וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבעה ימי חיפושים: נמצאה גופתו של הרקדן איימן ספיה

לאחר ארבעה ימים של חיפושים, נמצאה גופתו של הרקדן המוערך ופורץ-הדרך איימן ספיה בסמוך לחוף עתלית. מסוק משטרתי זיהה את הגופה. בן דודו: "הוא שבר את כל הקירות והחסמים של המגזר". ראש מועצת כפר יאסיף: "איבדנו את אחד מבנינו האהובים. אמן דגול"

איימן ספיה מתוך האינסטגרם שלו. אינסטגרם, צילום מסך
מחונן. ספיה/צילום מסך, אינסטגרם

סוף עצוב: גופתו של הרקדן איימן ספיה נמצאה היום סמוך לחוף עתלית. הגופה נמשתה מהמים לאחר שמסוק אווירי של המשטרה איתר אותה, ולאחר מכן החל הליך זיהוי. בני משפחתו של ספיה אישרו לוואלה! תרבות כי אכן מדובר באיימן ספיה. הגופה אותרה מול חוף הבונים, מעט דרומית למקום שבו הוא טבע. הרקדן המוערך איימן ספיה נעדר מאז יום ראשון בבוקר. הוא נעלם לאחר שנכנס לרחוץ עם חבריו.

משפחתו של ספיה מבקשת נתיחה שלאחר המוות. "אנחנו רוצים להיות בטוחים שמדובר רק בטביעה", אמר לוואלה! תרבות אחד מבני המשפחה. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 17:00 בבית העלמין בכפר יאסיף. בן דודו של אביו, ד"ר אמין ספייה, מסר בשם משפחתו כי "ההלוויה תהיה בסגנון של איימן, כפי שהוא אהב, כולל הריקודים", וכי היא פתוחה לכל מכריו ומוקיריו. ברוח זו המשפחה גם תקבל מנחמים בימים שלאחר מכן בכנסיה האורתודוכסית החדשה בכפר יאסיף.

"זהו אסון מר לכפר יאסיף", אמר לוואלה! תרבות שאדי שוירי, ראש המועצה המקומית. "איבדנו את אחד מבנינו האהובים, אמן דגול, לבנו עם ההורים והמשפחה ואנחנו שולחים להם תנחומים". בן דודו סיפר אתמול: "איימן הוא בחור מחונן. הוא למד בלונדון, לימד בנצרת ושבר את כל הקירות והחסמים של המגזר. הוא פורץ דרך".

שר התרבות והספורט חילי טרופר ספד לספיה: "הצטערתי לשמוע על מותו של הרקדן המחונן איימן ספיה בנסיבות טראגיות. זוהי אבידה גדולה לעולם הריקוד. ספיה היה מגדולי הרקדנים והגיע להישגים בולטים בכל העולם. משתתף בצער המשפחה על מותו".

ספיה הוא אחד הרקדנים הבולטים במגזר הערבי בארץ. הוא התחיל ללמוד מחול בכפר יאסיף, לאחר מכן למד בבית ספר למחול געתון. בהמשך קיבל מלגת לימודים מקרן קלור ובשנת 2009 החל ללמוד בבית הספר המלכותי לבלט בלונדון והופיע בין השאר במחזמר CATS. בארץ עבד עם להקת המחול המודרני רימאז, הופיע איתה בפסטיבלים בארץ ובחו"ל. בנוסף השתתף בקליפים של להקות פלסטיניות. באחרונה לימד מחול בבתי ספר בחיפה ובנצרת ויצר מופעים חדשים בשם "לחם" ו"בין שני עולמות".

מסוק משטרתי אווירי במהלך חיפוש הרקדן איימן ספיה שנעדר. בהמשך נמצאה גופתו. דוברות המשטרה,
מסוק משטרתי אווירי במהלך חיפוש הרקדן איימן ספיה שנעדר. בהמשך נמצאה גופתו/דוברות המשטרה
איתור גופתו של הרקדן איימן ספיה סמוך לחוף עתלית 27 במאי 2020. דוברות משטרת ישראל
סוף עצוב. מציאת גופת ספיה/דוברות משטרת ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully