות יהפוך לשפן ניסיונות של האולפנים ההוליוודיים וחברות הטק הגדולות. דיסני, גוגל, פייסבוק, אולפני וורנר, סוני ואפילו הענקית הסינית עליבאבא, נכנסו כולן כתומכות בקמפיין גיוס הכספים של השירות החדש, ומעורבות בדרך זו או אחרת בפיתוח של שלל תכנים. במציאות של מלחמת תוכן אדירה, בה כל אחת מענקיות התוכן מתחמשת בעוד ועוד תכנים בלעדיים שיבדלו אותה מהמתחרות - הן יוכלו לבחון את הצלחתן של סדרות ב"קוויבי", לשלוף את פנקס הצ'קים כעבור שנתיים ולרכוש כל אחת מהן. בכך הן לא רק יחסכו לעצמן הימור כלכלי מיותר, אלא יפגעו ביכולת של "קוויבי" לבסס את עצמה כשירות בעל נכסים שמצדיקים את דמי המנוי.

ולסיום, עולה גם השאלה האם "קוויבי" אכן עונה על צורך אמיתי. העובדה שפלטפורמת תוכן ייעודית למכשירים ניידים לא קיימת, לא בהכרח מצביעה על כך שיש בה צורך. על אחת כמה וכמה שעל אף החדשנות של "קוויבי", אין בה בשורה אמיתית שמשנה הרגלי צפייה. בעוד נטפליקס משכה מיליוני לקוחות בעזרת ההבטחה לצרוך סדרה שלמה במלואה, "קוויבי" היא עוד שירות ספרייה - פשוט עם פרקים קצרים יותר. האם זה יספיק כדי לבחור דווקא בה? שאלה גדולה.

וכמו כל נושא אחר במציאות של 2020, בלתי אפשרי לדבר על "קוויבי" בלי להזכיר את המילה קורונה. שום דבר בתוכניות של קצנברג את וויטמן לא הכין אותם למגפה עולמית, שמובילה למפולת כלכלית ומשנה סדרי עולם באבחה אחת. על פניו, דווקא בימים טרופים כאלה שבהם צעירים מארה"ב ומקנדה מסוגרים בבתיהם, האפשרות להתחבר לשירות חדש נראה אטרקטיבי: הוא זול יחסית, לא גוזל המון זמן ויכול לשמש תחליף לכל מי שיידרשו לוותר על מנויי הסטרימינג הקיימים בעקבות הידוק החגורה הצפוי. אבל אפשרות סבירה לא פחות היא שבאפריל 2020 מעט מאוד אנשים ירצו לשפוך כסף על שירות חדש, ויעדיפו תחת זאת לחבק את המוכר והקיים. ואולי עדיף לסכם את הכל בציטוט שהעניק בכיר הוליוודי למגזין Digiday: "אני מת שקוויבי תצליח, אין לי שום מושג מזורגג איך היא תעשה את זה".

השירות יושק בשלב ראשון בצפון אמריקה, לפני שיתפשט למדינות רבות נוספות ברחבי העולם. אלו מרבית התכנים שצפויים להיות זמינים עם השקתו:

The Fugitive
רימייק לסדרת המתח הקלאסית משנות ה-60 "הנמלט", הזכורה לא פחות בזכות העיבוד הקולנועי בכיכובם של הריסון פורד וטומי לי ג'ונס. במרכז הגרסה המודרנית עומד מייק פררו (בויד הולברוק, "לוגאן"), פועל שמואשם על לא עוול בכפו בפיצוץ שהתרחש ברכבת התחתית בלוס אנג'לס, מנסה לחקור בעצמו את לזהות הפושע האמיתי. כל זאת בזמן שבלש מקומי (קיפר סאת'רלנד, "24") דולק בעקבותיו, ופאניקה שטופת פייק ניוז מתפשטת ברחבי העיר.

Most Dangerous Game
מותחן פעולה דיסטופי בכיכובו של ליאם המסוורת' ("משחקי הרעב"). דודג' מיינרד, אדם הנחוש בדעתו לעזור לאשתו הסובלת ממחלה סופנית, מסכים להשתתף במשחק קטלני בניהולו של אדם מסתורי. עד מהרה הוא מגלה כי בניגוד למה שחשב בתחילה, הוא מגלם בו את הטרף ולא את הצייד. כריסטוף ואלץ ("ממזרים חסרי כבוד", "ג'אנגו ללא מעצורים") מגלם את הנבל.

When the Streetlights Go On
דרמה עטורת כוכבים, ובמרכזה עיירת פרברים קטנה ומנומנמת שקהילתה מתערערת בעקבות רצח מזעזע של נערה צעירה. אחותה של הנרצחת וחבריה לספסל הלימודים מנסים להתמודד עם גודל האובדן, כשברקע מלווה אותם חקירת המקרה. בין היתר מככבים טוני הייל ("ויפ"), מארק דופלאס ("תוכנית הבוקר"), צ'וסן ג'ייקובס ("זה"), קריסטין פרוסת' ("מחפשים את אלסקה") וקווין לאטיפה.

Survive
סופי טרנר ("משחקי הכס") מובילה את אחת היצירות המדוברות של השירות, שעלילתה בוודאי תעלה בכם זכרונות מוכרים. מטוסה של אישה עם נטיות אובדניות מתרסק על צלע הר באזור מסתורי, והיא מגלה כי רק נוסע אחד מלבדה שרד את ההתרסקות. יחד יוצאים השניים למסע מורט עצבים בתוך השממה, בעודם נאבקים עם אתגרים מההווה וטראומות מהעבר. קורי הוקינס ("היישר מקומפטון") מככב לצדה של טרנר.

Freerayshawn#
דרמה בהפקתו של אנטואן פוקואה ("יום אימונים מסוכן"). ריישון (סטיבן ג'יימס, "סיפורו של רחוב ביל"), חייל בצבא ארה"ב ששירת בעירק, מוצא את עצמו מופלל בעסקת סמים על ידי משטרת ניו אורלינס, ומסתגר בבניין דירות עם חברתו ובנו. בעוד המשטרה סוגרת המקום, הופך האירוע למוקד ההתעניינות של הרשתות החברתיות והתקשורת. בלש מקומי בשם סטיבן פוינסי (לורנס פישבורן, "מטריקס") משמש כמתווך שמנסה לשכנע את ריישון להיכנע לרשויות ולמנוע שפיכות דמים קטלנית.

Flipped
קומדיה בכיכובם של וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם") וקייטלין אולסון ("פילדלפיה זורחת"), המגלמים צמד מנחי טלוויזיה המתמחים במהפכי בית, שמסתבכים כשפרויקט חדש מזמן אותם לעצב מחדש את האחוזות של מנהיגי קרטל סמים מקסיקני. עוד מככבים אווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות"), אנדי גרסיה (סרטי "אושן") וארטורו קסטרו ("ברוד סיטי").

Elba Vs. Block
כוכב הקולנוע והטלוויזיה אידריס אלבה ונהג המירוצים קן בלוק מאתגרים זה את זה מדי פרק בתחרויות פעלולי מכוניות מטורפות.

Thanks a Million
סוג של דוקו-ריאליטי עם טוויסט של צדקה, שלנוכח המציאות עוד עשוי להפוך ליצירה הכי מדוברת של "קוויבי". הסדרה תייצר שרשרת אנושית שתתחיל בסלבריטאי לו יוענקו 100 אלף דולרים לתת לכל אדם. המקבל יתבקש להעביר זאת הלאה, וכך עד שהסכום יגיע לידיו של אדם שזקוק לו במיוחד. בעונה הראשונה מתוכננים עשרה פרקים, מדי פרק יוענק סכום דומה, ומכאן שמה של התוכנית. בין הכוכבים שמופיעים בעונה הראשונה: ג'ניפר לופז, קריסטן בל, טרייסי מורגן, ניק ג'ונאס, קווין הארט וקרלי קלוס.

Chrissy's Court
הדוגמנית-שחקנית-מפיקה כריסי טיגן תנחה את הסדרה, בה תפתור מדי פרק עימות בין שני ניצים. אמה של טיגן תשמש כפקידת בית המשפט ואחראית על הסדר.

I Promise
פרויקט דוקומנטרי המתעד את השנה הראשונה בתולדותיו של בית הספר "I Promise", שהוקם על ידי לברון ג'יימס ב-2018 כדי לסייע לגשר על הפערים החברתיים בעיירת הולדתו: אקרון, אוהיו. ג'יימס, שגדל בעצמו במשפחה מעוטת יכולת, הקים את בית הספר כדי לאפשר לילדים מרחבי המדינה הזדמנות שווה להגשים את ייעודם. הסדרה תעקוב אחר סיפוריהם של כמה מהתלמידים והמורים בבית הספר, הקשיים וההצלחות היומיומיות שהם חווים, וההשפעה של בית הספר על הקהילה הסובבת אותו.

Punk'd
ריבוט מודרני לתוכנית מתיחות המפורסמים המיתולוגית של MTV, הפעם בהנחייתו של צ'אנס דה ראפר.

Murder House Flip
ריאליטי עיצוב בתים עם טוויסט. בעלי בתים ידועים לשמצה שבין קירותיהם בוצעו מקרי רצח מפורסמים, פונים למעצבים בעלי שם בבקשה להפוך את נכסיהם הדחויים ללהיט נדל"ני.

!Gayme Show
שעשועון בהנחיית צמד הקומיקאים מאט רוג'רס ודייב מיזוני, שעוסק כל כולו בהעצמת קהילת הלהטב"ק ותומכיה. כל פרק יציב מפורסם מהקהילה ומתחרה סטרייט בפני שורה של אתגרים, שהמנצח בהם יוכתר ל"מלכת הסטרייטים". בין המשתתפים: דארסי קארדן ("המקום הטוב") אילנה גלייזר ("ברוד סיטי"), ג'ון לאביט (ממנחי הפודקאסט הפופולארי "Pod Save America") ורייצ'ל בלום ("האקסית המטורפת").

Barkitecture
ואם להולכים על שתיים מגיע רמונט, למה לא להולכים על ארבע? מעצבים וארכיטקטים משלבים כוחות כדי לבנות לחברים הטובים ביותר של האדם את בית החלומות שלהם.

Prodigy
מייגן ראפינו (קפטנית נבחרת ארה"ב, ומכוכבות הכדורגל המפורסמות בעולם) מנחה תוכנית שעוסקת בכוכבים צעירים ומבטיחים ממגוון ענפים, העומדים רגע לפני הפריצה הגדולה למיינסטרים.

Run This City
סדרה דוקומנטרית בהפקתו של מארק וולברג, המתמקדת בסיפורו של ג'סיאל קוריאה השני, ראש העיר הצעיר ביותר בתולדותיה של פול ריבר, מסצ'וסטס. בעודו מתמודד לקדנציה שלישית נדרש קוריאה לנהל מאבק באישומים שמעלה ה-FBI לגבי חברה שניהל בעבר.

Fierce Queens
דוקו-טבע מבית היוצר האיכותי של ה-BBC בקריינותה של ריס ווית'רספון, המתמקד בנקבות מרשימות מממלכת החיות, כמו לביאות ומלכות נמלים.

Skirt with Offset
הראפר קיירי "אופסט" ספוס (בן זוגה של קארדי בי), בעליהן הגאה של 30 מכוניות ספורט, מארח מדי פרק סלבריטאים ומוזיקאים לתוכנית המוקדשת למכוניות והסיפורים המיוחדים שמאחוריהן. בין האורחים: קארדי בי, ג'יי לנו וצ'אנס דה ראפר.

The Sauce
ריאליטי ריקודים בהנחייתם של צמד הרקדנים אייו וטיו (Ayo & Teo), שיוצאים למסע ברחבי ארה"ב בחיפוש אחר כישרונות ריקוד, אותם הם מזמינים ל"קרבות ריקוד" נושאי פרסים. הראפר אשר ישפוט.

Music&
דוקו-ריאליטי מוזיקלי, שבמרכזו ביצועים מפתיעים בין כוכבי מוזיקה מוכרים לשותפיהם ליצירה שנחבאו עד כה מעין הציבור. בין היתר עם אריאנה גרנדה, אנדרסון פאק ואוזי אוסבורן.

Gone Mental With Lior
לא באמת חשבתם שנעבור את הסקירה הזאת בלי נקודה ישראלית, נכון? ליאור סושרד ינסה להדהים מדי פרק רשימה חדשה של סלבריטאים בעזרת שלל קסמים ומניפולציות. בין האורחים: קייט הדסון, בן סטילר, ג'יימס קורדן וזואי דשאנל.

Fight Like A Girl
עוד ריאליטי לאוסף, הפעם ברוח "לרדת בגדול". כוכבות ליגת ה-WWE יהפכו למנטוריות ומאמנות אישיות של נשים שמבקשות להתגבר על אתגרים אישיים.

Sixty in Six
תוכנית התחקירים עטורת השבחים "60 דקות" מגיעה לשירות החדש בפורמט חדש ומקוצר של 6 דקות בלבד, אותו ינחה צוות מנחים מתחלף המורכב מהעיתונאים הבכירים של רשת CBS.

Around The World
צוות החדשות של הרשת הבריטית המובילה ה-BBC יציג מדי תוכנית את סיפורי החדשות החשובים ביותר מסביב לעולם.

Shape of Pasta
השף ומומחה הפסטה אוון פאנקה יוצא למסע בעקבות מומחי הפסטה ומנות הפסטה הטובות ביותר.

The Nod With Britney & Eric
הפודקאסט הפופולרי שחוקר סיפורים ורגעים בלתי מוכרים בתולדות התרבות השחורה בארה"ב, זוכה לגרסה טלוויזיונית שתוצג מנקודת מבטם של שחקנים, מוזיקאים, תסריטאים, שפים, אקטיביסטים ואמנים שחורים.

The Replay
תוכנית חדשות יומית בהגשת מנחי רשת הספורט הוותיקה והמוערכת ESPN, שתציג את הסיפורים החשובים מעולם הספורט (בתקווה שיום אחד יחזור להתקיים).


Singled Out
ריבוט נוסף ללהיט מבית היוצר של MTV, הפעם מדובר בתוכנית הדייטים שבה קהל הצופים באולפן מתחרה על ההזדמנות לצאת לדייט עם הרווק או הרווקה העומדים במוקד הפרק. הגלגול המודרני של התוכנית יצליב את הרווק או הרווקה עם הפרופילים של המועמדים לדייט ברשתות החברתיות, ומהם ייבחרו בני או בנות הזוג הפוטנציאליים. התוכנית תקפיד להקדיש פרק זמן שווה לכל קשת הנטיות המיניות.

Fresh Daily
תוכנית יומית מבית היוצר של אגרגטור הקולנוע "Rotten Tomatoes", שתביא את החדשות, הביקורות וההמלצות החמות בתחום הטלוויזיה והקולנוע.

You Ain't Got These
זוכת האמי לינה וויית' ("מומחה לכלום") היא המפיקה של תוכנית הכוכבים הזאת, שכולה סובבת את תופעת הסניקרהדס - קהילת חובבי הסניקרס הידועה. מדי פרק יגיעו להתארח בתוכנית שלל כוכבים, שיספרו על הנעליים שכבשו את עולמם. בין היתר יתארחו: חסן מינאז', אגדת הטניס בילי ג'ין קינג, כוכבת ה-WNBA קנדיס פארקר וכן וויית' עצמה.

No Filter
תוכנית דו-יומית (מהדורת בוקר וערב) בהנחיית צוות אתר הרכילות המוביל TMZ, שתציג את החדשות החמות מעולם הבידור והרכילות.

Hot Off The Mic
תוכנית שתוקלט מדי יום במועדוני סטנדאפ ברחבי ארה"ב, ותחשוף לצופים קומיקאים עולים שמגיבים בזמן אמת לעניינים החשובים על סדר היום.

Dishmantled
מה שתחשבו על הפרמיס של התוכנית יעיד ככל הנראה על הגיל שלכם, אבל תמיד יכולים להיות יוצאים מן הכלל. כל פרק של תוכנית האוכל בהנחיית טייטוס בורג'ס ("קימי שמידט") ייפתח במנה שתיירה מתותח היישר אל פרצופם של שני שפים שעיניהם מכוסות. מכאן הם ייאלצו לנחש מה הייתה המנה, ולצאת למרוץ נגד השעון כדי לשחזר אותה במדויק - כדי לזכות בפרסים.

  • עוד באותו נושא:
  • קוויבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully