וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולס קייג' יגלם את ג'ו אקזוטיק בסדרה מתוסרטת על פי "טייגר קינג"

4.5.2020 / 21:01

סדרת הלהיט של נטפליקס הופכת ליצירה מתוסרטת נוספת (בלי קשר לזו שקייט מקינון תככב בה), שבמרכזה ניקולס קייג' בתפקידו הטלוויזיוני הראשון. הסדרה תעקוב אחר ג'ו אקזוטיק, הבעלים האקסצנטרי של גן חיות שאיבד את עצמו בדמות שהמציא

טריילר לסדרת הדוקו "חיות רעות" של נטפליקס/נטפליקס

(בסרטון: טריילר הסדרה התיעודית "טייגר קינג")

הרבה ספקולציות הופרחו בנוגע לעיבוד מתוסרט על פי סדרת הלהיט התיעודית של נטפליקס, "טייגר קינג" (או "חיות רעות" בשמה העברי). בעיקר עלתה התהייה מי יגלם את גיבור הסדרה, ג'ו אקזוטיק, הרדנק עם תספורת המולט, בעליהם של עשרות נמרים וחיות מסוכנות נוספות, בעלַם של שני גברים (סטרייטים) ואויבה המושבע של פעילת זכויות בעלי החיים קרול בסקין. ג'ו אקזוטיק עצמו - המרצה עונש של 22 שנות מאסר בכלא בשל 17 סעיפי אישום, בהם רצח בהשכרה והתעללות בחיות - הציע את בראד פיט או דיוויד ספייד. גם שמו של רוב לאו נזרק לאוויר בעיבוד שריאן מרפי ("פוזה", "אמריקה נגד או ג'יי סימפסון") יהיה אמון עליו.

כעת מדווח "וראייטי" כי ניקולס קייג' יגלם את אקזוטיק בסדרה עלילתית חדשה בת שמונה פרקים מאולפני CBS, תחת ניצוחם של דן לגאנה ("חוליגן אמריקאי" המבריקה של נטפליקס) ופול יאנג. זה יהיה תפקידו הראשון של קייג' על המסך הקטן, אחרי עשורים שבהם כיכב בקולנוע בלבד, בין היתר בסרטים כמו "בייבי אריזונה", "עימות חזיתי", "קון אייר" ועשרות אחרים. הסדרה החדשה בכיכובו תעקוב אחר קורותיו של ג'ו אקזוטיק, במקור ג'ו שרייבווגל, הבעלים האקסצנטרי של גן חיות באוקלהומה שנאבק לשמור על הפארק שלו גם במחיר שפיותו. העלילה תחקור כיצד הפך למי שהפך, וכיצד איבד את עצמו לטובת הדמות שיצר.

סדרת הדוקו "חיות רעות" (Tiger King: Murder, Mayhem and Madness). נטפליקס,
סדרת הדוקו "חיות רעות" (Tiger King: Murder, Mayhem and Madness)/נטפליקס

זהו עיבוד מתוסרט שני שמופק בהשראת עולמות "טייגר קינג". בשלהי שנת 2019, עוד לפני שהסדרה התיעודית עלתה בנטפליקס, דווח כי כוכבת "סאטרדיי נייט לייב" קייט מקינון תככב בתפקיד קרול בסקין בסדרה עלילתית אחרת, שבה עדיין לא ידוע מי יגלם את אקזוטיק. בשלב הזה גם טרם ידוע היכן ישודרו שתי הסדרות הללו, אבל לנוכח ההצלחה הפנומנלית של סדרת הדוקו, קרוב לוודאי שמלחמת המחירים על שתיהן תהיה עזה. ובהתחשב בהצלחה שלה בישראל, כולל אפילו חיקוי ב"ארץ נהדרת", יש להניח ששתיהן יגיעו גם לכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully