וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין יותר מתוק מזה: מת'יו מקונוהיי הנחה בינגו לקשישים בבידוד

7.4.2020 / 18:29

ביה"ד האיזורי לעבודה הקפיא כוונת הנהלת רשת להוציא לחל"ת 21 מעובדי חדשות 13. השחקן האמריקאי מתיו מקונוהיי ניצל את ההפוגה בהפקות הסרטים בגלל הקורונה והפך למנחה בינגו של קשישים בטקסס. כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ניר חן

(בסרטון מעל: ממצאי ועדת הקורונה - הסגר שגוי, מדיניות הבדיקות לקויה)

18:12 - בית הדין האיזורי לעבודה הקפיא את כוונת הנהלת רשת להוציא לחל"ת 21 מעובדי חדשות 13

בית הדין האיזורי לעבודה בבת ים הקפיא את כוונת הנהלת רשת להוציא לחל"ת של 21 עובדי חדשות 13 המועסקים ב"מהדורת חמש" עם יעקב אילון וב"חדשות היום" עם אלי אילדיס ומירי נבו. הנהלת החברה נדרשה עד ה-17 במאי להציג לעותרים - ועד עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים - את תוכנית הקיצוצים הרחבה שהיא מעוניינת לבצע, ולנהל עליה משא ומתן, ונקבע כי טרם מיצתה את חובתה זו. בית המשפט קבע כי עד אז החברה תימנע מכל פגיעה אחרת בתנאי ההעסקה של עובדי חברת החדשות. המתווה אושר על ידי הצדדים. אם הצדדים לא יגיעו להסכמות הם יחזרו לבית הדין, ובינתיים יקבלו את שכרם כרגיל.

עם זאת, 15 עובדים שכבר הוצאו לחל"ת בשבוע שעבר, ישהו בחופשה ללא תשלום לפרק זמן מוגבל של 45 יום, במסגרת ההתמודדות עם משבר הקורונה. עוד נקבע כי עד ה-20 באפריל ההנהלה תנהל עם הוועד והארגון היוועצות בנוגע לשיעור קיצוץ השכר שההנהלה תכננה לבצע, וכי הקיצוץ יהיה קצוב בזמן ויסתיים עם תום משבר הקורונה.

דלת הכניסה לחדשות 13 על רקע מאבק העובדים בקיצוצים הדרמטיים עליהם הכריזה ההנהלה. יח"צ,
דלת הכניסה לחדשות 13 על רקע מאבק העובדים בקיצוצים הדרמטיים עליהם הכריזה ההנהלה/יח"צ

17:13 - השחקן זוכה האוסקר מתיו מקונוהיי מנחה בינגו לקשישים מבודדים בטקסס

השחקן האמריקאי מתיו מקונוהיי ניצל את ההפוגה בהפקות הסרטים בשל משבר הקורונה כדי להפוך למנחה בינגו. תחרות הבינגו התקיימה בראשון בקרב קשישים השוהים בבידוד בדיור מוגן בטקסס בערב, והשחקן זוכה האוסקר הנחה אותה באמצעות אפליקציית Zoom, כמובן. ב-CBS דווח כי הקשישים ביקשו ממקונוהיי בספטמבר להצטרף אליהם למשחק, והיא נענה להזמנה כעת בעודו נמצא בבידוד. לאחר משחק הבינגו, השיב לשאלותיהם.

"זה היה חלום שהתגשם", מסרה לתקשורת הזרה מנהלת בדיור המוגן, "הדיירים אהבו מאוד לראות את מקונוהיי ומשפחתו ונהנו לשמוע מה הוא עושה כדי להתמודד עם המשבר. בשבוע שעבר מקונוהיי העלה לחשבון הטוויטר וידאו שקורא לאחדות במהלך התפשטות הקורונה ולפעול נגד "אויב חסר פנים, חסר גזע וחסר מין". הפרוייקט הנוכחי של השחקן הוא סרט המשך לקומדיה המוזיקלית בהנפשה ממוחשבת "לשיר", שחלקו הראשון עלה בשנת 2016 ובו מקונוהיי דיבב את דמותו של באסטר מון

עוד בוואלה!

קורונה נה נה נה: שלמה גרוניך הופיע מביתו מול גולשי וואלה! NEWS. צפו

לכתבה המלאה
מת'יו מקונוהי. GettyImages
מתיו מקונוהיי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully