וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי מאחורי עזיבתו של תומר קאפון את "תאג"ד"

11.6.2020 / 0:00

חזרתה של "תאג"ד" מעלה תהייה: למה תומר קאפון נטש את הסדרה? מקורב להפקה: "יוצר הסדרה שיבץ את תומר לעונה 2 אבל הוא אמר שנמאס לו לשחק חיילים. הם סיכמו שייפרד מהדמות אבל שלושה שבועות לפני הצילומים הוא התהפך". קאפון בתגובה: "המידע שגוי"

בימוי: אביהו פנחסוב וגיא בולנדי, צילום: לאל אוטניק, עריכה: שחר אמרליו

חזרתה של הסדרה המצליחה "תאג"ד" לעונה שנייה שתעלה ביום שני ב-yes, מעלה את התהייה: למה באמת נטש השחקן תומר קאפון את הדרמה היומית המצליחה שלושה שבועות בלבד לפני תחילת צילומי העונה השנייה? קאפון בן ה-34 כיכב בתפקיד הראשי וגילם את דמותו של החובש הגדודי דניאל אמריליו. בשנת 2017 התפקיד זיכה אותו במועמדות לפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה יומית בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה.

לפני שנה נטען בתקשורת כי קאפון עזב את הסדרה בגלל "לוח הזמנים של השחקן, כמו גם בעיה תסריטאית". האומנם? "הסיפור האמיתי הוא לא לוח הזמנים ולא בעיה תסריטאית", מגלה לוואלה! תרבות מקורב להפקת "תאג"ד". "תומר קאפון ויוצר ובמאי הסדרה ציון רובין היו סוג של חברים אחרי העונה הראשונה. כשציון שיבץ אותו לעונה השנייה, תומר אמר שהוא לא רוצה לעשות עונה שנייה, שנמאס לו לשחק חיילים. ציון כיבד את הבקשה שלו, לא לחץ ולא כלום. הם סיכמו שהוא בא לשלושה פרקים ראשונים להיפרד מהדמות. לאחר כחצי שנה או קצת יותר, תומר התהפך ורצה להשתתף בכל העונה. ציון אמר לו שזה מאוחר מדי, שהסדרה נכתבת. ואז הם סיכמו שוב שהוא יעשה את שלושת הפרקים. שלושה שבועות לפני הצילומים תומר שוב התהפך, ואמר שהוא לא יכול לעשות תפקיד כזה קטן ושהוא שכח איך לשחק את הדמות".

תומר קאפון בסדרה "תאג"ד". ורד אדיר,
"שלושה שבועות לפני צילומי העונה השנייה תומר שוב התהפך, ואמר שהוא לא יכול לעשות תפקיד כזה קטן ושהוא שכח לשחק את הדמות". תומר קאפון בעונה הראשונה של "תאג"ד"/ורד אדיר

תומר קאפון אומר בתגובה לוואלה! תרבות: "המידע שגוי. מה שקרה זה שעבר יותר מדי זמן. עשיתי תפקידים כאלה ואחרים בחיי. זה לא קשור לשום רציתי, לא רציתי, התהפכתי, לא התהפכתי. יש לי מחויבות וחוזה בחו"ל. אני בנאדם עסוק ולא יכול להשתתף. זה שיש לאנשים רצונות משלהם, אתה יודע, הכי הייתי שמח, אבל יש פה עניינים קודמים שאני לא יכול לשבור אותם. אני מאחל להמשך הסדרה הרבה הצלחה".

ציון רובין מסר בתגובה: "אני מאחל לתומר בהצלחה".

הסדרה מתארת את עלילות חובשי תאג"ד (תחנת איסוף גדודית) של גדוד סיור צנחנים 33. היא עלתה בספטמבר 2016 ב-yes ובהמשך נרכשה על ידי חטיבת הטלוויזיה של פרמאונט לעיבוד אמריקאי בשם "68 וויסקי", שכתב רוברטו בנאביב ועלה לשידור בארצות הברית ב-15 בינואר.

עלילת העונה השנייה של גרסת המקור מתחילה כחודש לאחר סיום העונה הראשונה. התאג"ד פצוע ומפורק אחרי האירוע בו נפגעה רותם והנטישה של הרופא שלהם דניאל, ועם זאת באנרגיות מחודשות וציפייה למקום החדש הם עולים לתפוס קו ראשון ברמת הגולן. זאת על רקע שיאה של מלחמת האזרחים בסוריה ופצועים סורים רבים שמגיעים לגדר הגבול ומטופלים על ידי כוחות רפואה של צה"ל, אליהם מצטרפים חובשי תאג"ד 33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully