וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלתה עליו: הנואשות של ניר נחשפה לגמרי בשאלה אחת של הגר

20.4.2020 / 0:18

נדמה שניר נעול על הגר עוד מלפני שהכירו, וזה מוזר, שלא לומר נואש; מאור ממולכד, זועם על העולם, ובזאת מצטרף לחוג החטופים של אמיר; נועם ורוני מתקרבים, מצליחים להקסים אותנו, ומזכירים לנו שגם מומחים מקולקלים צודקים פעמיים

חתונמי 7/מערכת וואלה! NEWS

מה הזמן מחתן לי? זה הכל שאריות של הפרקים. המגיפה של מרץ עוד רגע מאחורינו, אבל אף אחד לא הכין אותנו למגיפה של אפריל: לקטי "חתונמי". שוב משחזרים בפנינו המומחים את עלילות הזוגות, שהבנו לבד. למעשה, הסיבה היחידה שבגללה אנחנו צופים עכשיו ב"חתונמי", זה כי קל להבין אותה כששיכורים.

"איך הרגשת שראית את מלחמות האוכל?", שואלת יעל את פרידלנדר, מגייסת את הטון הכי רציני שלמדה בקורס המקוון "יסודות הפסיכולוגיה". על המסך פלאשבק - נועם מורח טחינה על פרצופה של רוני. "זה הרגיש שהם בוחנים את יחסי הכוחות ביניהם", מפרש דני, ויעל מוסיפה, "מין ריקוד כזה", אבל שניהם מרגישים שהנושא לא מוצה עד הסוף ומעלים באוב את קאסוטו.

על פרק הלרלרת השלישי (!) של המומחים לעונה הזו אין עוד מה לומר, מלבד לזעוק זעקה אחרונה, נואשת, חנוקה מפחמימות, שיעמום ואבטלה - "חתונמי", עזבי אותנו מלקטים. העם צריך ריאליטי. נכון, את תכנית הריאליטי הישראלית היחידה על המסכים שלנו כרגע, והקשר היחידי שלנו לשפיות - אבל הישמרי מלעוף על עצמך. ראית מה קרה לדובי.

חתונה ממבט ראשון מור. קשת 12, צילום מסך
אוטוסטרדה? מור/צילום מסך, קשת 12

אחרי ש"חתונמי" דפקה לנו נתזים טיפתיים לפרצוף, קרו כמה דברים, והחשוב שבהם: רוני ונועם אמרו את מילת האל"ף! הם עושים זאת בסצנת תרגום מקסימה מקרואטית, אשר מזכירה לנו כי הם יודעים לתקשר גם באמצעות מילים.

מור ומאור, הזוג המתיש באופן הכי שוויוני, מבקרים חברים של מאור. כיוון שמאור בחר את האישיות שלו מסדרת תיכון בניינטיז, הוא מחזיק בתכונת אופי מרכזית אחת, ולצערה של מור התכונה היא "שתקן". בהתאם לכך, חבריו מ"עניין של זמן" קוראים לו רמזי - כי הוא רומז, ומור מוצאת עצמה מנהלת דיאלוג עצמאי לחלוטין עם חברו של מאור, בעוד מאור כרגיל מאוכזב מהעולם.

כאן חשוב לחזור ולהזכיר - שניהם מאכזבים, צודקים וטועים במידה זהה. מאור צודק שמור מדברת כמו אוטוסטרדה, ומור צודקת שאדם בוגר לא צריך לחכות לרשות הדיבור, אלא לקחת אותה. יש גבול לכמות החמלה שאפשר לגלות כלפי תסביך הגבר המופנם, במיוחד כשהוא מצפה מהם "להתקדם" ברמה הפיזית בעודו כל כך מעוכב רגשית. עם זאת, להיחשף בפני מור נשמע נעים כמו להכניס את אבר המין למלכודת עכברים. אם כן, מאור ממולכד, ובזאת מצטרף לחוג החטופים של אמיר עם אמירות כמו "קשה לי" ו-"אני לא יכול יותר". הכניסו את הכינורות.

שיחת ניעור עם דני פרידלנדר מגלה לשניים כי בסך הכל צריכים להירגע, או ליתר דיוק: "אני מציע לכם ממש לעשות סטיקר - מקלילים". לפחות הם לא צריכים לשים על זה 400 ש"ח. מאור שופך את לבו בפני דני, ודני: "מה את חושבת על זה?". מור: "הוא אמר הרבה מלל". השניים יוצאים מאושרים, מעולם לא הגיעו לעומקים כאלה.

עוד בוואלה!

טל פרידמן: "גם אם הייתי בשואה הייתי מתנהג כקומיקאי"

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון מאור. קשת 12, צילום מסך
איפה הכינורות? מאור/צילום מסך, קשת 12

אצל ניר והגר העניינים מתחממים. מתגלה שברגעים בהם הגר מקסימה היא באמת מקסימה, והם רוקדים בהופעה, משיקים כוסות. "מעכשיו נתקרב יותר ויותר", מנצל ניר רגע קסום כדי להרוס אותו. הגר שוב מתחילה להטיל בו ספקות. "מתי הבנת שזה זה?", היא חוקרת, וניר מתכווץ, אבל יש צדק גדול בשאלה שלה - נראה שניר נעול עליה עוד מלפני שהכירו, וזה מוזר, שלא לומר נואש.

הגר מבקשת קצת זמן להירגע, וניר מבין - זה הסימן שלו לנעוץ בה את המבט הכי קריפי שאפשר. למצלמות, הגר מודה שיש לה תחושה כי ניר רוצה בה רק כי המומחים שידכו לו אותה, וזו אבחנה נבונה למדי. אני נותנת להם חודשיים עד שהיא תטמון את פרצופו בקופסת מזון.

בין ארבעה קירות, הגר טוענת שהיא קשוחה מפני שהיא מפחדת להישבר, מה שרומז כי מתחת לכל הספקות הגר מגלה אל ניר רגשות חזקים. די מרגש, למען האמת, לראות אישה כה ריאלית ומיושבת בדעתה, נקשרת למי שאמור לגור עכשיו כבר עשר שנים במערה שיתופית עם החברים מהגרעין.

הסוד של הגר נחשף, ובאופן מפתיע זה לא סתם יחסי ציבור ריקים של הפרומואים. באמת יש שם סיפור כואב, בשונה מספין "הסוד של אמיר". הגר מספרת על נטישת אביה, וזה צפוי, אבל אי אפשר להגיד שלא נוגע ללב. בנוסף לכל, הוא גם אף פעם לא הביא לה את הבושם מהדיוטי.

חתונה ממבט ראשון הגר ניר. קשת 12, צילום מסך
מקריפ. ניר והגר/צילום מסך, קשת 12

רוני ונועם יושבים אצל משפחתו המהרסת, נזכרים בטראומה של ימי ליסבון. היא מגיעה להתפכחות מרגשת למדי לגבי התכונות הפנימיות של נועם שחיפשה בחיצוניות. הנה, קיבלנו משהו מפרידלנדר. לא נעים להודות, אבל גם מומחים מקולקלים צודקים פעמיים. דניס והדר, רוני ונועם - זה קורה.

גם אחר כך, כאשר רוני מציפה את שאלת הקריירה של נועם, מצליח פרידלנדר לקלוע. לכאורה, הקייס של רוני פשוט: נועם לא סגור על עצמו תעסוקתית, וזה מוריד לה. מי מאיתנו לא חוותה את זה בדייט עם דוג ווקר בן ארבעים? אבל דני מצביע על צרכיה האמיתיים של רוני - בתחושת ביטחון, כמי שברחה בגיל צעיר מיגוסלביה מוכת המלחמה והתנהלה בעולם כפליטה.

לדבריו, רוני זקוקה לרשת ביטחון, ולאו דווקא לדולרים בבנק. סביר להניח שחשובים לה גם דולרים בבנק, אבל העיקר שההפרדה המדומינת בין ביטחון כלכלי לכללי גורמת לשניים האלה להשלים. כי אם רוני ונועם לא מסתדרים, מי יחזיר לנו את האמון בשידוכי ריאליטי לעיני המצלמות שבהם השדכנים הם גם פסיכולוגים ועוקבים אחר המטופלים שלהם בווידאו? אף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully