וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הטלוויזיה יממן שכירות ל-160 דירות בבניין: "סבתי שמתה מקורונה גרה שם"

16.4.2020 / 11:42

מגיש SNL אמר שזה המעט שהוא יכול לעשות וקרא למדינה לסייע; הסקסופוניסט לי קוניץ, ששיתף פעולה עם אגדות ג'אז, מת מקורונה; המחזמר המצליח "פנטום האופרה" ישודר בחינם ביוטיוב ביום שישי. כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

צילום: דובר צה"ל, עריכה: אביחי ברוך

14:15 - כוכב "סאטרדיי נייט לייב" מייקל צ'ה יממן שכירות ל-160 דירות בבניין

כוכב "סאטרדיי נייט לייב", הקומיקאי מייקל צ'ה, ישלם שכירות ל-160 דירות בבניין ששייך לדיור ציבורי בניו יורק, שסבתו - אשר נפטרה לפני שבוע וחצי מקורונה - גרה בו בעבר. הקומיקאי בן ה-36 הודיע באינסטגרם כי הוא נוקט בצעד הזה "לזכרה של סבתי המנוחה". עוד הוסיף: "זה פשוט משוגע שמצפים מאנשים לשלם את שכר הדירה שלהם בזמן שכה רבים מהם כלל לא עובדים. התרומה שלי היא רק טיפה בים ואני מקווה שהעיר תגבש תכנית טובה יותר לתמוך באנשים שגרים בדיור ציבורי".

מייקל צ'ה SNL. AP
נדיב. מייקל צ'ה/AP

11:40 - ענק הג'אז היהודי לי קוניץ מת מקורונה

נגן האלט-סקסופון פורץ הדרך לי קוניץ הלך לעולמו בגיל 92 ממחלת הקורונה. קוניץ, אמריקאי ממוצא יהודי, נחשב לאחד ממייסדיו של זרם ה-Cool Jazz ובין היתר עבד עם אגדות ג'אז כמו מיילס דיוויס, קית' ג'ארט, צ'ט בייקר, לני טריסטנו ופט מאת'יני. קוניץ, שנולד ב-1927 בשיקגו, פיתח בשנות הארבעים של המאה הקודמת סגנון נגינה ייחודי שהתבסס על אלתור וחרג מהקו השלט של נגינה בז'אנר עד אז, משפיע רבות על כל מה שבא אחריו.

לאורך הקריירה שלו, שנמשכה יותר משבעה עשורים, המשיך קוניץ לנגן בכל הסגנונות של הז'אנר, בכללם בי-בופ, ג'אז חופשי, אוונגרד ועוד. בין היתר הופיע פעמיים בפסטיבל הג'אז בישראל - ב-2010 ו-2014. אתמול (רביעי) הוא הלך לעולמו בבית החולים לנוקס היל בניו יורק, אחרי שחלה בדלקת ריאות בשל סיבוך במחלת הקורונה.

עוד בוואלה!

מאז דודו טופז לא היה בישראל מישהו שידע לבנות רייטינג כמו נתניהו

לכתבה המלאה

11:30 - המחזמר "פנטום האופרה" יועבר ביוטיוב בחינם ביום שישי

התיאטראות בברודווי אמנם סגורים לפחות עד חודש יוני בגלל התפשטות וירוס הקורונה, אך חובבי ההצגות יכולים עדיין ליהנות מהן ברשת. ערוץ יוטיוב בשם The Show Must Go On הודיע כי ישדר בחינם את המחזמר המצליח "פנטום האופרה" של אנדרו לויד-וובר ביום שישי הקרוב. הערוץ הודיע כי הוא מעביר מדי יום שישי הצגה אחרת בחינם, וביום שישי הקרוב - את "פנטום האופרה". ההצגה שתוצג היא הפקה שעלתה בלונדון בשנת 2011 בכיכובם של סיירה בוג'ס ורמין קרימלו. יהיה ניתן לצפות בה במשך 48 שעות. עד כה שידר הערוץ ביוטיוב כמה הצגות, ביניהן "יוסף וכתונת הפסים המשגעת".

  • עוד באותו נושא:
  • לי קוניץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully