וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכעס, האלימות והבוז לאילנה: הפרצוף האמיתי (והמלחיץ) של ישראל נחשף

6.5.2020 / 8:38

העזיבה המהירה-מדי של דנה רון, בדיחות הקרש של בני ברוכים, הדו-שיח המוזר בין זהר שטראוס לאסי בוזגלו, והזלזול הדוחה של ישראל באילנה אביטל. קארין ארד מסכמת פרק נוסף ב"הישרדות"

דוד דביר וגיא זוארץ בטריילר ל"הישרדות VIP"/רשת 13

אוי, דנה, דנה. אחרי שאנשים אמרו שאת הולכת להיות הנעמה קסרי הבאה של הישרדות, עשית לנו כזה דבר?! אחרי יום? בגלל קצת גשם? פייר, התבאסתי.

אפילו בשתי הדקות שלה על המסך הצליחה דנה לגרום לשבט להתאהב בה והספיקה לנהל משא ומתן קשוח על ברזנט. בואו, בגשם הזה זו לא הייתה בקשה מופרכת כל כך, ולדעתי לא היה קורה להפקה כלום אם היו זורקים לה איזה בד יוטה כדי שתישאר. מקסימום השבט השני היה כועס. לא נורא - עדיף מלהיתקע עם נאוה בוקר והאייליינר המוגזם שלה לעוד פרק, בלאט.

הפרק השני ממשיך חזק, כצפוי, והדינמיקות מתחילות לצוף. צריך כמובן לזכור שמה אנחנו רואים עכשיו לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן - כרגע המתמודדים עדיין זוכרים מי הם (לפחות מי שהם חושבים שהם) ומתנהגים בהתאם, ובמשך השבוע הראשון הם ינסו להיאבק במשבר הזהות ובווייב ההישרדותי שמאיים להעלים להם את האישיות.

חבל על המאמץ, כי אחרי שבוע כולם שוכחים מאיפה הם באו ומה הערכים שלהם. אנחנו בנויים ככה שבמצב שבו צריך להילחם על הגג ועל הארוחה הבאה כל האקסטרות נמחקות. עוד מעט לא יהיו יותר ימין-שמאל, ושיחות על ביבי. ובכל זאת, ניסינו לתת סימנים בכמה מהמלחמות שנוצרו:

הישרדות דנה רון. רשת 13, צילום מסך
מה, כבר נגמר? דנה רון/צילום מסך, רשת 13

הדוגמנית נגד הסטנדאפיסט

בני ברוכים מזיע ממאמץ למלא את תקן המצחיק, ולא מפסיק לכפות את בדיחותיו גם ברגעים הכי לא מתאימים. מדהים לגלות שהבדיחה הכי טובה שלו עד עכשיו הייתה "נאוה - בוקר". נראה שהוא מתכוון להשתמש בתוכנית כמנגנון גיוס קהל, וזה לגיטימי, אבל החפירה הכפייתית שלו משיגה תוצאה הפוכה - הוא כל כך עסוק בדבר המצחיק הבא שיגיד שזה הופך אותו אטום למה שקורה סביבו. אלה איילון (זו שצריכה לשמור על הגוף שלה שלא יישרט, כי אחרי הכל היא חשה ג'יי-לו ויש לה קמפיין בהולנד כשהיא חוזרת) התהפכה עליו וקראה לו שלומיאל לא משימתי. לא הייתי בקטע שלה בפרק הקודם, כי באמת שיש לה משפטים של אושיית אינסטגרם מהגיהנום, אבל אני לא יכולה שלא לחבב אדם שמשתמש במילה שלומיאל.

הגולנצ'יק נגד האמנים

ישראל אוגלבו חושף אישיות קצת שונה מזו שהכרנו מימיו הטובים באח הגדול. הוא קצת יותר כועס משזכרתי, חסר סבלנות, ואפילו מעט אלים, ולא, אני לא מדברת על הבעיטה לצלעות של זהר שטראוס אלא על הזלזול וחוסר הסבלנות לאילנה אביטל - גם אישה, וגם מנוסה ממנו בכמה עשורים. אז נכון, היא קצת קרציה, קצת פולניה והרבה שתלטנית, אבל זה לא מסביר למה הוא שש להיכנס איתה לריבים הרי-גורל על כל שטות, ולא מצדיק את הבוז שהוא מפגין. היא בסך הכל רצתה לתת עצות בנייה, לא לבצע בו ברית מילה שנייה עם חבל ומצ'טה. ראינו את האישיות הזאת פורצת גם במחלוקת עם זהר שטראוס, והאמת היא שלראות את המבט האינטנסיבי הזה, של אחד שמוכן לעשות כמעט הכל בשביל לנצח בכל מחיר, זה קצת מלחיץ, ואם ירדן ג'רבי חושבת שהוא אגרסיבי מדי, אני איתה.

עוד בוואלה!

תחרות פופולריות, קרב בבוץ והחזייה של דנה רון: פרק פתיחה מושלם של "הישרדות VIP"

לכתבה המלאה
הישרדות ישראל אוגלבו. רשת 13, צילום מסך
אגרסיבי מדי. ישראל/צילום מסך, רשת 13

הכוריאוגרף נגד עוולות העולם

גם דוד דביר, שבפרק הקודם הציג רוך כלפי נאוה בוקר, מצדיק גם הפעם את הרפיוטיישן שלו בפרק הזה. כשהקבוצה השנייה ראתה במשימה כי טוב והחליטה להתקדם בקפיצות גם, הוא האשים אותם בגניבת טכניקה כאילו מדובר פה בכוריאוגרפיה לבלט הישראלי. לאסי בוזגלו הוא הסביר שזה לא בסדר לעשות לבת שלו בת מצווה יקרה, וגם קרא לו איש יהיר וטיפש שמנקר עיניים בשביל החברים. אני רואה את הצדק בדבריו, ובכל זאת, קצת מוגזם, במיוחד בימים הראשונים. מצד שני - אתם קולטים כמה האיש הזה חיה רעה? כשכולם מתבכיינים סביבו הוא יושב לו שם עם הבעה חתומה. כל הרקדנים יכולים לעשות הסבה לרוצחים שכירים, אני אומרת לכם.

השחקן נגד הכדורגלן

אסי בוזגלו התלבש על זהר שטראוס. הוא החליט שהוא מזרים אותו לברית גברים, וששניהם צריכים לנהל את הקרקס הזה. זו אסטרטגיה לא רעה לאתר את מי שנראה הכי חזק בתוך קבוצה ולייצר איתו שת"פ, אבל שטראוס, כפרה עליו, אין לו כוח אליו. הוא לא מבין מה הוא רוצה מחייו, ומתנהג כמו בחורה מאוימת מינית כל פעם כשאסי מפעיל עליו את המובים הסקסיים שלו. הוא הסביר למצלמה ש"אסי הוא סוג של בבון כזה, הדיאלוג איתו בערבון מוגבל - הוא כל הזמן אומר לי 'הנה החמישייה שלנו, הנה השישיה שלנו'. כנראה יש לו איזה חסך באלגברה". אני חושדת שקשה לו להתחבר למישהו שמדבר על עצמו בגוף שלישי כל פעם כשהוא מצהיר משהו שנראה לו חשוב, כמו - "כשאסי עושה משהו הוא עושה אותו עד הסוף". לא ברורה לי הפתולוגיה הזאת, אגב, אבל ארחיק לכת ואומר שזו המגפה של הריאליטי.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
הבעה חתומה. דוד דביר/צילום מסך, רשת 13

סמיון נגד הדמוקרטיה

אחרי שבפרק הקודם טענתי בפזיזות שסמיון גאון, בפרק הזה הדירוג שלו ירד בהרבה. קודם כל, גאון לא מנסה להדליק אש עם מיתר של גיטרה ורגל של סרטן נהרות, והעובדה שאוגלבו שיתף עם זה פעולה הייתה אמורה להדליק לו נורה אדומה. אבל במקום להודות שזה היה מטופש ולרדת מהעץ ,הוא הפך אגרסיבי, והודיע שכשהוא מחליט לעשות משהו הוא לא שואל אף אחד, קרא לעצמו פוטין ואיים על אילנה שלא כדאי לה להפוך אותו לאויב. WTF dude?

קוז'יקרו נגד הפוליטיקלי קורקט

אני מתכוונת כמובן ל"סערת התהילים". איזו הגזמה פרועה, בחיי. קוז'י התנצל, הפקת הישרדות התנצלה בשמו, כאילו מי ישמע, מה כבר קרה. האם הפכנו כל כך אמריקאים שאי אפשר לצחוק קצת בלי שמישהו ייעלב? היה קפוא, אנשים ניסוי להדליק אש עם חליליות צד, והרי הכי ברור שזה היה בהומור. לא, אל תגידו לי "יש דברים שלא צוחקים עליהם". לא! אין דברים שלא צוחקים עליהם! אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעם היהודי זה את ההומור השחור שלנו, ועכשיו אנחנו צריכים אותו יותר מתמיד. יאללה, בדיחה, שחררו מהריגשי הקורבני הזה על כל שטות ובואו נתקדם, תודה.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully