וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הדרמטי של ניר תופס את הגר בשוק. המבחן שלו עובר בהצלחה

17.5.2020 / 8:35

דנית שוב מאבדת קשר עם המציאות, מור ומאור מבזבזים את הזמן של כולנו, נועם ורוני מקסימים אך ברור לנו שהיא הולכת להיפרד ממנו, והגר וניר שוב מכניסים עצבות ומועקה לפרק. אופיר סגרסקי מסכמת את סופ"ש הזוגות ב"חתונה ממבט ראשון"

חתונמי 10/מערכת

"כיף לקום בבוקר ביחד, מפגש הזוגות חיבר בינינו". אופסי, דנית שוב מאבדת קשר עם המציאות. אמיר משווה את עצמו לזוגות גרועים אחרים וביחס לדובי ואריק באמת זה קצת פחות מגיהנום. אבל לא רק אמיר קם מעודד ממפגש הזוגות, אלא אפילו אריק ועצמו קמים עם תקווה חדשה. "דובי, רוצה לשתות קפה?" מציע אריק לדובי את הציאניד שרקח. הוא מנסה לפתוח עם דובי בשיחה על ליל אמש, היא מסרבת, ולא נותר לו אלא לסכם עם עצמו שהיה נחמד. אחרי הכל, אירחו אותם באחלה נכס נדל"ני.

רוני ונועם קמים פורחים מתמיד. לא מקנאת בזוג שחלק איתם קיר, ולפי הנראות של המלון הזה הקירות הם כנראה דקים במיוחד. את פניהם מקבלים מאפים מפנקים, והמומחים - שעוקבים אחריהם מבעד למסך כמו פסיכופתים בדוקו של נטפליקס.

הגר קמה בהבעת הבסיס: כועסת. היא מגלה שהיא למעשה מודאגת, מפני שעובר על ניר משהו והוא לא מספר. ניר מרגיש שהם לא באמת ביחד, והגר מתפוצצת. מה אתה עוד רוצה ממנה? היא באמת השתדלה ואפילו גייסה למפגש הבעה של חיוך. שיחה ביניהם מגלה כי לניר חסרה בת זוג שתתעניין בשלומו, אחרי שהגר בדיוק התעניינה בשלומו. אני מודעת לביקורת הציבורית על הגר, אבל בכנות, חרף כל המבטים הכעוסים, היא אחלה בחורה בעיניי. ישירה, אותנטית וכל מה שיתר הדמויות ב"חתונמי" טוענות על עצמן בזמן שהן לא.

ניר רוצה את הגר באמת ובתמים, וזה גורם לו לחוסר ביטחון שמאור מפרש היטב למצלמות. הוא עושה לה את מבחן מספר 1 שקרא בספר "בני אדם", ומציע לה להפסיק את התהליך כדי לראות מה יעשה לה. את הגר זה תופס בשוק, היא באמת פוחדת לאבד את ניר והמבחן עובר בהצלחה.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
המבחן הצליח. ניר והגר/צילום מסך, קשת 12

הזוגות נפגשים בבריכה, ועל פניו, הכל זורם על מי כלור. דובי שטה על גבי חד קרן מתנפח, שמייצג את מי שהיא לדעתה, ומור מספרת לדנית שהיא יותר בטוב, "בגללו". "בזכותו", מתקנת אותה דנית, אבל פרויד מבין ממזמן שהזוגיות הזאת מתה, כי מאור ואבא של מור הם שני אנשים שונים.

לפנינו נרקם הזוג החמוד של העונה, הלא הם דניס ונועם. מי ייתן והדר תאשר שזה יקרה. דניס מאמץ חזק את הביטוי "זכיתי", ונראה שהדר הצליחה לפרמט אותו בהצלחה. משהגיע לגרסתו המעודכנת, הדר מרגישה שזכתה גם היא. רק אריק יוכל להבין את האושר של זכייה בדירה איכותית.

הגר מתקשה להתגבר על רעידת האדמה עם ניר, והיא רוצה ללכת הביתה. היא לא יודעת מה לעשות, מרגיש שכל מה שהיא עושה לא בסדר. יכולותיו של ניר כגורם מאזן מתבלטות עכשיו, כשהוא מחזיר את הדברים לפרופורציות. "אחד החיבוקים הטובים והיפים שלהם", מדבבים המומחים את הפיוס. מה אתם? איך נקרא המקצוע שאתם עוסקים בו? "הוא צריך שאני אראה אותו", מסכמת הגר במקום הפסיכולוגים שאין לה. אם לא שמתם לב, אגב, השינוי של ניר זה שהוא כעס קצת.

"וואו, יש פה סלט פירות", מתלהבת מור מכל דבר שיכול להסיח את דעתה ממאור. דניס מנסה לפענח את יחסיהם. "את לא נותנת לו אור ירוק", הוא מאבחן את מור, אבל יכול להיעצר ב"נותנת". די, בואו: מאור לא רואה אותה ממטר. גם היא לא, אבל לפחות לא חותרת למיטה במסווה של עניין אמיתי או בכלל. לא שאני בצד של מור, כן? כאמור, שניהם מעיקים באופן שוויוני והיא הגרסה המרגיזה של כל הדמויות של ריס ווית'רספון ביחד.

עוד בוואלה!

הפוגרום נמנע בול בזמן: כשאריק עצר את מופע האימים המפדח של דובי

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
גז צחוק. נועה ורוני/צילום מסך, קשת 12

בקרבת אנשים אחרים, מאור דווקא ורבלי מאוד. לא יאמן שנאלצנו עונה שלמה לאכול את לוקש ה"שתקן" ו"לא אוהב לדבר". איך אמרה מירנדה? הוא פשוט לא בקטע שלה. במקרה של מור, היא גם לא בקטע שלו, כך שבאמת נמאס לראות את שניהם מבזבזים יחד את הזמן של כולנו.

מור חולקת את רגשותיה בפני דנית ודובי - ודובי מתחילה לבוא לה רע, כי היא לא אוהבת שעונים לה באמצע המונולוג. זוהי הפעם הראשונה שדובי נראית נעימה יותר ממישהו. מור נעלבת שמאור מתחבר לבנים הרבה יותר בקלות ממנה, כשאפילו לא התעניינה עד עכשיו בניסיון שלו במערכות יחסים. "לא הגענו לזה". בסדר, העיקר שכל אחד מכם נעלב מחוסר הרצון של השני.

דנית מעידה בפני החבר'ה שהיא ואמיר "חברים פלוס", אבל לפחות, לדבריה, זה הרבה יותר בריא עכשיו. אחזור ואומר: תברחי. תאמיני לי, את לא רוצה להגיע לבקתה בפינלנד, מי יודע כמה אוגרים חנוטים בקרבה. דנית ואמיר ממשיכים לשקר לעצמם ולסביבה שהכל ביניהם בסדר, והם כל כך טובים בזה שאפילו מצליחים לעורר קנאה. ואני אומרת, לא יפה ככה. אתם רואים שכולם סביבכם בקרשים, מלבד רוני, נועם וגז הצחוק. תודו שאתם באותה הרפסודה וסעו לשלום.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
לא עונים באמצע מונולוג. דובי ואריק/צילום מסך, קשת 12

בשיחה עם הגר, רוני חושפת שהרגישה נבגדת כשראתה את נועם לראשונה. הגר מוצאת בה נחמה, וכרגע, מתעודדת מהזוגיות הסו-קולד מושלמת שנבנתה ביניהם מאפס, אבל בטווח הרחוק - הזוגיות שלה ושל ניר תשאיר להם אבק. לא שזו תחרות או משהו.

נועם אמנם בעננים, ודווקא בגלל זה, בכל פעם שהוא מדבר אפשר לשמוע את הקרעחץ של הלב הנשבר שלו מקילומטרים. לא יודעת למה, די ברור לי שהיא הולכת להיפרד ממנו. המשיכה ביניהם נראית חזקה, אבל הקשר - במשקל נוצה. אולי דווקא בזכות רכבת ההרים שעברו יחד ניר והגר, הקשר שלהם צובר עבור השניים משמעות עמוקה ביותר, ומעל הכל, נותן לנו תקווה לשלום בין בני אדם לחוצנים.

"האם דנית ואמיר הם זוג, זו שאלה שתישאר פתוחה", זורקת יעל הפסיכולוגית לקראת סיום, והתשובה היא לא. הזוגות עוזבים את בית ספר שדה, וממשיכים לרכל בראבק מלבד מור שלוקחת ספייס במושב האחורי של האוטו. משם, היא ממשיכה ליציאה הפגנתית מהבית. "חתונמי": אנחנו מעריכים את הדבקות במשימה. באמת. אבל אולי תשחררו קצת זוגות הביתה, ותתמידו יותר ביום שידור קבוע. תנקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully