וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית עוד מפנטזת, אמיר מחרטט אותה, אבל היחסים מתו לפני חצי עונה

31.5.2020 / 0:00

הגר משפילה את ניר באמצע שיחה ואחר כך מתישה אותו באוטו; נועם ורוני ממשיכים לנהל זוגיות שהיא למעשה מסיבת טבע; דנית מחכה להשתלת עמוד שדרה בזמן שאמיר עושה הכול כדי לרמוז לה שהוא לא בעניין. אופיר סגרסקי סוגרת פרק של "חתונמי", רגע לפני פרק ההחלטות הדרמטי

-

להדר יש יום הולדת, ודניס חוגג לה בהחלקה על הקרח. איזה סחי מתוק, יא אללה. אני אומרת לכן, בחירה בסחים הוא הרגע שבו ילדה הופכת לאישה. עזבו את המסטולים, המסובכים, הדכאוניים, הקודרים - קחו בחור של החלקרח וגלו את אלוקים. "מזל טוב, קטנטונת", הוא מאחל לה בעודו משחד אותה להישאר איתו עם צמד הכרטיסים. מבחוץ, ברור שהוא לא היה צריך את זה, הדר סתם דפקה פוזות של מתלבטת. אבל היא כל כך מאושרת מהמחווה, שבאמת, רק נחת לאמא. כלומר, לאמא שהיא אני. אמא של דניס תשרוף אותה.

הגר וניר בעמידת המוצא - שתיקה סביב שולחן. "וואי, עשיתי היום אמבטיה. איזה כיף היה". טוב שיש את הגר לשבירת קרח. ניר מתעניין מה היא זוכרת מהחתונה, והגר מספרת שבעיקר פחדה שתתבאס ושלא היה אכפת לה איך הוא נראה. ניר בוחר לקחת את זה כמחמאה, ואין מה לומר שהאדם בורא מציאות. "תביאי נשיקה", הוא מנסה להתקרב. "לא אוהבת להתנשק מול המצלמות", היא מכבה.

מאחר והגר ניצלה כבר את כל משאבי השיחה שלה, היא מחזירה את הכדור לניר - "ספר לי משהו". "מה האוכל האהוב עלייך?". כל הצעה לשיחה מאכזבת אותה אנושות, וניר מתחיל לקשקש על חבר יפני שלו אבל הגר כבר מזמן מזמזמת בראש "פונאר". את הסיפור שלו היא קוטעת באכזריות עם "מה הקשר לסושי אבל?", וניר בורח לשירותים, כי הוא דווקא פחות מתחבר להשתנה על הפרטנר.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
קוטעת באכזריות. הגר וניר/צילום מסך, קשת 12

בנקודה הזו אודה שאני חייבת התנצלויות למספר דמויות, והראשונה שבהן, ניר. ניר ניר, דובון זהיר, אתה אכן מוזר, אבל לא ראוי לעונש. וכמה שהרמתי להגר על הכנות, הישירות וכו' - די. יש נקודה מסוימת שבה אדם צריך ללמוד להתחיל להרים לעצמו ולסביבה. אי אפשר רק יגון, ואם זאת האופציה היחידה שלך, מוטב לפתור את העניינים עם עצמך לפני שדוהרים לזוגיות. באוטו, בחזרה מהמלון, היא יורה על ניר את מחשבותיה, וזה כל כך מתיש שאני אישית העדפתי אקדח סיכות לרקה. "זה מה שאמרתי, זה טו, זהו, סה נגמר, אפשר להתקדם?". כן. כן. די. מספיק לומר מילים.

דנית לוקחת קשה את אמיר, שלדבריו הוא מתחרט על דברים מסוימים. זה מעניין, כי מדובר אולי באחד המשפטים הכי פחות משפילים שנאמרו לה לאורך העונה. דנית מתבצרת בעמדתה - "אני לא מתחרטת על כלום", ונשמעת קצת כאילו היא משכנעת את עצמה. מבחינתה, הסקס מהלילה הראשון לא היה טעות. זו כנראה באמת לא הייתה טעות, ואכזרי מצד אמיר להציג את זה כך, כי עושה רושם שכך או כך הקשר לא היה עובד. עזבו גיי לא גיי - אמיר היה מעדיף לשכב גם עם בלנדר פועל.

בחזרתם הביתה הגר מבינה שפגעה בניר, היא אכולת רגשות אשם ומזילה דמעות. בסוף, נראה שהגר סובלת מנוכחותה יותר מכל אחד אחר. אני לא פסיכולוגית, אבל גם הפסיכולוגים הם לא - ומנקודת המבט שלי, להגר יש סיכוי להינצל. היא צריכה לעבור תהליכים רציניים עם עצמה, והיא מסוגלת לזה, כי יש לה יכולת להתבונן פנימה. רק כדאי להשתמש בה יותר.

עוד בוואלה!

חתונה ממבט ראשון: מאור לא שבר למור את הלב, אלא את האגו

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
עדיף בלנדר. דנית ואמיר/צילום מסך, קשת 12

דניס והדר בדייט רומנטי. "ככה דמיינתי אותך", מתפייט דניס, "גבוהה, שיער שחור ורזה". שייקספיר, מאחוריך. גם דנית ואמיר מבצעים את הגרסה שלהם לרומנטיקה - היא מסתכלת לו בעיניים, הוא על ג'ינג'ר. ניר והגר הם זוג היונים האחרון במונטאז', וניר חולק את חששותיו מכך שהגר נראית מתלבטת. האמת, במקרה שלהם - אין לי מושג איך זה ייגמר. כנראה בהכרזה מנומסת שהם הולכים להמשיך, כי ככה למדנו שמתנהגים זוגות בפרק האחרון, אבל אחר כך? הקמפיינים יגידו.

היום האחרון הגיע, ובסופו יצטרכו הזוגות להחליט אם להמשיך או לא. דובי מספרת שלא התחרטה, אך גם לא הייתה עושה את זה שוב, ואף אחד לא יודע למה אנחנו ממשיכים לראות את השניים האלה. כש"חתונה ממבט ראשון" הופכת ל"ידידות כפויה", היא משעממת. "היינו מספיק סבלניים כדי להישאר עד הסוף", מפרגן אריק ממיטב המחמאות של גברי העונה. הם צוחקים על כך שדובי עלולה להינעל בפנים, משל התחברו סוף סוף סביב סיוט משותף. "היא רוצה לנסוע לבד. לא איתי לפחות", מפרש אריק. העיקר שלא צריך להסתבך עכשיו עם הסכם ממון.

כמו בכל עונה, נפרדים הזוגות ליומיים כדי להגיע להחלטה. רוני מספרת למצלמות שזה לא עניין, אבל נועם מזהה את האווירה המשונה של לפני פרידה. "תגיד, יש מצב שתתגנב בלילה?", "לא יודע, נראה איך אני ארגיש", הם מפליאים לקיים דיאלוג עם משפטים שלמים. נועם מחפש ממנה רמזים לרצינות, אבל בכל זאת מדובר בזוגיות שהיא קודם כל מסיבת טבע.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
סחי. חמוד . דניס/צילום מסך, קשת 12

"דנית ממש מקבלת אותי כמו שאני", מספר אמיר למצלמה. בדומה לקשר של אריק ודובי, גם כאן אנחנו שומעים מהם יותר מדי סופרלטיבים ידידותיים ושום בסיס לזוגיות. המוזיקה הרומנטית ברקע אמורה לגרום לנו להאמין שיש לזה סיכוי, אבל ברור שללא הפורמט של התכנית הסיפור הזה היה נגמר בסטוץ. הטרגדיה של אמיר בתכנית הזו היא בסך הכל שלא התאפשר לו לדפוק גוסטינג.

"קיבלתי הרבה מסרים סותרים ממנו", מרככת דנית. אמיר באמת היה מבלבל, במיוחד כשהתעקש להמשיך בקשר גם כשדנית הייתה עם רגל אחת בחוץ, אבל שפת הגוף שלו, טון הדיבור וההתנזרות הבהירו מהתחלה שהוא לגמרי לא שם. "אני ממש אוהב את ההומור שלנו", מחמיא לעצמו אמיר. "אתה יודע, בשביל הומור צריך שניים".

דנית יודעת לעקוץ את אמיר בקטנות, וברגעים האלה, נראה שהיא מרגישה שהשיבה את הכוח לידיה. זה קצת מזכיר לי אותי של לפני ארבע שנים, גיל 23 - כשהייתי בטוחה שאני אישה חזקה, והחוזקה התבטאה בסרקזם. דנית בטוחה גם שאישה חזקה צריכה לתת צ'אנס, ועוד צ'אנס ועוד אחד, אבל האמת היא שאם הייתה מאמינה שמגיע לה להרגיש אהובה, היא הייתה מוותרת מזמן. לפעמים, ויתור הוא ניצחון. אני הייתי ביבי, תודה.

"כל כך הרבה דברים שהייתי עושה אחרת", פורקת הגר ומצטרפת למועדון המתחרטים של אמיר. "גם אם לא נהיה ביחד בסוף, מהר מאוד נמצא את עצמנו בזוגיות אחרת", היא מנסה להגיד את הדבר הנכון ועושה בדיוק ההפך.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
שלום ולא להתראות, דובי. אריק/צילום מסך, קשת 12

דניס ממשיך במגמת השלמות ומקבל את פניה של הדר עם טייק-אוויי איטלקי ומפה תואמת. גם הדר מפתיעה עם מפגן רומנטי, ומוציאה את האלבום שקיבלה מדניס מתנה - הפעם מלא בתמונות. דניס מתמוגג: "הויכוח הראשון הרציני שלנו". ציניות בצד, ריב ראשון הוא באמת רגע מכונן. ואם לא היה לכם כזה, שניכם ניר. השניים האלה שיעור בזוגיות. הם מסתדרים כל כך טוב, שאפילו ההקנטות של הדר על מוצאו הרוסי של דניס נראות עכשיו חינניות.

"גם זוגות שכאילו במצב יותר טוב מאיתנו, אנחנו לא רואים אותם בכמה שאנחנו חברים". כטיפוס קלאסי של מרתונים, אמיר אוהב לנצח. אני לגמרי יכולה לראות אותו במערכת יחסים מקסימה עם מכנסון זוהר וחטיפי חלבון. "אני אוכל את הראש יותר ויותר על זה", הוא ממשיך לחרטט כחודשיים אחרי שקברנו את היחסים האלה ועשינו מהם קומפוסט.

"פעם ראשונה שאני חווה ממנה רצון שאני אשאר", מתרגש ניר בעודו מחכה בתור עם דנית להשתלת עמוד שדרה. הוא והגר מסיימים בחיבוק משתהה מדי כמו שניר אוהב, וסליחה, אולי זה קטנוני - אבל אני לא יכולה לראות יותר את ניר מחטט בעור של הגר עם האצבע בזמן שהוא מחבק אותה. מה אתה מחפש שם, גידול? זה מזכיר את האצבע הסליזית שבנים מעבירים לך על כף היד כשהם רוצים להזרים אותך למיטה, רק במיקום הלא נכון. הווירדיות שלו וחוסר הטבעיות מגיעים מהרצון לרצות אותה, לכן משמח לראות שסוף סוף הוא מתחיל לשאול את עצמו מה עושה לו טוב. הוא מבין שהגר רואה בעיקר את עצמה, והמגננות שלו מתחילות לצאת החוצה. רמז: הוא יכעס קצת ואז ישכח.

רוני, שנראתה קולית עד עכשיו, מתחילה טרום יציאתה מהדירה בחישובים של מי יסמס ראשון. הימורים: נועם אכן יסמס לה. הם ימשיכו קצת, ויפרדו קצת אחרי. כנ"ל לגבי הגר וניר. דובי ואריק יגידו את ה"ביי" הכי קצר בעולם, דנית ואמיר ישקרו שהם ממשיכים (דנית תשקר לעצמה ואמיר למצלמות) ודניס והדר ימשיכו עד עצם היום הזה. ואם אנחנו כבר באווירת אס"ק, השמועות מלחשות שהתחילו הליהוקים לעונה הרביעית. "חתונמי", בקשה מהלב: תעשו לנו מעניין. שמנים, נכים, גייז, כהי עור (לא, לא כמו נועם), פוליאמורים, חתולים - משהו. מאווירת הפרסומת למכללה היה לנו מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully