וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיאון נסגר בגלל הקורונה - השודדים גנבו ציור של ואן גוך

30.3.2020 / 15:31

אלן מריל, סולן להקת Arrows ומי שכתב ושר במקור את השיר I Love Rock 'N' Roll, מת אתמול מקורונה. ציור של ואן גוך נגנב ממוזיאון בהולנד שנסגר בגלל התפשטות הקורונה. כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

צילום: מד"א, עריכה: אביחי ברוך

21:00 - המוזיאון היה סגור בגלל הקורונה, שודדים גנבו ציור של ואן גוך

ציור של ואן גוך נגנב הלילה ממוזיאון בהולנד שנסגר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. הפריצה אירעה במוזיאון זינגר לארן בשעה שלוש לפנות בוקר. הזכוכית של הבניין נופצה על ידי השודדים, וכך הם נכנסו פנימה. שמו של הציור שנגנב הוא "גן האביב" והוא משנת 1884. לא ברור מה שוויו של הציור. "אני המום ורותח מזעם", מסר מנהל המוזיאון.

16:01: פסטיבל הסטודנטים נדחה

לאחר שורה ארוכה של פסטיבלים בינלאומיים ומקומיים שהודיעו על ביטולם או דחייתם, גם פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינלאומי בתל אביב עשה זאת. הפסטיבל, שהוא הגדול מסוגו לא רק בישראל אלא גם בעולם, היה אמור להתקיים ביוני אך זז לסתיו, וייערך בין ה-20 ל-26 בספטמבר.

15:57: המוזיקאי אלן מריל הלך לעולמו

אלן מריל, סולן להקת Arrows ומי שכתב ושר במקור את השיר I Love Rock 'N' Roll, מת אתמול (ראשון) בגיל 69 כתוצאה מסיבוכים של נגיף הקורונה. בתו לורה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה אתמול: "וירוס הקורונה לקח את אבי. קיבלתי שתי דקות להיפרד ממנו לפני שיצאתי. הוא נראה שלו. הלכתי לביתי עם תקווה בלב שלי. כשהגעתי לדירה שלי קיבלתי את ההודעה שהוא מת. רק לפני שבועיים הייתי בהופעה שלו. צילמתי אותו. אנשים מתים. תישארו בבתים. אם לא עבורכם, אז עבור אנשים אחרים. הדבר הזה אמיתי. איבדתי את האהבה הגדולה של חיי ולא אוכל לחבק אף אחד כרגע כי אני נאלצת להיכנס לבידוד לשבועיים, לבדי".

אלן מריל נולד בניו יורק שבארצות הברית. הוא הקים את להקת Arrows עם המתופף פול ורלי והגיטריסט ג'ייק הוקר בשנת 1974 בלונדון. הם הוציאו כמה להיטים, ביניהם הלהיט הגדול I Love Rock 'N' Roll בשנת 1975 שהפך ללהיט לאחר מכן בביצועים נוספים אחרים.

עוד בוואלה!

יותר מ-70 שירים ב-17 דקות: סיפורה של יצירת המופת החדשה של בוב דילן

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully