וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לערב פסח מוואלה! NEWS: צפו במופע לחג של ישי ריבו מביתו

8.4.2020 / 14:35

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. לרגל החג התקיים מופע חגיגי, מרגש ומיוחד לערב פסח של ישי ריבו, מהזמרים האהובים בישראל. ההופעה הועברה לגולשי וואלה! NEWS ובפייסבוק של גלגלצ

בימוי וצילום: רועי ברקוביץ, עריכה: אלמוג מימוני, עריכת סאונד: שי סיון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות מהבתים שלהם.

ישי ריבו. דודי חסון,
מיוחד לחג. ריבו/דודי חסון

אבל ערב החג הוא לא כמו כל יום רגיל, ולכן הכנו לכם מופע מרגש במיוחד: היום, ערב פסח, הופיע במסגרת הפרויקט הזמר והיוצר האהוב ישי ריבו, אחד הזמרים המצליחים והבולטים בישראל, במופע חגיגי לכבוד חג החירות. ההופעה של ריבו התקיימה רגע לפני שכולנו התכנסנו לארוחת ליל הסדר באווירה קצת שונה. ההופעה שודרה כמובן באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. הוא ביצע כמה מלהיטיו הגדולים ביותר.

עוד בוואלה!

קורונה נה נה נה: שלמה גרוניך הופיע מביתו מול גולשי וואלה! NEWS. צפו

לכתבה המלאה

ריבו פרץ לתודעה בשנת 2014 עם "תוכו רצוף אהבה" - אחד השיר הגדולים של השנים האחרונות, שאף הגיע למקום ה-16 במצעד השירים שעשו את העשור האחרון בוואלה! תרבות. בסך הכל הקליט ארבעה אלבומים ושחרר להיטים רבים נוספים, בהם "והאמת" עם שלמה ארצי, "אחת ולתמיד", "לשוב הביתה", "הלב שלי", ולאחרונה "נחכה לך" עם נתן גושן, עמו היה אמור להופיע בהיכל מנורה מבטחים לולא משבר הקורונה. רק בשבוע שעבר שחרר את הסינגל "כתר מלוכה", שיר ראשון מתוך אלבומו החמישי, שכל הנגנים המשתתפים בו הוקלטו מבתיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ישי ריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully