וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום כבר אין סיכוי לקאמבק": רוני חושפת את סיפור הפרידה מנעם

12.6.2020 / 0:00

הנסיעה למיאמי אחרי הצילומים שפירקה את הזוגיות עם נעם, ניסיון הקאמבק בישראל שנכשל קשות, החשש מכך שנעם לא ימצא עבודה, ההחלטה לעבור סופית לארץ, החברות עם הגר והתגובות המרגשות: רוני לוי ("חתונה ממבט ראשון", קשת) מדברת על הפרידה שהסעירה מדינה שלמה. ריאיון אישי

רגע ההחלטה של רוני ונעם, קשת 12
"הקושי במיאמי התעצם מאוד ובכלל לא חשבנו על לנסות שוב בישראל. כשהתוכנית התחילה להיות משודרת, שנינו היינו בישראל והיה ניסיון להתחבר מחדש. מהר מאד הבנו שזה לא נכון לי ולא נכון לו"

רוני, מה עשיתם לצופים?! כולם בהלם מהפרידה שלך ושל נעם.

"אני יודעת. הייתה מעורבות רגשית חזקה מאד מצד הצופים. היינו זוג קליל שמביא את הכיף למסך הטלוויזיה, אבל כשהסתיימו הצילומים והתחלנו את החיים האמיתיים, הקושי התחיל. לאט לאט זה הלך והתעצם עד שהחלטנו להפריד כוחות. הוא חזר לישראל ואני נשארתי במיאמי".

אבל מה קרה שם? כולם חשבו שזו זוגיות שתחזיק מעמד.

"צריך להבין שאחד מקווי הדמיון הבולטים ביני לבין נעם הוא ששנינו גרנו בחו"ל המון שנים וחזרנו לארץ עם שאיפה להשתקע בה ולחיות בה. אחרי התוכנית היינו צריכים לבנות חיים מאפס, מהתחלה. היינו צריכים אפילו להחליט איפה אנחנו רוצים לבנות את החיים שלנו. חשבנו על ישראל, אבל עלה גם הרעיון של אוסטרליה כי נעם חי שם. זה היה הקושי העיקרי. לאף אחד מאיתנו לא היו יתדות מספיק חזקים כדי להקים בסיס נכון וחזק שממנו יהיה אפשר לצמוח לזוגיות, למשפחה, לחיים שלמים. ניסינו במיאמי אבל זה היה גדול מאיתנו".

אבל מיאמי הייתה הרי מגרש המשחקים שלך. אולי נעם לא מצא את עצמו שם וזה לא היה רעיון כל כך טוב לנסוע לשם.

"נכון. הנסיעה לשם העצימה את הקושי. אבל גם בישראל היינו צריכים להתמודד עם אותו קושי בדיוק. זה לא שלאחד מאיתנו היה בישראל משהו יציב ובטוח. דירה, עבודה, כלום. וישראל זו מדינה כל כך קטנה, שככל שאתה חי פה יותר - קל לך יותר לצמוח ולהצליח".

למה בכל זאת לא ניסיתם לחיות בישראל?

"אחרי הצילומים נשארנו חודש בישראל, ואז החלטנו לטוס למיאמי כי העסק שלי עדיין עבד שם. הגעתי לתוכנית והשארתי שם חיים שלמים - עסק, דירה, כלב. נעם הגיע איתי, אבל הקושי התעצם שם מאוד ובכלל לא חשבנו על לנסות שוב בישראל. כשהתוכנית התחילה להיות משודרת, שנינו היינו בישראל והיה ניסיון להתחבר מחדש. מהר מאד הבנו שזה לא נכון לי ולא נכון לו".

כלומר היה ניסיון לקאמבק שלא הצליח?

"נכון".

רוני לוי חתונמי חתונה ממבט ראשון. ירין טרנוס,
"היינו צריכים להתחיל לבנות חיים מאפס". רוני לוי/ירין טרנוס
"היה לי חשש שכל הזמן דאגתי להסתיר. גם לא נראה לי שהחשש היה רק שלי. אחרי שהמצלמות נכבו, נשארנו חודש בארץ כדי לא להגיע לסיטואציה שהבועה הזו מתפוצצת מהר"

לפני שלושה חודשים וחצי נחשפנו כולנו לרוני לוי ונעם קציר, הזוג שהפך לאחד השידוכים המוצלחים ביותר בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12). אחרי חתונה שמחה, שבה התוודעו רוני ונעם זה לזו, התחילה הזוגיות מעט לצלוע. השניים יצאו לירח דבש בליסבון שבמהלכו נרשם ריחוק ביניהם, וכשהם חזרו לישראל הודתה רוני בשיחה עם הפסיכולוגים כי מפריע לה שנעם נמוך. בזכות הטיפול שקיבלה והעצה מנעם עצמו ("בואי פשוט נהנה מהתהליך"), הצליחה רוני לשנות גישה. מהר מאוד הם התקרבו זה לזו, התאהבו, ובמהלך העונה נחשפנו לזוג אוהב שאהב לצחוק, להצחיק זה את זו וליהנות מהחיים.

איך הצלחת לעבור את המהפך הזה?

"הקשבתי המון למה שדני ויעל הפסיכולוגים אמרו. ידעתי שאני חייבת לבוא פתוחה ויישמתי את זה, אפילו שעניין הגובה היה ה'דיל ברייקר' שלי. אגב, לא ראו את זה בטלוויזיה, אבל כשעשיתי את ההכנות לחתונה, בחרתי שמלה ונעליים. רציתי לבוא כמובן עם נעל עקב, אבל כשבאתי לבחור נעל, אמרו לי 'לא, חמודה. את לא לוקחת נעל עם מעל לשני ס"מ עקב'. כך שידעתי שהבחור ששידכו לי יהיה נמוך. עבדתי על עצמי כל הזמן, הזכרתי לעצמי שאני חייבת ללמוד ולקבל. ניסיתי להבין למה בעצם שידכו בינינו וניסיתי להכיר את הבן-אדם. אגב, גם לנעם כמובן היה חלק נכבד בתהליך שסייע לי לראות את זה. היה רגע בליסבון שהוא אמר לי 'בואי פשוט נהנה מהחוויה' ואמרתי לו 'אוקיי'. הייתה אולי חתונה, אבל זה לא שהתחתנו באמת. לכן זרמתי עם זה. לאט לאט כל המחשבות שלי התמוססו, ראיתי את האדם והייחודיות שלו, והגובה שלו כבר לא היה פקטור עבורי יותר".

וברגע שהיחסים עלו על דרך המלך, זה היה ברור שזו זוגיות מנצחת.

"קיבלתי המון תגובות מאנשים שאמרו לי שהם אימצו לחיים שלהם הכנסה של קלילות והומור לזוגיות. לא עבר יום אחד בלי שצחקנו, בלי שעשינו שטויות. זה עושה המון, זה מרענן".

לצופה מהצד נראה שעשיתם צחוקים ושטויות 99 אחוז מהזמן.

"גם אני וגם נעם חיינו הרבה שנים בחו"ל. אני השארתי שם עסק פעיל, נעם סיים את החיים שלו באוסטרליה. היה לשנינו המון זמן פנוי, וכשיש הרבה זמן פנוי אפשר לעשות מלא פאן. היינו המון בים, בישלנו, הייתה לנו דירה מדהימה, היינו בסוג של חופשת קיץ".

לא ממש הצגתם על המסך דילמות של זוגיות.

"נכון, לא היו כאלה. אפילו כשדיברתי עם חברה שלי על החששות שלי, בעזרת דני ונעם, הצלחתי לשים אותם בצד והמשכתי ליהנות ממה שיש. פשוט הייתי נוכחת ברגע הזה".

והייתה היציאה הזו עם החברה שלך, שהשתכרת בה, שמאוד הסעירה את נעם. מה היה שם?

"זו התמודדות שפחות נראתה על המסך, אבל זה אחד השיעורים המרכזיים שעברתי בתוכנית. ברגע שאני מפליגה עם המחשבות שלי, יש לי נטייה להסתגר ולהתנתק. מה שקרה שם זה שפתאום עלה שוב הפחד לגבי מה שהולך להיות וחזרתי עם זה הביתה. הוא ראה את ההתרחקות הזו וזה מה שגרם לו לרעידת אדמה".

היית מודאגת מהרגע שבו המצלמות ייכבו והחיים האמיתיים יתחילו?

"כן, מאוד. היה לי חשש שכל הזמן דאגתי להסתיר. גם לא נראה לי שהחשש היה רק שלי. אחרי שהמצלמות נכבו, נשארנו חודש בארץ כדי לא להגיע לסיטואציה שהבועה הזו מתפוצצת מהר".

עוד בוואלה!

עינוי סיני לצופה: אמיר שיקר עד הרגע האחרון, דנית לא התנערה מהסיוט

לכתבה המלאה

הפוסט שפרסמה רוני אחרי שנודע על הפרידה שלה ושל נעם

"הגר היא חברה מאד טובה שלי וחוויתי איתה את ההפך הגמור ממה שאני חוויתי. זה היה לי קשה מאוד. אני חייבת להודות שאני מרגישה אותה אחרת ממה שרואים אותה על המסך. כשפגעו בה וירדו עליה, זה צבט לי בלב והתחשק לי להגן עליה"

רוני, 37, נולדה בסרייבו, אז בירת יוגוסלביה. כשהייתה בת שבע פרצה מלחמת האזרחים הקשה. היא ואמה הצליחו להימלט מהמדינה המדממת הישר לירושלים. היא למדה בישראל, עשתה צבא, טיילה קצת בעולם, חזרה לתל אביב, ניסתה ללמוד פסיכולוגיה, ואז החליטה לעבור למיאמי. שם היא חיה ומנהלת עסק ב-12 השנים האחרונות. "בשנים האחרונות חוויתי קושי גדול מאוד", היא מספרת. "רציתי להיות בזוגיות עם מישהו ישראלי וזה צמצם את האפשרויות שלי במיאמי. בשנה האחרונה שם ממש שקלתי לעזוב לניו יורק או לישראל. יום אחד חברה שלי מישראל צלצלה אלי וסיפרה לי שחברה שלה מלהקת ל'חתונה ממבט ראשון' והיא מנסה לתפוס אותי. מתוך התסכול והבדידות הגדולים שלי, הבנתי שפתחו לי הזדמנות, שנפתחה לי דלת. זה היה כמו חבל הצלה עבורי. הגורל זימן לי משהו והיה לי ברור שאני הולכת על זה".

בטח הופתעת כמה התוכנית פופולרית בישראל.

"נכון. לא היה לי מושג. אני עוברת חוויה בלתי רגילה מבחינת החשיפה, הרייטינג, האנשים שניגשים אלי. זה תופעה וואו. זה מחמם לי את הלב בטירוף. אני קצת בשוק לפעמים ועדיין צובטת את עצמי כדי להבין שזה באמת קורה. באתי לתוכנית הזו בכלל ממקום אישי של החיים שלי. לא חשבתי בכלל על חשיפה, על שינוי, על אנשים שיכירו אותי. זה לא היה שיקול אפילו".

ומה קרה בעקבות זה?

"זה גרם לי לגבש את ההחלטה לחזור לארץ. עשיתי 'תושב חוזר' ואני רק נהנית מהאהבה של האנשים פה ומהפרגון. זה שינוי מדהים. שנה אחורה הייתי בודדה והרגשתי שהמקום שאני נמצאת בו הוא חסר תוכן ומשמעות ושמגיע לי הרבה מעבר".

אילו תגובות קיבלת במהלך העונה?

"הרוב שאלו אותי אם נעם ואני עדיין יחד. אמרו לי גם כמה כיף לראות אותנו על המסך, אמרו שאנחנו מצחיקים אנשים ומרעננים את המסך. פרגנו לי מאוד, אמרו שאני מעוררת השראה. בנות התחברו לכך שלקחתי דברים בפרופורציה. אהבה היא נושא רגיש, גדוש בדרמות ועצבים. הן פתאום ראו שאפשר לפתור דברים בצורה נורמלית, שאפשר להיות גמישים".

לא מפריע לך שברחוב מדברים איתך על נושאים מאוד פרטיים? זה לא מעיק לפעמים?

"עד לפני כמה ימים הופעתי על המסך בהקשר זוגי, אבל יש עולם שלם שחוויתי שהצופים לא ראו. אני יודעת שקל לחבב אותי, והפידבקים מאוד טובים, מלאים באהבה ובאנרגיה טובה".

את היית מאוד אהובה, אבל חברותייך הגר ודנית חטפו אש לא ממש נעימה.

"נכון. הגר היא חברה מאד טובה שלי וחוויתי איתה את ההפך הגמור ממה שאני חוויתי. זה היה לי קשה מאוד. אני חייבת להודות שאני מרגישה אותה אחרת ממה שרואים אותה על המסך. כשפגעו בה וירדו עליה, זה צבט לי בלב והתחשק לי להגן עליה. התחשק לי להגיד 'שניה, יש פה בחורה מדהימה וצריך להבין שיש דברים מורכבים יותר'. היינו בתהליך מאד אינטנסיבי שחושף מבחינה נפשית, שמסיר המון מחסומים - והכול יוצא על המסך".

למה התחברת דווקא להגר בתוכנית?

"האמת שנפגשנו במיונים לתוכנית. שם נוצר החיבור בינינו. לא נשארנו בקשר כי לא חייתי אז בארץ, אבל כשהבנו שאנחנו יחד בתהליך הזה, זה היה וואו עבור שתינו. זו הייתה אהבה שהתעצמה. האמת היא שאני ביחסים טובים עם כולם, אבל בעיקר עם הגר ומור".

רוני ונעם, חתונה ממבט ראשון 2020. ניר פקין
"בכלל לא חשבנו לנסות שוב בישראל". נעם ורוני/ניר פקין
"המצלמה משתלבת כבר בתוך הסלון ואתה לא שם לב אליה. הצלם כל פעם קפץ לנו מתוך שיחים, מאחורי עמודי תאורה. אתה פשוט מתרגל אליו. אבל צריך לזכור שהצלמים לא ישנים איתנו בבית, כך שהיו לנו רגעים של שיחות עומק או דברים שהעדפנו לא לחשוף למצלמות"

רוני, אי אפשר שלא לדבר על בגד הים הכחול שלבשת בסופ"ש הזוגות. כל אישה אפשרית ביקשה שאשאל אותך מאיפה הוא.

(צוחקת) "קיבלתי מיליון תגובות עליו. זה בגד ים מדרום אמריקה. בימים אלו אני נמצאת בשיתוף פעולה עם חברת בגדי הים 'גוטקס'. אני גם אעשה להם קמפיין וגם אשתף איתם פעולה. בין השאר נייצר את בגד הים הזה. אגב, זה לא שיש לי כזה גוף טוב. בגד הים הזה מחטב ונראה מעולה".

על מה את מתחרטת בתוכנית?

"אני לא אדם שמתחרט על דברים. אם יש משהו שלילי שקורה, אני חושב שזה קורה כדי שנלמד אחר כך לא לעשות את זה בצורה כזו או אחרת".

את תופסת זוגיות היום בצורה שונה מבעבר?

"בטח. דבר ראשון שהשתנה אצלי זו ההבנה שעל מנת שזוגיות תצליח, חייבים טיפול פסיכולוגי. זה מאסט. הרגשתי את זה מאוד במהלך העונה. במיוחד לאנשים בוגרים עם ניסיון. הרי העובדה שהגענו לגיל יחסית מבוגר כשאנחנו רווקים, אולי יש משהו שעשינו לא בסדר. אני יכולה להגיד שזו הייתה הפעם הראשונה שבה הייתי בטיפול פסיכולוגי ואימצתי את זה מאז והלאה. דבר נוסף, גמישות. זה חלק מהעניין. אגו נכנס לתוך ריבים, יש משחקי הכוח, וצריך לדעת להשאיר אותם מחוץ לבית. באופן אישי, תמיד נטיתי יותר לברוח ולהיות מסוגרת, ופחות להתמודד, לדבר ולחלוק את המחשבות שלי".

עם יד על הלב, איך אפשר לנהל זוגיות כשיש מולך מצלמות 24 שעות ביממה?

"באיזשהו שלב זה הופך להיות עוד פריט בבית. המצלמה משתלבת כבר בתוך הסלון ואתה לא שם לב אליה. הצלם כל פעם קפץ לנו מתוך שיחים, מאחורי עמודי תאורה. אתה פשוט מתרגל אליו. צריך לזכור עוד משהו: הצלמים לא ישנים איתנו בבית, כך שהיו לנו רגעים של שיחות עומק או דברים שהעדפנו לא לחשוף למצלמות".

בתקופה האחרונה הופצה הקלטה שקרית שלפיה אחד המשתתפים בתוכנית, אמיר זהבי, משקר לגבי נטייתו המינית. הוא כמובן זעם וחלק את תחושותיו הקשות כקורבן לשיימינג דוחה ברשת. מאז הוא לא משתף פעולה עם התוכנית, הוא לא מתראיין, לא מגיע לאירועים של 'חתונה ממבט ראשון'. מה חשבת על זה?

"זה מצמרר אותי. המחשבה שהוא מחרים את כל מה שהיה ונסגר בבית בגלל זה. מה קורה פה? אם זה היה קורה לחבר שלנו? לבן שלנו? זה מפחיד".

דיברת איתו?

"אני יותר בקשר עם הבנות ופחות עם הבנים. אני יודעת שנעם בקשר איתו אבל אני עצמי לא כל כך".

רוני לוי חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
"אהבה שהתעצמה עם הגר". רוני לוי/צילום מסך, קשת 12
"זה הלם ועצב. זה כמו סיפור רומנטי עם סוף עצוב. זה כואב לכולם. צריך לזכור שזו הייתה החלטה משותפת, אבל זה שייך לשעבר. התוכנית החייתה מחדש את העבר הזה והצופים חיו מחדש את התהליך שאנחנו עברנו כבר לפני עשרה חודשים"

בתוכנית האחרונה שבה נחשף שנפרדתם ראו סרטון שנעם צילם במיאמי, ובו ראו אתכם מדברים על היחסים שלכם, ואפילו עקצת אותו שהוא לא עובד כשאמרת לו שאת משלמת לו על הארוחות.

"אם מסתכלים על כל השיחה הקצרה הזו, רואים שגם צחקתי על זה. זה היה באמת בחצי הומור. אף פעם לא הייתי תלויה באף אחד, באף גבר. גם עכשיו, אחרי שסגרתי את העסק שלי במיאמי ועברתי סופית לישראל, אני סוללת את הדרך שלי מחדש כדי להיות עצמאית ותלויה אך ורק בעצמי. אמרתי את זה בחצי הומור".

נעם לא עבד. כמה עניין הפרנסה השפיע על ההחלטה שלכם להיפרד?

"עניין הפרנסה זה כמו עניין הגובה. הוא הוצג בצורה מסוימת וקצת שטחית. ראו בתוכנית את העבר שלי, את הילדות שלי בצל המלחמה. פרנסה אצלי מתקשרת לביטחון, לבית, ליציבות. זה מה שזה, וכן - זה היה חסר שם".

הפרידה שלכם הצליחה להפתיע את כולם. בטח התגובות בהתאם.

"ברור. זה הלם ועצב. זה כמו סיפור רומנטי עם סוף עצוב. זה כואב לכולם. צריך לזכור שזו הייתה החלטה משותפת, אבל זה שייך לשעבר. התוכנית החייתה מחדש את העבר הזה והצופים חיו מחדש את התהליך שאנחנו עברנו כבר לפני עשרה חודשים".

מה הסיכוי לקאמבק?

"אין. היום אנחנו כבר אחרי זה, אנחנו ביחסים סבבה, מדברים אחד עם השנייה, אבל לא יהיה קאמבק".

סיימת בתחושה מרירה או טובה?

"אני לוקחת את כל השיעורים שלמדתי במסע הזה באהבה. ידעתי שזה יגרום לי לשינוי, לא ידעתי מה הוא יהיה, היום אני יודעת בדיוק מהו. זה השינוי הכי טוב".

אז מה קורה איתך עכשיו מבחינת זוגיות?

(צוחקת) "אחרי שהייתי על המסך במשך שלושה חודשים, הייתי מעדיפה להיות קצת יותר אנונימית בנושא הזה ולהתרכז בעצמי".

זה עשה לך חשק לקריירה טלוויזיונית? להיכנס לתעשיית הבידור?

"כמו שהתוכנית הגיעה וזרמתי איתה, כמו שהתוכנית הביאה מתנות לחיים שלי, אז אני מאמינה שזה יקרה בנושאים אחרים. אני בהחלט יכולה לשקול את זה למרות שלא באתי להיות סלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully