וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגיש כוכב גדול ממנו": איתי לוי צפוי לעזוב את אייל גולן ולהישאר עם בני פרץ

6.4.2020 / 0:00

מסתמן: הזמר איתי לוי ייפרד מאייל גולן וימשיך להיות מנוהל רק על ידי בני פרץ. גורמים בתעשייה: "נהייתה ביניהם מלחמת אגואים ואיתי נקט בכמה צעדים מתריסים כנגדו, למשל הוציא אלבום לפניו". ליאם הפקות: "איתי חתום אצלנו. לא נתייחס לשמועות"

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון מעל: איתי לוי בהופעה בלייב פארק ראשון לציון, יולי 2019)

פרסום ראשון: מסתמן כי הזמר איתי לוי, שנוהל עד כה על ידי חברת ליאם הפקות שבבעלות אייל גולן ובני פרץ שימש כמנכ"ל שלה, יעזוב את אייל גולן וימשיך להיות מנוהל רק על ידי פרץ - כך טוענים מספר גורמים יודעי דבר בתעשיית המוזיקה בשיחה עם וואלה! תרבות. זאת על רקע הסכסוך בין גולן לפרץ והפרידה העסקית המסתמנת ביניהם.

"כמו שהדברים נראים כעת, איתי לוי בחר ללכת עם בני פרץ ולא עם אייל גולן. בפועל בני הוא זה שמנהל אותו כעת, סגירת ההופעות של איתי היא דרך בני", אמרו לוואלה! תרבות הגורמים. "מה שמחזק את התהליך המסתמן זו סדרת פעולות שאיתי עשה מול גולן. איתי במהלך מתריס הוציא אלבום ממש לאחרונה, לפני גולן. ידוע שאייל כל שנה מוציא אלבום בפסח, כל המשרד שלו מכבד ומפנה את השטח וגם רבים בתעשייה יודעים לכבד את זה שאייל מוציא אלבום ולא מוציאים כלום במקביל. אבל את איתי זה לא עניין, הוא התנהג כמו 'בעל הבית' והוציא את אלבומו בזמן הזה".

הגורמים מצביעים על סימן נוסף בהתרחקות של לוי מגולן והתקרבותו לפרץ - הופעת הסלון בלייב ברשתות שקיים לוי ב-25 במרץ ובה אירח את עופר לוי, שבוע לאחר שגולן החל במתכונת דומה של הופעות בסלון ביתו. גולן ולוי לא אירחו אחד את השני בהופעות סלון אלו. "מי שהפגין נוכחות מוקצנת בהופעות בסלון של איתי הוא בני פרץ. בכלל אתה רואה את בני ואיתי ביחד בתקופה הזאת. כמובן שבני לא נראה אצל אייל כי הם בריב מתוקשר כידוע. הכי הגיוני שאיתי יתארח בסלון של אייל. כל אמני 'ליאם הפקות' הגיעו להופעות האלה, ורק איתי לא".

"למיטב ידיעתי איתי כבר החליט ללכת עם בני פרץ ולא עם אייל", מוסיף אחד הגורמים. "להערכתי, איתי מרגיש עכשיו סופרסטאר יותר גדול מאייל. נהייתה ביניהם מלחמת אגואים. איתי כבר פתח משרד שלו, מאז הוא סגר אותו פיזית, אז זה לא יפתיע אותי אם הוא מרגיש כבר שהוא יכול ללכת לבד ולצאת מצלו של אייל. בני חייב את איתי כמו אוויר לנשימה, וייתן לו את הפוקוס שלו".

אייל גולן ואיתי לוי. אלוני מור,
אייל גולן ואיתי לוי/אלוני מור

הגורמים מוסיפים כי בטרם החל הנתק בין גולן לפרץ וללוי נקבעה הופעה משותפת לשניים באצטדיון בלומפילד בתל אביב. קיום ההופעה לאחר שיסתיים משבר הקורונה, לדבריהם, אינו מוטל בספק משום שנחתם והוסכם כבר לפני כמה חודשים.

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "איתי לוי חתום ומנוהל ע"י ליאם הפקות ואנו לא מתייחסים לשמועות".

ממשרד יחסי הציבור של איתי לוי נמסר בתגובה: "ראשית, איתי לוי חתום בליאם הפקות. שנית, אייל גולן ובני פרץ הם שותפים של איתי לוי, והמנהלת בפועל מזה מספר שנים היא מעיין ארביב".

בני פרץ סרב להגיב בעניין זה.

אייל גולן ומנהלו האישי ושותפו העסקי בני פרץ, על פי פרסומים, ניהלו עסקי בידור ונדל"ן בשווי שעל פי הערכה עומד לפחות על עשרות מיליוני שקלים. בשנה שעברה פורסם כי פרץ בין השניים סכסוך עסקי דרמטי, וכי הם בדרך לפרידה ופירוק העסק המשותף. עוד נטען כי פרץ הפסיק לנהל את גולן וכי השניים החלו בהליך פירוק חברת "ליאם הפקות" ולכאורה חילקו את נכסיהם המשותפים.

בחודש שעבר פורסם בחדשות 13 כי הרקע לסכסוך בין גולן ומנהלו ואיש סודו לשעבר פרץ הוא טענת האחרון כי לא קיבל 25% מהכנסות ההופעות של איתי לוי ונסרין קדרי, בניגוד לסיכום בין השניים. מנגד, פורסם כי בסביבתו של גולן טוענים כי נמשכו 18 מיליון שקלים מהחשבונות של "ליאם הפקות" במהלך השנים ללא הסבר, וייתכן, לטענתם, שמדובר בכסף שהועבר לבנו של פרץ, טל, שחי בחו"ל.

פרץ טוען כי פרסום זה בחדשות 13 אינו נכון. "פורסם שהועברו 18 מיליון שקלים לחשבון זר בארצות הברית לבן שלי, וזו בדיחה עלובה שלפי דעתי גם אייל יבהיר שלעולם זה לא קרה. טל, הבן שלי, עשה רק טוב לאייל. עצוב מאוד שעד הרגע לא הגיבו מליאם לעניין הזה".

עוד בוואלה!

אייל גולן דורש מיליון שקל מעומרי חיון: "פרסם דיבה והכפיש אותי"

לכתבה המלאה

עוד פורסם כי התחקירים שפורסמו בתקשורת פגעו ביחסים בין השניים. בסוף שנה שעברה בית המשפט העליון התיר לפרסום כי פרץ נחקר כחשוד במסגרת פרשת הקטינות, במסגרתה הורשע אביו של הזמר, דני ביטון, ב-2015 בעבירות של הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה, ונדון במסגרת הסדר טיעון לשנתיים מאסר. בעקבות בקשה שהגיש עיתון "הארץ", הותר לפרסום כי גם פרץ נחקר כחשוד בקשר למקרה בו לכאורה שכב עם בחורה שהובאה אליו על ידי אביו של הזמר, וסעיף החשד כלפיו היה "הבאת אדם לידי מעשה זנות", בתיווכו של ביטון. התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות. מליאם הפקות נמסר אז כי "בני פרץ פעל ופועל תמיד רק על פי החוק, וכך גם נקבע על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, אשר החליטה על סגירת תיק החקירה. לפני שבע שנים הוזמן בני פרץ לחקירה של חצי שעה בלבד. יודגש שמעולם לא הוגשה תלונה בפרשה כנגד בני פרץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully