וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיטריסט יהונתן פריג' הלך לעולמו בגיל 41

31.5.2020 / 20:37

פריג', שעבד בין היתר עם עברי לידר, שירי מימון ועם יגאל בשן בשנותיו האחרונות, לקה בדום לב ואושפז במצב קשה. היום הלך לעולמו והוא בן 41 בלבד. עברי לידר: " יונתן היה שילוב נדיר של חכמה, סקרנות ונדיבות שהפכו אותו לאחד האנשים המיוחדים והמעניינים שהכרתי בחיי"

יהונתן פריג'. יח"צ,
יהונתן פריג'/יח"צ

המוזיקאי יהונתן פריג' הלך לעולמו היום (ראשון) בגיל 41. "יונתן נפטר הבוקר בבית החולים איכילוב, שם היה מאושפז בשבוע האחרון עם פגיעה מוחית קשה", נמסר מטעם משפחתו, שהוסיפה כי היא "מבקשת להודות לצוות הרפואי של המחלקה לטיפול נמרץ, שעשה כל שניתן למענו. יהי זכרו ברוך".

פריג' היה מהגיטריסטים המובילים בישראל ועבד בין היתר עם ריטה, עברי לידר, שירי מימון, שי צברי, דורון מדלי ואף עם יגאל בשן בשנותיו האחרונות. בנוסף שימש כגיטריסט בתוכניות ריאליטי מוזיקליות כמו "כוכב נולד", "דה וויס" ו"בית ספר למוסיקה", כולל בעונה הרביעית שכבר צולמה אך טרם שודרה.

רבים מהאמנים שעבד איתם תיארו בימים האחרונים את פריג' כאישיות אהובה שהשפיעה עליהם עמוקות. "אני עדיין לא מאמין שאני כותב את המילים האלו", כתב הערב (ראשון) עברי לידר בעמוד הפייסבוק שלו. "חברי היקר והמוכשר, שותפי ליצירה ולמסע הזה שלנו בעולם המוסיקה, יונתן פריג', הלך היום לעולמו. כל מי שעבד עם יונתן וכל מי שרגיל לראות אותו מופיע על הבמות מעריץ ואוהב אותו אהבה גדולה. האנרגיה, הכישרון, המקצוענות והאהבה הענקית שלו למוסיקה ולחוויה האומנותית בלטו תמיד בכל דבר שעשה. יונתן היה שילוב נדיר של חכמה, סקרנות ונדיבות שהפכו אותו לאחד האנשים המיוחדים והמעניינים שהכרתי בחיי. הבור שאתה משאיר אחריך אצל כולנו עמוק מאד ולא בטוח שניתן למילוי. המחשבה שאתה לא איתנו יותר היא בלתי נתפסת על סף הבלתי אפשרית. יונתן - אין לי כל ספק שתמשיך ללוות אותי בכל דבר שאעשה. אוהב אותך וכבר מתגעגע".

גם הזמרת שירי מימון נפרדה מפריג' בפוסט מרגש: "ג'ון שלי, 14 שנה אתה לצידי. מסתכלת ימינה ואתה שם. מחזיק את הגיטרה, מחייך אליי. וואו כמה הרגעת אותי. במבט אחד. החוכמה שלך, השיחות. הסאונד של הגיטרה שלך. הקול שלך. הנוכחות שלך. מנהיג. הבור גדול מדי. הכאב. זה לא נתפס. ייקח לי זמן להפנים שלא תגיע יותר. מי שלא הכיר את ג'ון - הפסיד. הכי חכם, הכי מוכשר, הכי מרגש. כמה אור, כמה יופי, כמה כשרון. תודה אהוב יקר על רגעים מלאי משמעות. זכרונות שאקח איתי לעד, אתה בלב שלי לכל החיים".

עוד בוואלה!

איך אהוד ברק מסוגל לצפות בסדרה הזו בלי למות מבושה?

לכתבה המלאה
יהונתן פריג', עברי לידר. יח"צ,
יהונתן פריג' עם עברי לידר/יח"צ
המוזיקאי והגיטריסט יונתן פריג'. עומר קידר, באדיבות המשפחה
יהונתן פריג'/באדיבות המשפחה, עומר קידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully