וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרטני אמר שהביטלס היו טובים יותר מהסטונס. ואז באה התגובה של מיק ג'אגר

24.4.2020 / 21:15

סולן הרולינג סטונס מיק ג'אגר הגיב לטענתט של פול מקרטני לפיה הביטלס היו "טובים יותר" מהסטונס. "זה מצחיק", אמר ג'אגר, "ההבדל הגדול האמיתי הוא שלהקה אחת עדיין מופיעה באצטדיונים והלהקה השנייה לא קיימת"

צילום: אבי כהן

(בסרטון מעל: הופעת הרולינג סטונס בתל אביב בשנת 2014)

המוזיקאי האגדי פול מקרטני אמר שלהקתו, הביטלס, היו "טובים יותר" מהרולינג סטונס. "השורשים של הסטונס בבלוז. כשהם כותבים חומרים, זה קשור לבלוז. לנו היה קצת יותר השפעות. יש הרבה הבדלים, ואני אוהב את הסטונס, אבל להקת הביטלס הייתה טובה יותר". סולן הרולינג סטונס, מיק ג'אגר, התייחס לדבריו של מקרטני בריאיון לתכנית של זיין לאו באפל מיוזיק: "זה מצחיק. הוא מתוק. ברור שאין תחרות. אם כי ההבדל הגדול הוא שהרולינג סטונס היא להקת אצטדיונים גדולים בעשורים אחרים ובמקומות שונים, בעוד שהביטלס מעולם אפילו לא יצאה לסיבוב אצטדיונים עם מערכת סאונד טובה. הם התפרקו לפני שעסקי סיבובי ההופעות האמיתיים התחילו".

פול מקרטני ומיק ג'אגר. רויטרס ו-AP, AP
"הוא מתוק". פול מקרטני ומיק ג'אגר/AP, רויטרס ו-AP

סולן הרולינג סטונס הוסיף: "העסק הזה התחיל ב-1969 והביטלס אף פעם לא חוו את זה. הם עשו הופעה נהדרת, ואני הייתי שם, באצטדיון שיי (בניו יורק - ש"ב), אבל הסטונס המשיכו. התחלנו בהופעות אצטדיונים בשנות השבעים ועדיין מופיעים עכשיו. זה ההבדל הגדול והאמיתי בין שתי הלהקות האלה. להקה אחת למרבה המזל ובאופן בלתי נתפס עדיין מופיעה באצטדיונים והלהקה השנייה לא קיימת".

הריאיון עם ג'אגר התקיים במסגרת קידום השיר החדש של הרולינג סטונס, "Living In A Ghost Town". מקרטני וגם הרולינג סטונס הופיעו באחרונה במסגרת המשדר המתוקשר "One World: Together At Home" שיזמה ליידי גאגא. מקרטני ביצע את להיט הביטלס "Lady Madonna" והסטונס ביצעו את הקלאסיקה "You Can't Always Get What You Want".

עוד בוואלה!

היחיד שפייס בין ג'ון לפול: רינגו סטאר מדבר בריאיון מיוחד

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • הביטלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully