וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריין חדשות נתפס בוגד אחרי שדיווח בשידור חי מהבית - עם מאהבת עירומה מאחוריו

11.5.2020 / 0:01

תקרית ביזארית בספרד: העיתונאי הספרדי אלפונסו מרלוס ניהל רומן אסור עם קולגה - בזמן סגר הקורונה, ובגידתו בבת זוגו, כוכבת האח הגדול, נחשפה לעיני כל. זה הסתיים עם התנצלות וקרב גרסאות

Estado de Alarma

כבר שמענו על תקריות רבות שקרו בשידור חי כתוצאה מכך שכתבי חדשות עובדים מהבית בזמן משבר הקורונה, אבל זו ללא ספק אחת המוזרות שבהן: קריין החדשות אלפונסו מרלוס עלה לשידור חי בטלוויזיה הממלכתית של ספרד, דיבר בלהט על פוליטיקה ועל מצב הבריאות, כשלפתע חלפה מאחוריו על המסך אישה ערומה למחצה.

אבל המבוכה היתה גדולה עוד יותר כשהתברר שלא מדובר בתאונה בתוך המשפחה: האישה שנראתה על המסך בוודאות לא היתה בת זוגו של מרלוס, מרתהה לופז, כוכבת האח הגדול של ספרד ודמות מפורסמת בזכות עצמה. מאוחר יותר התברר שמדובר באלישיה ריבאס, קולגה של מרלוס בן ה-41, שניהלה עמו רומן אסור ונחשפה בשידור חי.

צפו בסרטון שחשף את הרומן האסור של מרלוס

אחרי ששמר על שתיקה במשך כמה ימים, מרלוס התראיין וטען להגנתו שיחסיו עם בת הזוג "הנבגדת", לופז, היו במצב "לא ברור" בזמן שהסרטון צולם. "אני מתנצל על הטעויות שעשיתי. אני לא קדוש, וגם אני שוגה בחיים. אין לי בעיה לבקש מחילה מכל מי שפגעתי בו, ולהסביר שזו לא היתה כוונתי", אמר מרלוס.

עוד באותו נושא

הכתבת דיווחה בשידור חי לחדשות מביתה, ואז אביה נכנס ערום לחדר

לכתבה המלאה

זו האשה שחולפת מאחור - אלישיה ריבאס

מנגד, "המאהבת" אלישיה ריבאס בת ה-27 התעקשה שמרלוס לא חשף בפניה שהוא נמצא בזוגיות. "מעולם לא ניהלתי רומן אסור עם אף אחד. מרלוס אמר לי שהוא רווק, ואני האמנתי לו ברוב טיפשותי. יצאנו לדייטים במשך שלושה שבועות לפני שהסרטון הזה צולם, אבל מסתבר שהוא חי חיים כפולים".

גם האישה הנבגדת הופתעה מאוד מהחשיפה בשידור, בעיקר כי מבחינתה הם עדיין בזוגיות. "כעסתי עליו והתרחקנו למשך ארבעה ימים, הוא לא רצה שאעשה משהו שישיםי על המשפחה שלי", היא אמרה למגזין ספרדי, "התווכחנו, אבל לא נפרדנו." לדבריה, היא ואלפונסו נמצאים יחד בבידוד מאז ה-12 במרץ בשל נגיף הקורונה- מה שאומר שבנוסף לכל, נוכחותה של ריבאס בדירתו של מרלוס היא הפרה של תנאי הסגר בספרד, מה שמן הסתם רק הגביר את הסערה.

צפו בתגובה של בת הזוג הנבגדת, מרתה לופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully